Jump to content

vburnaski

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно vburnaski

  • Рожден ден 4 Септември

Друго

  • Kaра
    audi 80 b3

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

vburnaski's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за съветите Sklepi! Много полезно! Пробвах със смяна на датчика, мериха налягането на маслото и така на татък и ми казаха, че всичко е наред. Според майстора проблемите идват от таблото, а с маслото всичко е наред?! За маслообирачи не съм чувал, казаха ми някакви гумички, че са заминали за това чади синьо отзад (може би говорим за едно и също), като цяло било много работа, а до колкото разбрах тези гумички не са скъпи 6-8 лева нещо от сорта. За ръчката на дългите, така като гледам ще пробвам да я зачиста и смажа, абсурд е да дам толкова пари за такова нещо, а за 2ра ръка не съм такъв късметлия.
  2. Благодаря за отговора, колега! Аз реших да търся 2ра ръка работещо, но все още не съм намерил читаво за някакви прилични пари. Един онзи ден ми обяви 120 лева , а повече от 30-40 някак не ми се дават..
  3. Благодаря, колеги!
  4. Здравейте, имам проблеми с аудито (b3 1.8E 112 коньове, началото на 1990г. газ/безнин), които искам да споделя с вас и евентуално да споделите мнение от къде идват и как могат да се отстранят. Ще съм ви много благодарен, защото тази кола е като паметник в семейството и ми се ще да се стегне/оправи. Имайте предвид, че имам някаква представа от коли, но не особено голяма. Значи останових, че когато повали малко повече колата не пали. Явно нещо се навлажнява или не знам и аз какво и просто не пали. Когато е топло/сухо преди да съм завъртял пали. Скоро сменявах бобина, казаха ми, че може да е и от това. Също така ми казаха, че може да е от дистрибурторна капачка, кабели или свещи. Вторият проблем, който искам да споделя е, че като кола на тези години пипа маслото, моя майстор казва, че е нормално, но напоследък яко кади като заседи на едно място и после като тръгна отзад си дими синичко. Третия проблем е с това, че колата не пали на безнин и като я превключа на безнин и е адски тегаво, казаха ми, че са се запушили дюзите, които впръскват бензин в двигателя (нямам идея дали е това). Като я изкарам на магистралата и я превключа на бензин, при натискане на педала по сериозно започва да тресе и да се дави. При работа на газ това нещо го няма. Имам проблем и с таблото с оборотомера и тн. Часовника не работи от както карам колата (тая кола е в семейстовто ми от 1992 г. , а аз я карам от 4-5), оборотите работят когато си искат, а преди месец ми спря брояча на 251 хиляди и от тогава не мърда, нито годния, нито долния брояч. Имам и друг проблем, който е малко по-сериозен според мен, но според майстора всичко е наред. Светва ми маслото и започва да бучи след 2 500 оборота някъде. Гледаха я, налягания мерили, слагали други датчици за маслото, всичко било наред. Проблема идвал от таблото според майстора. Следващото не е голям проблем, но ми се ще да го оправя, защото ме дразни. Ръчката за дългите светлини не бачка, като я бутна не включва дългите, но като я дръпна към мен си светят. Наистина ще съм ви много благодарен, дори и половината неща да дадете акъл от къде идват и как би могло да се остранят!
×
×
  • Create New...