Jump to content

Проблем с климатроника


IIVVOO

Recommended Posts

Здравейте колеги,

търсих, но не открих точно такъв проблем във форума, но ако поварям някой съжалявам.

Та по същество: автомобила е А4 1995г. ADR 1.8, отскоро от централната конзола, крайните и тези в краката вентилационни отвори на "парното" започна да духа хладен или направо студен въздух. Това при положение, че колата е загряла и при положение, че когато пусна да духа на стъклото от там си излиза нормално горещ въздух. Откараха колата на компютърна диагностика и се оказа, че имало грешка касаеща клапата за студен-горещ въздух изтрили я и всичко О.К. Обаче аз като проверих снощи, въздуха който излиза от гореспоменатите конзоли действително е по-топъл от преди, но все още не толкова горещ като преди и като въздуха излизащ от отвора за стъклото. Моля за вашето мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, ако имаш под ръка ВАГ-КОМ ще ти обясня как да си адаптираш клапите. Ако нямаш иди при доверен човек, който знае какво прави и да ти направи адаптацията. Става за по малко от 5 минути. По принцип по описанието на проблемът ти личи, че нямаш запушване на радиаторчето за парното. Това ме навежда на мисълта, че с една адаптация на клапите ще се оправи проблемът ти.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, ако имаш под ръка ВАГ-КОМ ще ти обясня как да си адаптираш клапите. Ако нямаш иди при доверен човек, който знае какво прави и да ти направи адаптацията. Става за по малко от 5 минути. По принцип по описанието на проблемът ти личи, че нямаш запушване на радиаторчето за парното. Това ме навежда на мисълта, че с една адаптация на клапите ще се оправи проблемът ти.

Поздрави.

Колега, благодаря ти за отговора. Аз нямам ВАГ-КОМ, но май ще се наложи да отида при друг човек, защото без да искам да обиждам хората от вчерашния сервиз изглежда не им е ясно точно от къде идва проблема. Днес след рекламация на услугата са казали, че клапите се отварят от компютъра(може би от ВАГ-КОМ-а), и са искали да се остави колата за да проверяват клапите като демонтират таблото и/или жабката? Така, че с удоволствие ще прочета твоето мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо да допълня колега: влизаш в колата даваш на контакт да светне таблото и без да палиш на климатроника погледнато срещу него от дясно са бутоните за нагласяване на струята въздух. Най-горния бутон (той е със стрелка нагоре) натискаш заедно с най-долни бутон (цуркулация на въздуха само в купето) и ще ти светне дисплея показвайки специални канали даващи много полезна информация - отпускаш бутоните. В началото ще ти се изпише една малка нуличка в десния дисплей. Натискаш пак бутона за рециркулация и тогава ще ти се покаже от ляво код за грешка, ако има такава. Ако имаш проблем с клапите ще ти излезе номера с грешката. Ако нямаш грешки ще остане на нула. Ако не ти се покаже нула пусни мнение с кода на грешката и ще ти кажа какво точно е. Ако няма грешки значи всичко с клапите е наред и няма от какво да се притесняваш. Само адаптация ще е достатъчна. Но свалянето на таблото е много трудоемка операция. Поздрави и успех. Чакам да ми пишеш. Може и на лични за да не товарим темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...