zAx Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Здравейте Сноши като излизах и тръгнах да паля колата тя запали за около 4-5 секунди и изгасна. През тези 5 секунди цялата кола се тресеше... очевидно не работеше като хората двигателя. Опитах да запаля 2 или 3 пъти никакъв ефект но на таблото изпищя лампата за маслото. Видях, че то силно е намаляло (през последния месец нямах много възможност да го проверя) та купих масло и долях. Лампата продължава да свети но определено проблема не е от там тъй като ми направи впечатление че отдолу под колата изтичаше нафта и теча си беше доста сериозен. Закарах я в сервиз въпреки, че по мое мнение беше или спукан маркуч или запушен горивен филтър (знаете качеството на нашенската нафта). Майстора каза, че ще я гледа на компютъра утре но свеждал проблема до 3 неща: Маркуч, филтър запушен или гориво нагнетателна помпа. От това последното което ми каза както се досещате ми се подкосиха краката. Четох в нета досега, че на практика ГНП на този модел всмуква нафтата от резервоара и по пътя на логиката си мисля, че щом засмуква и теча е отпред значи не е помпата. Тъй като съм притеснен и няма да заспя лесно исках да чуя някое и друго мнение по темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strannik Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Здравейте Сноши като излизах и тръгнах да паля колата тя запали за около 4-5 секунди и изгасна. През тези 5 секунди цялата кола се тресеше... очевидно не работеше като хората двигателя. Опитах да запаля 2 или 3 пъти никакъв ефект но на таблото изпищя лампата за маслото. Видях, че то силно е намаляло (през последния месец нямах много възможност да го проверя) та купих масло и долях. Лампата продължава да свети но определено проблема не е от там тъй като ми направи впечатление че отдолу под колата изтичаше нафта и теча си беше доста сериозен. Закарах я в сервиз въпреки, че по мое мнение беше или спукан маркуч или запушен горивен филтър (знаете качеството на нашенската нафта). Майстора каза, че ще я гледа на компютъра утре но свеждал проблема до 3 неща: Маркуч, филтър запушен или гориво нагнетателна помпа. От това последното което ми каза както се досещате ми се подкосиха краката. Четох в нета досега, че на практика ГНП на този модел всмуква нафтата от резервоара и по пътя на логиката си мисля, че щом засмуква и теча е отпред значи не е помпата. Тъй като съм притеснен и няма да заспя лесно исках да чуя някое и друго мнение по темата.доло под десния праг на колата а с поглед отпред е левия минават тръбичките за нафтата които идват от резервоара или по скоро по едната идва горивото по другата се връща,моли се да не си скъсал тях ако си кътерил големи бордюри или някоя яма (дупка),другото се оправя ...дори да е гарнитура на помпата няма страшно възможно е и някое маркуче на обратната нафта да е скъсано(гръмнало)ще я огледате на светло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zAx Публикувано 20 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 (Редактирано) Те не се сменят ли ? А иначе помпата видях, че е голяма цифромания и за това съм притеснен... защото по тая кола съм правил автоматични скорости и кфото се сетиш... около 10 000 лв ремонти за 2 години и съм на тръни за нов подобен ремонт. Иначе събота я карах цяла вечер, неделя я палих до магазина да ида проблеми нямаше. Понеделник вечерта вече... не можа да запали. Отделно забравих да кажа, че колата през 4-5 опита се закашля и почти запалва. От това което четох... при преебана помпа нямало шанс да се закашля колата. Редактирано 20 Декември 2011 от zAx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strannik Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Те не се сменят ли ? А иначе помпата видях, че е голяма цифромания и за това съм притеснен... защото по тая кола съм правил автоматични скорости и кфото се сетиш... около 10 000 лв ремонти за 2 години и съм на тръни за нов подобен ремонт. Иначе събота я карах цяла вечер, неделя я палих до магазина да ида проблеми нямаше. Понеделник вечерта вече... не можа да запали. Отделно забравих да кажа, че колата през 4-5 опита се закашля и почти запалва. От това което четох... при преебана помпа нямало шанс да се закашля колата.не че не се сменят тръбичките ами си е контика че минават отдоло и после нагоре към моторния отсег...според мен няма да е помпата но определено е по горивните магистрали ам и имаш лично съобщение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване