marsianec Публикувано 30 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2012 колата е 1.8 турбо .. с код на мотора АЕБ . има едно маркуче , което управлява рециркулационния клапан блоу оф ..за връщането на въздуха отначало ..... тръгва от колектора и трябва да иде някъде .. къде точно трябва да иде .. някой може ли да ми обясни . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 30 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2012 към сервото би трябвало да отива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 30 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2012 (Редактирано) Ако говориш за блоуофа (поз. 14), вакума отива в него.Говорим за оригинален кът-оф. Ето тема за афтърмаркет блоуоф. Редактирано 30 Януари 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 30 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2012 НА АЕБ отива във всмукателния колектор м/у главата и дросела.При APU и някои по нови 1.8Т отива в клапан които се намира под всмукателния колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 30 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2012 оправих го , колеги .. маркуча влиза директно в клапана .. аз не можех да видя пишката на клапана .. от там ми дойде чуденката . благодаря за отзивчивостта все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 31 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2012 Ако говориш за блоуофа (поз. 14), вакума отива в него.Говорим за оригинален кът-оф. Ето тема за афтърмаркет блоуоф.тука на първата снимка го има това за което питам в темата от форума на фвклуб . на снимката пишката е отбелязана с червена цифра две .. обаче тоа клапан е толкова заврян на мам си у гъза ..че нит можеш да го видиш .. нит па да го пипнеш .. но така или иначе аз го оправих ..тоя коментар го пиша за други такива като мен .. които може да използват тая информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване