Jump to content

sueka

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4 90hp

sueka's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, колата вече е продадена. Моля да не се опитвате да се свързвате повече и благодаря за големия интерес.
  2. Цената е 3500лв кеш или 3700лв на 2 вноски за 6 месеца!
  3. Нов Телефон за връзка с продавача !!!! 0883344810 Нов Телефон за връзка с продавача !!!! Колеги само да напомня, че ПРОМОЦИЯТА изтече и атуалната цена е 4200лв (с възможност за коментари разбира се!!!)
  4. ПРОМОЦИЯ до 31.07.2011г. Цената е 3500лв !
  5. Марка: Ауди Модел: А4 Avant Двигател: 1.8 , 125 к.с. ADR Дата на производство: 1996г. Пробег: 10 000 км в България за 3 години (купена на 112 000, в момента 122 000) Цвят: тъмно зелен ЦЕНА:4800лв БЕЗ БАРТЕР !!! Причина: колата не ми трябва повече, заминавам за чужбина. За сериозните мога да покажа еднопосочен билет :-). Местоположение: СОФИЯ Екстри: 4(5)врати airbag ABS Аларма(монтирана в БГ) Бордови комютър (обръщам внимание, че е пълен бордови компютър със засичане на разход и т.н. виж снимките) Ел.стъкла Ел.огледала Ел. Прибиране на огледала Имобилайзер Климатроник (обезпаразитен и почистен) Сервизна книжка Серво управление Стерео уредба (Pionner с USB + подменени предни и задни колони + преокабеляване за колоните) Центр. заключване Гуми: Bridgestone 175x65x15 със "стоманенки" Сменени: Ангренажен ремък + всички прилежащи му части, на кота 112 000 Съединител + огледален диск, на кота 112 000 Предни дискове + накладки, на кота 112 000 Носачи: десен долен преден, горен заден и лвя долен преден, горен заден Масло + маслен филтър: последна смяна преди 1000км Свещи: последна смяна преди 1000км Забележки: Тапицерията на тавана е овиснала. Декоративни забележки главно по боята. Колата е карана като "папа-мобил" - събота и неделя и по празниците :-). Използвана е предимно за трипове до морето и планината (почти всеки уикенд до Боровец). Телефон: 0889986923 Snimki: http://www.dropbox.com/gallery/19656845/1/audi?h=6c865f
  6. декоративни решетки за тонколоните на задните врати?
  7. а4 1.8 96 адр имаш ли за задните врати декоративните решетки покриващи тонколоните?
  8. Здравейте колеги по кола, преди време си смених предните спира4ки, ама явно бяха твърди и по принцип като си спирам и те си скърцат. Направо се побарквах, но им свикнах. Поради неприятни обстоятелства останах без книжка и не карах таратайката около 2 месеца. Та сега като я подкарам, особено с по-висока скорост се 4ува едно такова подобно скърцане/виене като преди. Отбелязвам, 4е не съм натиснал спирачката. Когато завия леко волана и скърцането поизчезва. Когато натиска спирачката в първия момент слърцането изчезва, но след това пак се чува. че е защото не съм я карал, за това е. ВЪпроса ми е дали са лагери или спирачките са порайдясали и не се връщат в крайна изходна позиция?!? благодаря предварително
  9. е да, но все пак не ми се искаше да се стига до там :-) и все пак кабелите, които са положени фабрично в купето за радиото е странно да ми дават такъв малък ток. да не говорим, че те са 5 на брой и аз така и не можах да намеря инфо за какво са 2 от тях... опитах се да ги докарам с мерене, но и това не ми подсказа за тяхното предназначение...
  10. искам да слушам радио :-) за 3-те години да не говорим, тъй като доста от тях съм прекарал out of BG. по-въпроса за диагностиката - да. само заради този проблем съм ходил на 5-6 места. с изключение на един път, когато ходих за ламба сондата, но това бе отстранено веднага, а ефекта с радиото си е все същият. по-въпроса за +15 - предполагам това е Voltage. та значи на теория всяка точка би ми свършила работа, но само и единствено защото на всяка точка трябва да има едно и също напрежение и ток. това наистина е вярно за моята кола с изключение на мястото където се опитах да вържа релето (през ключа). там има +12 волта, което си е ОК за релето. проблема е че там има само 10mA ток (бел.ред. в първия пост бях написал 30mA - извинявам се). релето както знаем има бубина. когато се пусне ток на бубината тока се индуцира от едната намотка в другата и релето щраква и затваря желаната от нас верига. проблема е че тока достигащ до релето е далеч под необходимото, за да се индуцира във втората намотка. демек тока е малко за релето, което е ненормано имайки в предвид, че когато се правили окабеляването на колата би трябвало да се сетят, че касетофоните харчат повечко от 10mA. някой да има обяснение за тези 10mA ?! или поне някой да знае къде е шибан*т* резисторче, че да го откъртя :-)
  11. момчета това което ще ви разкажа е уникално. четете внимателно, защото няма да повтарям. понеже колата ми ( AUDI 80 B4 90hp 1991 ) нямаше радио реших преди 3г. и си купих НИПОН (nippon). от МЕТРО. онези радиота за 160лв, които имат USB. некви пи4ове ми го връзват и тръгвам да си карам. да де, ама като вдигна 2000rpm и радиото ОГАСВА :-) решавам и връзвам радиото директно за акумулатора. всичко ОК - сега радиото не се изключва, но ако колата стой 2 дена без да я карам се изтощава акумулатора. радиото, макар и изключено, черпи ток, че се къса. ново решение - решавам да мина директния кабел от акумулатора през едно авто реле (за управлението ще използвам кабелчето минаващо през ключа). така касетофона ще е включен директнон към акумулатора (няма да се изключва на 2000rpm); хем като е изключена колата и самото радио наистина ще е изключено. да, ама не. връзвам аз релето както си трябва и изненада - то не се превключва като се даде контант. пропускам подробностите и отбелязвам: 1.релето работи (вързах го на друг акумулатор); 2. релето работи когато на управляващия му крак се подаде постоянно вързаният кабел към акумулатора; 3.тока, който идва от кабела минаващ през ключа е скромните 30mA (релето работи на около 150mA, и за това не се е превключвало и най-вероqтно за това радиото изгасва над 2000rpm ?! ) дано някой да ме разбере какво съм имал предвид. само да отбележа - карах колата на "компютър". и то не на един или 2. за 3 години съм минал през поне 5-6 "компютърджии". всички казваха - "готово. оправено е." моля помогнете.
×
×
  • Create New...