Jump to content

carambata

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a4 b5

Персонална информация

  • Локация
    Бургас

Последни посетители

546 профилни разглеждания

carambata's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Запазен на разумна цена тел 0888383802
  2. Да е в добро състояние на разумна цена
  3. Купувам лост за темпомат ауди а4 в5 96г дизел с мотор AFN....в перфектно състояние....
  4. Проблема е решен.Геометрията беше"мармалад"
  5. ДА ,за това питам сменяема част ли е?
  6. Намира се в ЕКУ-то колата е ауди а4 1.9 тди 110.помощ за съвет
  7. Забелязах че първоначално турбото не надува, раздвижи клапата на актуатора и тръбата се напълни. При следваща проба на студен мотор нещата се промениха. На 120 не умря а само леко заби и продължи да наема. Да сменям или да чистя?
  8. Нов е.... Проблема се появява само при първи старт след скорост 120.веднага в движение гася и паля и всичко си е ок.
  9. Смених всички вакуми и N75 но проблема остава..... Обявявам парична награда за позналия
  10. Колата работеше повече от перфектно.След миенето всичко се промени.Прави ми впечатление ,че започва да прекъсва на първи старт,след като загрее загасям и отново го запаля се оправя...при тест на ход с вага не излиза нищо притеснително..
  11. Сухо е...дай поне съвет как да го напиша
  12. Здравейте колеги,притежавам А4 1,9 тди афн от 3 месеца. Преди седмица смених горните гумички на ГНП-то,измих двигателя и проблемите почнаха.На скорост 120 забива и неможе повече.Центровката на помпата е перфектна.Закачана е няколко пъти като излизат единствено две грешки-00575 налягане всмукателен колектор,разлики в регулирането прекъсва и 00519 МАП датчик късо съединение до плюс постоянно.След триенето колата се оправя и след време отново забива.Възможно ли е да съм намокрил някой датчик или да сменям актуатор и n75.Вакумите са здрави смених дебитомер-проблема остава.КЪДЕ ДА ГО ТЪРСЯ ДА ГО ЕБА ????????МОЛЯ ЗА ПОМОЩ
×
×
  • Create New...