Jump to content

surr3a1

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    BMW 120d

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

502 профилни разглеждания

surr3a1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за не хейтърското мнение. Не съм фенбой на никоя марка... разбира се имам някакъв афинитет към БМВ, просто защото вече го познавам и съм му свикнал, но това в никакъв случай няма да ме спре да го сменя с Ауди. Писна ми като ходя на ски в 8 от 10 пъти да трябва някой да ме бута или от страх това да не се случи - да не ходя никъде. Виждал съм много подобни теми пуснати от разни пишлемета с идеята да се разразят спорове, но тази не е такава. Има 3 марки Ауди, Бенц и БМВ и всяка от тях за мен е Ок, но Куатро определено е по-добрата система!
  2. 1-цата я взех на 78,000 и сега е на 160,000 та е извън 200,000+ зоната, може би и заради това не се е чупила още... Далеч съм от глупостите "БМВ не се чупи, пък Ауди се чупи постоянно"...
  3. Напълно съм съгласен с теб, че няма как поддръжката на 2те да е еднаква при положение, че са различни класове. Питането ми е по-скоро, здрави ли са ви колите в рамките на стандартното и коя модификация би трябвало да гледам, за да не попадна на такава, за която се знае, че е с проблеми?
  4. Имам друг приятел с А6 allroad 08-09', който в интерес на истината е много доволен от него. Тази година му направил ремонт на скорстна + амортисьор превантивно за 3200 +/- някъде. Та той е единственият човек, който познавам и е доволен от марката. Именно той ми дава надежди, че не всичко е както го описват всички останали, може би затова и пуснах темата. Колко излиза смяната на масло и филтри на тая кола? Аз сменях преди 2 седмици и съм дал за 6л масло 5w30 + 4 филтъра + работа = 320лв.
  5. Съседа ми има А6 09-10' някъде, тази кола през повечето време си стои в гаража, а той взема на другия съсед на жена му Клио-то, за да ходи на работа. Такива истории слушам постоянно и ме плашат... Колега си купи А6 07' - почти нищо по него не беше наред и едва успя да го продаде. Друг колега си купи първия олроуд - двигател за смяна, всички амортисьори за смяна. Накрая го продаде и си купи следваия олроуд - избушен двигател + амортисьори, отново... Друг колега си купи А6 4.2 преди няколко месеца - още не може да го изкара от сервиза. Кое е калпаво, хората ли, колите ли, марката ли? Всички ли си купуват счупени коли замаскирани колкото за продажбата? Не става въпрос да си карам 1-цата, а дали да си купя 3-ка х-драйв или А6 олроуд... всичко си има плюсове и минуси, но понеже не мога да направя правилна преценка ми се иска да чуя и вашата. Очевидно, че в Ауди форум, всички ще хвалят Ауди, но въпроса е има ли обективни хора или всички са ултраси?
  6. Здравей, Като цяло аз съм бил винаги на мнение, че няма калпава марка, а има калпави собственици. Повечето хора си купуват коли "на далавера", която им излиза през носа. В реда на тези мисли достигам до заключение, че колата трябва да е до 150,000км задължително, като някаква първа превантивна мярка. Кой двигател е относително здрав и надежден? Не е монтьора, а всеки един монтьор, който съм срещал... без изключение. В темата под моята се говори за няккави хиляди левове за един А4 allroad, за да не гори масло. Това за мен е нова кола и е недопустимо...
  7. Здравейте, Имам следната дилема, искам кола с читаво 4х4 и освен Ауди друга не виждам. Проблемът е, че реално това е единственото предимство на Ауди, и всичко останало е зле. Няма автомонтьор, с който да съм говорил и да е казал добра дума за Ауди, напротив, винаги думите са: никога при никакви обстоятелства няма да си купя Ауди! Имам приятели с А6 или А6 allroad и всички до един са хвърлили хиляди левове да си ги оправят, като накрая са щастливи ако успеят да ги разкарат. Аз имам БМВ 120д от 7 години и досега едва ли съм дал и 1000лв да го ремонтирам. Проблемът е, че това задно ми трови живота през зимата и не искам да съм така и следващата зима. Кажете ми, моля, има ли хора собственици на това возило (А6 allroad), които да са доволни от него и да не смятат, че 3-4000лв за ремонт на година е нещо нормално? Каква трябва да е колата, че да е читава и как въобще мога да си подсигуря някакво спокойствие по това отношение? Кой мотор трябва да бъде (над 200к.с.)? Мого благодаря!
×
×
  • Create New...