Jump to content

k.karaivanov

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 3.0 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Panagyurishte

Последни посетители

291 профилни разглеждания

k.karaivanov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Незнам какъв е този пин и къде трябва да се вкара.
  2. Колата е автоматик. При въртене ми извежда данни за обороти от новия датчик, а от стария стойностите бяха 0.0, аз така и открих проблема. Не съм сменял компютъра. Предполагам на "майстора" му е било интересно да си играе с него. Подменил е целия флаш и върху стария е поставил някакъв друг.
  3. Днес получих новият датчик за коляновият вал, но колата пак не запали. Сканирах с VCDS, за налягането ми показва 333,2 бара без да въртя, а при въртене на стартер се качва на 370 бара. Сканирах и за грешки за да видя какво е пипал "майстора". Извлечените данни са много зле....Компютъра не си знае дори WIN и Chassis Type. Преди ми ги изписваше, а сега дава само ХХХХХХХХХХ и 25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010. Изчерпан съм вече, нямам идея към какво да се насоча.
  4. Може и да има грешка, ще попитам и ще пробваме.Благодаря
  5. Двигателят не е отварян и не е пипано по веригите. След подмяната на датчика за разпределителния вал грешката изчезва за около 4-5 проби за запалване след което пак се появява.
  6. Здравейте колеги! Писах за проблема си в друга тема, но остана не забелязан затова отворих нова тема. Проблема ми е следният: Автомобила е Ауди А6 3.0 TDI Quatro 4F C6 2005 г. След кратко каране /около километър/, без проблем и аномалии в поведението на автомобила, спрях и изгасих двигателя. 5 минути по късно се качвам и...... - двигателя върти, но не пали - багажник, предна лява и задна лява врата не се заключват, не работят стъкла - мигачи ляв/десен не работят - фарове, осветление на табло, климатроник, плафони също неработят - MMI инфо за батерията показваше 10% когато завъртя ключа на контакт, светеха единствено светлини за натисната спирачка. За да отстраня проблема, прегледах всички бушони, зачистих клеми на релетата и ключа за запалване. Автомобила е четен със VCDS и VAS. Успях да отстраня проблемите по интериор и екстериор, остана само проблема със запалването. Стоя при майстор 1-2 седмици без положителен резултат. При него е четена със същия софтуер, грешки записва в датчик на разпределителен вал, 2 подгряващи свещи и тампон на двигателя. Налягане в рейката на манометъра и на софтуера показва 3.5, но не съм наясно стотици или хилядни измерва. Купих нов 100А акомулатор и го адаптирах към софтуера, подмених блока за управление на захранването който е на минусовия кабел, подменен е датчика на разпределителния вал, софтуерно е изолиран имобилайзера с цел компютъра да запали двигателя без да търси имобилайзера, пробвахме и с друг компютър адаптиран към автомобила. Всичко направено до сеге е без успех да запали двигателя. Моля за съдействие. Благодаря!
  7. Здравейте колеги! Имам следният проблем: - след престой за около 2-3 мин. въртя ключа и колата не иска да запали, държи се сякаш няма гориво. След като прегледах изправността на всички бушони, опитах пак да запаля, но не се получи. С този проблем се появиха и други аномалии, които преди ги нямаше. Предна и задна леви врати не могат да се заключват от дистанционното, управлението с копчетата на шофьорската врата не работи /нито за прозорците, нито за заключването/, спряха да работят мигачите отляво и отдясно, като пусна аварийните светят само тези на калниците, не работят фарове и халогените. Като подам контакт без да въртя да паля MMI извежда сигнал да запаля двигателя, след 3 мин. се гаси. Акумулатора е на 8 месеца, върти двигателя без проблем. Прегледах за хлабави връзки и за вода, всичко е наред, но така и не запалва. Колата е А6 3,0 TDI 2005. Прилагам снимки на сигналите от таблото, които се появиха след като не успях да запаля колата. Дайте съвет!
×
×
  • Create New...