lubomir73 Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 привет колеги карам ауди 1,9 дизел а4 2004 г.130 кон4ета.днеска си разглопих да по4истя ЕГР клапана(не беше зацапан)но след монтажа на клапана от долната страна кадето е трьбата запо4на да просалзява масло.там гарнитура не видях да има при демонтажа.даите сьвет какво да направя,да сложа ли малко силикон4е там или......незнам.наистина малко е но е неприятно.благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 проследи откъде идва тръбичката,не би трябвало да има масло там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir73 Публикувано 10 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 мисла 4е е за подкартерните пари,трьби4ката от ЕГР влиза в блока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 През клапана минават само изгорели газове и то до1400-1600об.мин.после трябва да затвори,погледни дали колекторите ти са омаслени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 Има гарнитурка м/у тръбата и ЕГР-а.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir73 Публикувано 11 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 днеска пак го разглобих и да ви кажа там е на равни основи(оригинално)ако е сваляно и друкпат се слага ве4е гарнитура.ВЕ4Е НЕ КАПЕ,НЕ ТЕ4Е И ДОРИ И НЕ САЛЗИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 Оригинално е с гарнитурка колега...някой преди теб я е позабравил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 това не променя становището,че там НЕ трябва да има масло! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 (Редактирано) изжинявам се на колегата че се включвам във темата му но един приятел смени вече 2 3 и след 3 4 месечно каране пак не иска да работи (не се движи лостчето) позагледах мойта и тя не иска помъчих да го раздвижа със едни клещички но не стана може ли някои да сподели как става нещо някоя снимчица че ме е стах да бутам мн мн по турбото благодаря предварителнозабравих да спомена че мойта е 1.9тди АФН но мисля че клапаните са същите иили поне са на един и същт принцип Редактирано 11 Април 2012 от rumen1989 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir73 Публикувано 11 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 това не променя становището,че там НЕ трябва да има масло!колега а знаеш ли дали мотор 1,9 тди 2004 има филтьр за картерни пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 12 Април 2012 Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 моторчето е малко и няма такъв.Има в Vобразните само и цената е 130-150лв.като сложиш и труд щото се намира на кофти място... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir73 Публикувано 12 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 моторчето е малко и няма такъв.Има в Vобразните само и цената е 130-150лв.като сложиш и труд щото се намира на кофти място...колега а има ли вазможност да е задрьстен отдушника.4е да имам масло в тази трьби4ка.(и отдушника това на капака на клапаните ли е?)или кажи някаква при4ина за това масло.ина4е колата е пушка,не хар4и масло,нито има някакаж проблем,вьрви си супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 12 Април 2012 Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 това е отдушника,има вероятност-да провеи ниво масло да не е над максимума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir73 Публикувано 12 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 това е отдушника,има вероятност-да провеи ниво масло да не е над максимуманивото на маслото ми е перфектно.не е над максимома и не пипа масло за сега(сменил сьм го преди 3000км.)и за сега е бомба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts