Jump to content

AUDI Allroad 2.5 TDi Quattro


Recommended Posts

Автомат и с този мотор ще е болезнено спъната..\то нормалното а6 е трагедия представям си олроуда с дущегуб :lol: \ Отделно читав автомат за 1000лв...да бе да и разход от 15-6 :gruebel: ...2.7 не е ли по-оферта

:hilezh:

не мога да се съглася с теб тук колега, не ми се вижда спъната, ама хич даже. режим спорт и си е още по... изборът ми за автомат си беше поскоро, че и жената го кара и да не се притеснява, че нещо да обърка, изгаси я и т.н..

Режим спорт при тези кутии просто задържа по-ниска предавка по-дълго време, както когато колата се изкачва. А и без включване на режим спорт, кутията минава в такъв режим при по-агресивно каране.

Освен, че фабрично автоматът има повече загуби, то те растат с километрите и износването му.Пълно рециклиране струва над 4000лв....а може и повече ако попаднеш на "подходящ" сервиз.

Никой не оспорва предимствата на автомата, но разхода и динамиката не са сред тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Режим спорт при тези кутии просто задържа по-ниска предавка по-дълго време, както когато колата се изкачва. А и без включване на режим спорт, кутията минава в такъв режим при по-агресивно каране.

...

голяма разлика между спорт и нормално е на автомата, това, че като натиснеш докрай и ти дава да отидеш до по-високи обороит, не значи, че е на режим спорт.... режим спорт те държи винаги в обороти...

колега споменава, че е "болезнено спъната", еми с това не съм съгласен... за автомата и ръчно - естествено ръчно за ускорение е по-добре: навременна смяна на предавки (т.е. когато ти искаш)... то иначе по ралитата с автоматични щяха да карат :-).

предполагам не съм единствен с автомат, да се изкажат колегите и те... дали е "болезнено спъната".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега,автоматични ск.кутии се слагат само на дизеловият вариант заради чудовищен въртящ момент има типтроник и мултитроник.На по-ранните модели /като тази която си харесал/има и дизелови с ръчни скорости/само по поръчка на купувача/.След сериозни рекламации от варианта дизел-ръчни скорости,Ауди спират поддържането на тази опция.

На бензиновия двигател се слага САМО ръчна ск.кутия,и няма бързи и бавни а при положение 4 на окачването на 1скорост има половинка.Използва се при спускане на голям наклон или качване.

2.7T има и автомат разгледай mobile.de

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавните скорости на англ.LOW RANGE се слагат на 180 кс TDI и то не на всички

не мога да се съглася с теб тук колега, не ми се вижда спъната, ама хич даже. режим спорт и си е още по... изборът ми за автомат си беше поскоро, че и жената го кара и да не се притеснява, че нещо да обърка, изгаси я и т.н..

Пак казвам, ако е читава колата и си я поддържаш - ще ти носи само добри емоции, особено зимата!

П.С. разхода от 15-16 компенсирам с нафта от 2лв (който търси - намира). 2.7 бензин - колегите с такъв да кажат колко гори, според мен разликата няма да е голяма.

по каталог 18 градско и 9.8 извън

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко - "ръчката" на автомата е просто един джойстик, който не е свързан механично с кутията.

"Спортния" режим е софтуерна програма. Типтроникът е самообучаващ се и когато се кара по-агресивно се задейства "спортната" програма. Тази програма може да бъде задействана и принудително с поставяне на лоста в положение "S".

Освен големите загуби в торк конвертора (един вид съединителя на автомата), автоматът е с по-дълги предавки (на практика с 5 предавки покрива 6 на ръчната кутия), което допълнително намалява динамиката.... с две думи колата е "болезнено спъната".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега, купи си автомат.Карам Allroad с такава скоростна кутия.Преди карах Quattro A6 с ръчна скоростна кутия и в София ми беше адски досадно по задръстванията. Съединителя е доста твърд и жена ми го караше само на извънградско. За душегуба, бавно , непъргаво... такива глупости даже няма да коментирам. Ако ти трябва нещо расово - Порше Карера 2000г. е около 30000лв.

Серго доста ти харчи колата! Моята повече от 12,5 на градско не минава,на извън градско 8,5.Старото беше 11 и 7,5-8 извънградско

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Серго доста ти харчи колата! Моята повече от 12,5 на градско не минава,на извън градско 8,5.Старото беше 11 и 7,5-8 извънградско

Svetto, ами отдавна се каня да проверя дюзите, че май има нещо на умната. поне това ми показа като го закачахме... ама ще видим кога ще е. Някой да насочи доверен човек да каже със сигурност? Може във Варна... често пътувам до там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За душегуба, бавно , непъргаво... такива глупости даже няма да коментирам.

Забелязал съм, че когато в някои чужди сайтове се коментира качеството на някоя стока, коментатора пиша и каква техника е имал, т.е. каква му е базата.

В тази връзка, с какво сравняваш 2.5Д, качен на 2 тона олроуд с бавен автомат? Имаш ли чип, с коя версия на мотора си?

За мен динамиката му не е по-добра от 1.8Т и 1.9Д на купе на А4/А6, а с 2.7 изобщо не може да става сравнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старото А6 Quattro може би беше от първите 2.5 ТДИ продадено на 9.1.1998г.Allroad-a е купен 2006г,но е произведен предполагам 2005г без чип и е 180к.с.

Не мога да разбера какво има в тези коли, което убива душата? Старото Ауди го купих от Италия изгоряло отпред (предполагам някаква застрахователна измама) и го карах 300000 км основно в България, проблема според мен е не в двигателя, а в окачването. Имам предвид неравностите и дупките, които съчетани с голямото тегло на колата разбиват носачите и накрайниците.Но последните години, каквото и да си говорим положението по пътищата е по-добро. Да масло капеше постоянно, но никога не се е налагало да доливам между смените.Страдах постоянно от дебитомер, редовно го откачах! Правил съм и ремонт на помпата(мисля че беше 1200лв в Бош),повдигачи на клапаните на 200000км (700лв от Юнитрейд).Дюзи и турбина не съм пипал. Относно динамиката може да имаме различни гледни точки, защото аз наближавам 40 г. и не участвам в гонки по светофарите, но пъргавина и скорост не ми е липсвала. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера какво има в тези коли, което убива душата?

Аз се въздържам да ползвам форумната семантика, но "душегуба" наистина е много образно:).

Според мен проблема идва от там, че много хота купуват кола за 7-10к лв и на фона на тази цена ремонтите по двигателя за 2-5к лв не са приемливи. А 5000лв се правят с лекота - две глави с валове и ГНП + дебитомер и сервизи докато се стигне до категоричното "износени валове, две-три кобилици и полуработещо ГНП"....

Като изключим това, сравнително големия разход за дизел и тежката предница, мотора няма други проблеми. С подходящо масло и навременна смяна вероятно няма да стане истински "душегуб".

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не оспорвам, нищо от това което констатираш. Смятам, че въпреки критиките трябва да отбележим удобните седалки,волан,табло и други глезотии в тези модели.Това, което виждам при аналогичните модели на Мерцедес и BMW произведени в тези години, никога не ме е впечатлявало и може би по скоро това е причината да карам А6. :bia:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не оспорвам, нищо от това което констатираш. Смятам, че въпреки критиките трябва да отбележим удобните седалки,волан,табло и други глезотии в тези модели.Това, което виждам при аналогичните модели на Мерцедес и BMW произведени в тези години, никога не ме е впечатлявало и може би по скоро това е причината да карам А6. :bia:

и визията, мисля, че трябва да се отбележи също, колега. ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Серго верно къв е тоя разход ти самолет ли караш :) моята знаеш е ръчка и гори 10,8 градско (пък си я карам смело) и 8 извънград (120-140) Правило ми е впечатление, че на магистрала като я отлепя на 180 е тогава си гори 12-13. Иначе бавните са си голям кеф. Преди няколко дена ако не бяха те нямаше да мога да изляза от пясъка на плажа на Шкорпиловци .На бързите на 1-ва уж с газ и забива муцуната и гасне ,окопах се добре бавни има че мощноста двойна става и повече дори. За умната отиди при Пешо тока на автошколата да ти каже жива ли е или не

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Гоше... сигурно ще го направя, ама като се върна от морето вече. извънградско не ме притеснява 9 (120-140км/ч). ще видим.. иначе върви и се стряска. може за това оспорвам колегите, че била спъната :-).. поне това което е - стига ми. както каза колегата Svetto - на светофарите няма за какво го гоня (пък и вграда не става - не сме сами на пътя!, деца има най вече! като имам 2 и всеки ден като гледам новините, винаги мисля за това първо.... дано повече от шофьорите да мислят за това).

динамика - само когато ми трябва да се изпревари - да го направи със сигурност :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...