Jump to content

Коленце

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А4

Персонална информация

  • Локация
    Добрич

Последни посетители

993 профилни разглеждания

Коленце's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте отново колеги, да обсъдим развитието по случая ... Смених дебитомера с нов , проблема не се реши . След това напръсках с контактен спрей буксата която влиза в дебитомера и колата заспа на бензин , на газ положението е трагично , но предполагам че е нужна настройка на газта , но това в момента няма значние . За момента се стремим да я подкараме на бензин . Въпросът ми е какво трябва да направя , какви съпротивления да проверя ( аз лично не мога , но при ел майстор ли трябва да я закарам ? ) само буксата се реже и се сменя с нова или с такава втора ръка ? А ако някой има други идеи или нещо друго да проверя , да сподели . Няма пропуск на въздух след дебитомера ( категорично ) . Грешката която набива , явно като изветрее контактния спрей е за Слаб сигнал към Дебитомера . Благодаря на отзовалите се
  2. Здравейте колеги , боря се с оборотите и вървежа на колата на майка ми (ауди а4 б6 2.4 бензин 2001г). От известно време започнаха да свети чека , изписваше грешки за бедна смес , ходихме по газаджии уж да настройват , имаше проблем с ваккум уж го смениха . 2-3 дена каране и пак светва чека . Закачам на диагностика излизат грешки пак с въздуха свързани : P1411 , 1423 . От днес започна да набива грешка и за MAF сеонзора , че сигнала е много слаб . Та много объркваща ситуация и в момента колата може да се движи единствено на бензин при изключен дебитомер ( има и газ пропуснах да отбележа) . Когато включа дебитомера и на газ и на бензин започва да тресе , не върви и прекъсва . Трябва ли да сменя дебитомера или иска пак някаква настройка на тоя въздух ? Свещите са сменени с Бош иридиум скоро , понеже ми даваше и missfire , сега с това няма проблем.
  3. Малко повече инфо , защо е било запушено и съответно аз го отпуших , какво да очаквам и как да реагирам?
  4. Добре , благодаря за помощта , ще наблюдавам да видим какво ще светне и как ще се държи колата.
  5. Така като е отпушено това маркуче , а ако е изключен софтуерно има ли опасност за нещо ?
  6. Ще го отпуша , аз съм чистил егр , ще видим предишния собственик защо го е запушил…
  7. Така….разбрах че се казва Вакуум контролен клапан за рециркулацията на изгорели газове , което ме навежда на мисълта че този гумен маркуч който влиза в него трябва да е отпушен съответно да има някакъв рециркулация , а в моя случай има нещо вътре и не знам защо е там и от къде е . Някой ако е запознат да изкаже мнение.
  8. Колеги здравейте , ще прикача снимка на дадената част, понеже не знам как се казва и ако може да ми обясните дали е повредена и за какво играе роля :) Не мога да разбера дали маркучето е счупено и част от него е останала във вакуума или така трябва да бъде ?
  9. Добре , ще видя бобината , но по едно време в движение докато се прибирах и карах на “2 цилиндъра” се оправи за момент и после пак стана зле , това дали е от признаци на бобината?
  10. Здравейте колеги , направих си диагностика и ми изкара следните грешки : 17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit P1355 - 35-00 - - 17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit P1361 - 35-00 - - Какво да гледам? Кабели , комутатор , бобина? Смених свещи преди 1 седмица и се оправи , но сега пак се появи . Колата тресе , не се форсира и не върви , предполагам че работи на 2 цилиндъра затова ? И може да е смешен въпроса , но от къде на къде се броят цилиндрите тия с лулите 1-2 ли са или 3-4 ? Поздрави !
  11. Добре а може ли да ми кажете къде е тоя датчик за маслото ?
  12. Днеска сутринта пипнах този пластмасов тройник в горната задна част на двигателя и от долната страна беше доста омаслено , как да разбера дали е за смяна целия тройник или само гумичката ?
  13. Здравейте колеги , наскоро си взех въпросната кола , и скоро като погледнах под капака и зад двигателя се хванах за главата , имам за смяна гарнитура на капака на клапаните ,но това е ясно , можете ли да ми кажете от къде идва това масло зад двигателя и има ли нещо общо с тая Лула на картерните газове ?Не разбирам много нещата , така че може да ми пишете и цифри ориентировъчни за ремонт . Не мога да преценя дали има разход на маслото , но по щеката видимо всичко е наред.А ако има някой компетентен от Добрич може да се видим да погледне Поздрави !
  14. Таблото с фис-а цена ? Релето за аварийните и мигачите също ми трябва , ако може и за него цена ?
  15. Здрасти колега , трябва ми пластмасовата черна лайсна на задната дясна врата на сивия авант б5 фейслифта . Ако може цена на ЛС . Поздрави !
×
×
  • Create New...