Jump to content

eniac

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно eniac

  • Рожден ден 9.02.1986

Друго

  • Kaра
    Audi 80 2.0i

Контакти

  • AIM
    dido_en
  • Website URL
    http://eniac.net1.cc
  • ICQ
    273532393

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Силистра

Последни посетители

899 профилни разглеждания

eniac's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ти си си за голф, пич. Защо си се мъчил с Ауди?
  2. eniac

    0-100km

    AUDI 80, B3 2.0i, 113к.с., 3A 0-100км/ч - около 14 сек, не видях точно колко защото бях сам в колата, а при ускорението ми падна телефона в краката... Като се има предвид че колата не върви много добре и някой - друг кон е умрял Иначе максималното което съм вдигал с тая кола е 190км/ч понеже тук към Силистра няма много места където да си изцедиш колата. Предполагам че ако се качи на магистрала 200км/ч ще си ги вдигне. (тия 190км/ч са постигнати на газ като се има предвид че газовата е за карбуратор)
  3. Лоши новини - майстора каза че за този двигател нямало гумени гарнитури. Колата е Audi 80 B3 2.0i двигател - 3A, 89г.
  4. И мен не ми се вижда добър вариант с две гарнитури една върху друга. А това за филтъра - разкажи малко повече къде точно се намира, какво точно филтрираи тоя филтър и по принцип трябва ли да е практика неговото почистване. Днес забелязах и друго - проверих нивото на маслото и едва стига до долната чертичка. Предполагам, трябва да се долее, но има ли значение какво ще сложа, че не помня това което е вътре какво е.
  5. Така и мисля. Само ме притеснява, това че за толкова кратко време изби тази. ОК, корковите са по-лоши, но за 10 месеца... Може ли проблема да е на друго място?
  6. Здравейте колеги! Преди около 2 седмици се появи проблем. Бях изкарал B3-ката за вечерна разходка и нали знаете каква е ситуацията - хвърчат наляво и надясно голфчета и други подобни бавни и яростни, та се наложи да им окажа нужното внимание и да понастъпя и аз. Не съм я цедил много, но все пак си покарах по-бързичко. Като прибрах колата обаче, ми замириса на масло. Отворих отпред и видях че има масло по капака на главата. Явно гарнитурата пак е за смяна. И казвам пак защото преди около 10 месеца я сменяхме отново. Тогава майстора ми каза - дай 7 лв и купи коркова. Тогава си спомням че бях чел тук във форума, че гумените гарнитури са по-добри. Та... сега казах на баща ми, да купи гумена. Какво ще кажете вие? Гумената наистина ли е по-добра или има и друг вид, защото не съм запознат с видовете които се предлагат. Благодаря предварително на тези които ще се включат.
  7. eniac

    Моля, помагайте

    Здравейте, колеги! Резултатите от днешното ходене на майстор: 1. Първото нещо което гледаха е филтъра който се намира отляво в предната част. Вътре има една метална, кръгла пластина, която отвара и затваря големия отвор. Тя беше крива. Извадиха я, изправиха я и я наместиха да не дере по стените. 2. Лулата на главния кабел на разпределителната капачка беше се повредила и се чуваше пукане от искри като работи двигателя. От тези искри лулата и капачката са се спекли и отиват на боклука. Нова капачка и лула. 3. Датчик на делкото - счупен. От това и "скачаше" двигателя. Оказа се че е изключително важен и ако напулно се строши колата изгася и не може да запали. Уте ще бъде сменен. За сега е вързан със свинска опашка. 4. Свещите се оказа че не са много подходящи - също ще бъдат сменени утре. 5. Нещо което не е чак толкова належащо но все пак - изпарителя на газовата е вакуумен. Майстора ми каза че е хубаво да се намери електрически, какъвто всъщност се слага на инжекцион. 6. Катализатора трябва да се изтърбуши. Колата беше вътре в сервиза и като я форсираха вътре не се дишаше. Миришеше на ония симпатични душчета по плажовете. Шегата на страна - много кофти замириса. Мойстора ми каза къде тук в Силистра изтърбушват катализатори, но ми каза цена 15лв. Честно казано ми се струва доста евтино. Посъветва ме като отида там да кажа, че ме праща "Стоян Николов", но не ми се вярва само заради едно име да е толкова евтино. КАжете по колко парички сте дали вие при тази манипулация. Ами това е за сега. Двигателя се "поуспокои" за сега или както каза майстора "седна на гъзъ си". Утре предстои още едно ходене.
  8. eniac

    Моля, помагайте

    Ами утре ще отида на диагностика и пак ще пиша какво са ми казали. Дано се оправи.
  9. eniac

    Моля, помагайте

    От Силистра съм. Тук няма много добри майстори. Чувал съм за някакъв много добър в Добрич...
  10. eniac

    Моля, помагайте

    Утре отивам на диагностика и дано ми кажат кво й има на тая кола, че така никак не ми харесва.
  11. eniac

    Моля, помагайте

    Да си призная и представа нямам какво точно значи предварение. Актуална информациа от снощното каране: Колата върви много добре на газ, но стане ли въпрос за обороти над 3800-4000, нещо се запушва и плющи (незнам дали точно се запушва, но аз така го разбирам). Иначе сега съм с книжката V.A.G Serviceplan. За типа на двигатела пише - 3A.
  12. eniac

    Моля, помагайте

    Преди малко отидох извън града да я пробвам на газ. Мисля че се държи добре. Само веднъж предърпа леко. Забелязах обаче друго. Когато натиснах повечко педала на газта се чува едно адско тракане в двигатела. Звукът е все едно пускаш много ситни сачми по ламарина. Преди бяхме водили колата на един майстор заради тоя шум, той я покарал и каза, че нищо й няма. Сега обаче забелязах че когато се появи тоя шум, тягата на колата леко отслабва.
  13. eniac

    Моля, помагайте

    Здравейте! Сега се прибирам и направо си скъсах нервите. Проблемите по принцип са два, но първо ще напиша първият защото е по-належащ: Колата която ползвам се кара и от брат ми. Преди 2 седмици някъде брат и баща ми я занесоха на майстор. Проблема й тогава беше че не поддържаше нормалните 800-900 оборота когато се кара на газ (има газова уредба). Майстора казал, че наново и правил центровка. Колата започна да поддъжа обороти и дори не "играеха"(преди това все варираха все едно някой си играе с педала на газта). Тогава като я взех ходихме на пикник с приятели. По пътя има сериозно изкачване. Там колата започна да прекъсва и да губи мощност. Принудих се да изкача баира на 3600-4000 оборота на 3-та. Този наклон съм го вземал преди и на 5-та. След това на 1-ва бях я форсирал до към 4500об. и колата изплющя леко. Тогава обаче когато я обърнех на бензин просто летеше. Сега след една седмица положението е: Снощи взимам колата и като имам предвид, че прекъсва на газ й сложих бензин. ДА ама НЕ. При опита да запаля на бензин ударих на камък. Въртях 1-2-3 пъти, на 4-тия подадох газ и колата едва-едва запали. До тук добре, но натисна ли съединистеля и крака ми да не е на газта тя пак изгасваше/ След 300-400м явно смукача я подемаше и вече дуржеше 1000-1100 оборота но варират. Поне не изгасяше колата, но проблема с прекъсването и плющенето се появи и на бензин. След като останах сам излязох извън града и нарочно я настъпах да видя какво е положението. Като мина 4000 об. колата изплющя и се чу някъде под краката ми но в средата, т.е. пада се под арматурното табло. Незнам дали наистина е там някъде но поне аз така го чух. Сега един приятел ми каза че като съм я запалил и като съм тръгнал (на бензин става въпрос), отзад пушело доста. Та това е казусът. След това което преживях и усетих при карането мисля, че колата не може да изгори всичко което й се подава. По време на шофиране, ако включа на висока скорост и натисна повечко педала на газта, колата започва да прекъсва. Сменя ли на по-малка скорост, набира много бързо. Това е краят на първия проблем. Вторият проблем е че с малка скорост когато вляза в завой предните гуми присвирват. Един приятел ми каза че предницата ми не е наред. Баща ми казва че може да е от топлото време и от това че са нови, но едва ли само това е причината. Ами това е. Ще съм ви много признателен ако ме насочите поне къде може да е проблемът. Ще се ходи на майстор пак - ясно е, но искам да чуя и вашето мнение. П.П. Колата е Ауди 80 B3 2.0i
  14. Благодаря ви за отговорите! Днес към 14часа въпросната лампичка беше успешно сменена, а между другото смених и тази на пепелника отпред, че и тя беше изгоряла.
  15. Ахам, благодаря за информацията. А да ви попитам - днес исках да видя как стоят нещата около тия уреди. От горната страна където са копчетата за парното не може да се достигне до тях. Явно са към панела който е към пепелника и скоростния лост. Предполагам вие сте сменяли такива крушки - откъде да го започна и ако го започна ще мога ли да сглобя всичко както е било
×
×
  • Create New...