Около инжектора на 2 ри цилиндър се пооцапа с малко и аз си помислих, че е от гарнитурката на инжектора. Купих я и я смених,(фрезовах и леглото), обаче проблема се оказа доста по-сериозен. В последно време на къси разстояния, след като запаля и времето е около 0 градуса, след придвижване от 3 - 4 километра, отдолу отляво, като се застане пред колата излизаше бял дим и миришеше на неизгоряла нафта. Запалих малко трудно след смяната, От една дупчица до колектора на 2 ри цилиндър (общо са 3 на брой и тази е най-малката) пуши и хвърля нафта като парен локомотив. Възможно ли е това да е от колекторната гарнитура? Най-силно е при палене, после намалява. Ако е така не би ли трябвало да са изгорели газове, а не бял дим и дизелово гориво? Идват ми наум какви ли не апокалиптични идеи ... гарнитура на главата, спукана глава, изгорял клапан, счупен сегмент .... Коледа е .... дано да се случи чудо, че не ми се мисли за сериозен ремонт в Швеция, по добре да я кача на автовоз до България. Весела Коледа и Щастлива Нова 2016 на всички.