Jump to content

kris124

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8P 2.0TDI

Последни посетители

598 профилни разглеждания

kris124's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Един познат с Голф 5 1.9 тди сложи крайно гърне от същия модел ГТИ . По-приятен е звука.
  2. То проблема не го прави на всяко палене. От време на време. Ще пробвам като го направи пак.
  3. Тази сутрин отново ми го направи същото на студено. Направих си експеримента - не искаше да влиза първа, съответно вкарах втора, след 2-3 секунди (без да тръгвам) изкарах и вкарах първа - влезе без абсолютно никакъв проблем.. Съединителя отделя на няма и половината на хода на педала, не боксува, не тресе.. как да стигна до извод, че е съединител??
  4. За сега имам намерение да карам така, докато се изяви по-конкретно. Не искам да сменям на сляпо, при положение, че не е сигурно.
  5. Благодаря Има ли възможност да се смени съединителя без маховик (здрав е, а и основанието е финансово..)
  6. Здравейте Колеги, Цяла зима имам един особен проблем. Сутрин, на студено, от време на време ми се случва да не иска да влезе първа скорост. Когато натисна съединителя докрай и се опитам да я вкарам, лоста просто не влиза докрай и ми се налага да тръгвам на втора. Като загрее се оправя, на топъл двигател и скорости подобен проблем не съм имал. Под студено не визирам да е конкретно под 0, стана и сега - на 9 градуса.
  7. Проблема е решен. По съвпадение са изгорели и двете платки (на двете дистанционни). Взех дистанционното от моргата и със съдействието на bsdnikolov го записахме - безпроблемно.
  8. Здравейте колеги, Сблъсках се с изключително странен проблем. Купих си колата преди месец, с два ключа. Едното дистанционно си работеше страхотно (за централното заключване става въпрос), а другото дистанционно не работеше. Стигнах до извод, че вероятно не е адаптирано. Колегата bsdnikolov ме покани да го адаптираме - след манипулации през комютъра (записване и адаптиране наново на двете дистанционни), отказа и второто.. Ходих на най-различни места (без Порше все още), никъде не могат да ги адаптират, навсякъде се хващат за главата. Процедурата по принцип е елементарна, но при моята кола не става. Опитахме с дистанционното от колата на bsdnikolov, и то се записа и започна да отключва и заключва веднага. И на двете дистанционни копчетата работят, опитахме и с механично адаптиране (единия ключ на контакт, а другия в ключалката на вратата) - уви, пак не става. Някой някога имал ли е подобен проблем? Някакви съвети? Не ми се иска да си търся нови дистанционни, при положение, че съм свидетел как това работеше, докато не го презаписахме. Благодаря!
  9. Здравейте, Тъй като дистанционното на втория ми ключ не искаше да работи, премерих батерията (има 3.04V, което е достатъчно). Опитах се да го синхронизирам чрез схемата, дадена от коментара на Moonland, но дистанционното отказва да работи. В същото време нямам проблем с паленето с този ключ и отключването през ключалката. Предполагам, че е изпускан ключа, някой ако може да ме ориентира къде мога да го дам за ревизиране (с 3 бутона е, има и копче за отваряне на багажника). Благодаря
  10. Разглобихме го с един приятел, потенциометъра за регулирането на фаровете е с такава метална пластина, а този за осветлението на таблото има една платка, която ме хвана страх да я махам, да не стане някой гаф (а пластините вероятно са под платката). Но поизчистихме там уж, раздвижихме го, след това го сглобихме и сега осветлението си работи (ще видим до кога). Благодаря ти все пак, че ми даде кураж да го отворя Цитиране на предходно мнение!
  11. Нов ключ, хубаво. То трябва да се смени цялата джаджа (управлението на осветлението, на височината на фаровете и пускането на габарити/къси, целия модул е едно цяло), а проблема е, че имам екстрата "Go home/go out", нещо такова беше (едно копче дето се натиска и като заключа/отключа колата фаровете и стоповете ми светят в продължение на 30 секунди). А от всички коли по моргите дето съм видял, никоя няма това копче. А Порше предполагам, че ще ми е прекалено скъп вариант (освен ако не е крайно наложително..) Цитиране на предходно мнение!
  12. Здравейте отново, След като решихме проблема с лампата за маслото (на таблото) идва поредното маловажно, но дразнещо премеждие. Не мога да регулирам осветлението на таблото, нито височината на фаровете. Днес си направих експеримент, когато опитвам да регулирам осветлението от потенциометърчето, докато го движа нагоре-надолу се опитах да го натисна малко по-силно. Когато го натискам и го държа натиснато (сравнително силно), регулирането на осветлението работи безупречно, съответно когато пусна копчето осветлението си отива на минимум (по подразбиране). Едновременно с това опитах и да регулирам височината на фаровете по същия начин, но не се получи. Моля ако някой е имал опит със същия проблем да сподели как го е решил. Благодаря!
  13. колко може да струва капачката на разширителния съд ?
×
×
  • Create New...