Jump to content

D-r Koch

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A6

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

362 профилни разглеждания

D-r Koch's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не съм се изразил добре. Загря като всеки ден, след 3-4 км. закова на 90 гр., а изминах общо 25 км., без проблеми с показанията.
  2. Сутринта след 25 км. през центъра на София, загря нормално и не показа никакви снощни аномалии. Може и малко субективно да твърдя, че е почнало да духа студено. Климатроника беше на 21 гр. и може и да съм се заблудил/да съм ви заблудил.
  3. Не, след аномалиите всичко е наред. Не се повтори. Цитиране на предходно мнение!
  4. На равно, между два сфетофара в задръстването в 18.30 ч.
  5. А6, фейслифт 2002 г.., 2.5 дизел., 180 к.с. Преди два месеца закупен и напълно обслужен, Писал съм. Термостата сменен. Днес, два пъти в рамките на половин час стрелката на температурата пада до 60 гр. и след малко се вдига до 90. И това видимо, стрелката се движи пред очите. Като падне започва да духа по-студено. Иначе си загрява нормално, държи 90 гр.. Давайте акъл Колеги..
  6. Чакам да дойдат студовете след Нова година, ще я оставя една седмица без да я паля и после ще видя какво е рекъл Дедо Боже. Тъкмо и акумолатора ще си проличи що за стока е. При проблем - ще се търси правилно решение.
  7. Имаx някога Опел Омега, 2.5 дизел, 1994 г., при мен беше на 10 г. Това чудо запали при -23 С без проблем. Проблема дойде като започна да загрява, че антиFриза беше замръзнал. На да се върнем на сегашните си возила.
  8. Е ти искаш да запали като нова в завода ли? Знаеш ли колко ще ти струва да пали така...На мен ми се върза. 5000лв(заедно с акумулатор и гуми и рейка) и то само за части. Моите уважения! Попрочетоx какво си направил по колата и мога да кажа едно - адмирации! За съжаление не мога, а и не искам да давам такива суми. Колата я купиx за 4200 лв. До тук 1420 лв. за части и гуми, без труд. Другите близо 400 лв. в КАТ не ги броя. Това ми е второто АУДИ, някога имаx една 80-ка. Ще видим какво ще излезе. А за паленето - тя да си пали, пък както си иска. Резултата е важен. Fорумът е интересен, в процес на четене и запознаване съм. ПП. Откриx, че имам и оная благинка - с дистанционното да се вдигат и свалят стъклата.
  9. Днес сутринта: Темп. -7 С, две денонощия без палене. Подгряx, може би лампата загасна няколко секунди по-късно от обичайното. Въртя ключа, леко "притресе", запали и веднага заработи равномерно. Но все пак "притресе".
  10. лежах на топло и това ми коства 150лв. И при мен така се получи.
  11. Мисля, че си прав! Но за съжаление са ми оставили само ключа! Цитиране на предходно мнение!
  12. А другият ключ е за допълнително заключване на волана предполагам. То и аз така си мисля, ама като не му намериx мястото за "вкарване".
  13. Всичко, което трябва да бъде сменено, е сменено. Пари - 1307 лв. без труд. Включва и обслужването на АСК. А, и четири зимни гуми отделно от цената (закупени от съфорумец) за да изкараме зимата (само тази). При диагностиката се оказа, че трябва да се смени и т.н. умна дюза, но за сега пари за нея няма. При основното чистене в колата намерих черен пластмасов ключ - само стеблото,закачен за пластмасова пластина с номер, както и един много особен ключ, метален с коренно различно сечение, с пластмасов край във форма на волан, със надпис "ВLOCK SHAFT". Някой знае ли какви са тези ключове?
  14. Публикувано 20 декември 2015 - 18:24 Нищо друго не е пипано акумолатора го свалих за да запаля друга кола и после го върнах Цитиране на предходно мнение!
×
×
  • Create New...