Jump to content

здравеите.предстои ми покупка на ауди 80 1,9 тди 90к.с


Recommended Posts

здравеите.предстои ми покупка на ауди 80 б4 1,9 тди 90к.с може ли малко инфо какво да гледам като купувам и какво трябва да се смени като го купя.и евентуално колко кинти да приготвя за първото обслужване-масло,ремък и др. благодаря на всички които се отзоват на въпроса ми! гледам в карса има 2 бр. в добрич,ако някои е ходил да ги гледа да сподели мнение, моля!

Редактирано от zvez_ss
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 5 години имам Б4,1,9тди и няма ядове до сега,общо взето са яки машини.

Гледай да няма ръжда някъде(по принцип не гният много но огледай),предницата гледай дали тропа че там е малко слабо място на Б4,нафтовата помпа виж да няма теч от долу,турбината дали работи.Тряя да пали от четвърт двигателя.

Друго не се сещам :hilezh: Aйде и намериш някоя по запазена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 5 години имам Б4,1,9тди и няма ядове до сега,общо взето са яки машини.

Гледай да няма ръжда някъде(по принцип не гният много но огледай),предницата гледай дали тропа че там е малко слабо място на Б4,нафтовата помпа виж да няма теч от долу,турбината дали работи.Тряя да пали от четвърт двигателя.

Друго не се сещам :hilezh: Aйде и намериш някоя по запазена.

благодаря колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако бях на твое място щях да ги закарам на сервиз да им направят пълна диагностика - за 2-3 коли няма да ти вземат повече от 100-120 лв, но поне ще знаеш какво купуваш. Най-добре е това да се случи при човека, който след това ще ти обслужва или ремонтира колата. Има подробности, които остават скрити за хората без опит с колите, особено когато купуваш от автокъща. Аз едва 3тата кола, която проверихме я купих, а преди това бях готов да си дам парите за 2 боклука. Аз като се оглеждах обръщах внимание на начина по който работи мотора, дали тече рейката ( не знам дали при този мотор ще можеш да видиш без да я вдигнат), съединителя как е. Ако има ръжда - значи е имало драскотини или удари. Ходовата част да не те плаши - основните компоненти са мн здрави, а тампоните и биалетките не са скъпи. Ако не си карал такава кола с такъв двигател вземи някой който го е правил. От там нататък колегите с този мотор ще добавят цените за подръжка и особеностите за мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако бях на твое място щях да ги закарам на сервиз да им направят пълна диагностика - за 2-3 коли няма да ти вземат повече от 100-120 лв, но поне ще знаеш какво купуваш. Най-добре е това да се случи при човека, който след това ще ти обслужва или ремонтира колата. Има подробности, които остават скрити за хората без опит с колите, особено когато купуваш от автокъща. Аз едва 3тата кола, която проверихме я купих, а преди това бях готов да си дам парите за 2 боклука. Аз като се оглеждах обръщах внимание на начина по който работи мотора, дали тече рейката ( не знам дали при този мотор ще можеш да видиш без да я вдигнат), съединителя как е. Ако има ръжда - значи е имало драскотини или удари. Ходовата част да не те плаши - основните компоненти са мн здрави, а тампоните и биалетките не са скъпи. Ако не си карал такава кола с такъв двигател вземи някой който го е правил. От там нататък колегите с този мотор ще добавят цените за подръжка и особеностите за мотора.

благодаря колега!до сега карах астра 1,6 ми бензин.но както казват опел са измислили ръждата..

Редактирано от zvez_ss
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...