robobug

Members
  • Content Count

    15,901
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

3 Followers

About robobug

  • Rank
    Ауди сноб

Друго

  • Kaра
    Мултипла

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

9,162 profile views
  1. Извади си пълната история на колата...може да се свържиш и с предния собственик за съдействие. От документите ще разбереш какво, кога и с какво е сменяно. Консумативи, сменени от швейцарския дилър и не достигнали определения си ресурс нямат нужда от "превантивна" смяна.
  2. Масово са с ръжда, което не означава, че всички са така. При ауди не е голям проблем.....ако не е имала удари остава само едно окачване, което се разглобява малко по-трудно първия път
  3. По-скоро дебитомер. Какъв е кода на мотора?
  4. Има ли газ? Какви са тримовете на бензин?
  5. За дюзите - и "оригиналните" и "неоригиналните" се правят само в един завод на Бош в Турция (за разлика от други бош части). В интернет се намират ОЕМ-ски дюзи "made in germany", вероятно са китайски.
  6. чак пък "различни" преди години няколко пъти са ме вдигали да ходя на майната си да гледам коли "в София". За мен тези са събирателно на измамниците в БГ.
  7. Не се заяждаш, само скачаш като козле на мост. Аз пак ще те питам - как избра RUP за стоков дизел? Двигателят е студен до степен, че хората се оплакват от това. Т.е. маслото никога няма да достигне температурата и съответно вискозитета, за който е проектирана помпата. Картерът не е 3 литра (като на някои стари бензини), филтърът е предвиден за w30 масло.... Аз съм разглеждал лагери на двулитров дизел на 300к км, каран с 5/30 и те нямаха следа от употреба. При наличие на кат и дпф едва ли по колата има някакви тунинги. Споменаваш изпаряемост - но виж какви са стандартите на ВАГ за изпаряемост и ще видиш, че всяко синтетично 5/30 е далече от тях. За разлика от бензините, тук няма вериги, банани, вариатори. Няма ПД вал, който да заобля гърбици..... VMP е с HTHS 3.7, кажи по дяволите една причина да сипеш рейсинг масло.
  8. Равенол не случайно имат толкова много видове масла. Човек, когато е решил да не се съобразява с мотора си няма нужда да се мъчи с равенол. Мобил 1 имат чудесни универсални масла, без доставка от чужбина и на отлични цени.
  9. Какво е правено по колата, че трябва да се кара с RUP ? Ако е стокова минаването към 5/40 за дизел, който никога няма да постигне температурата на стоков турбо бензин е не само безмислено, но и вредно. REP е чудесно масло за коли с изрязани дпф-и. За стокови - VMP.
  10. Търси автомобил без жило на газта - APU, ANB, AWT. APU (това е италианския вариант на ANB без втора ламбда сонда) е най-евтино за поддръжка. AWT е най-икономично и вървящо.
  11. Познат вече има над 600к км с Мотул 8100 5/40. С чип и оригинална турбина. Но откакто се нароиха много видове мотул рецептата е сменена и маслото вече не е същото. Аз съм купил над половин тон такова масло, но приключих с него преди две години. Няколко човека направиха смяна Мотул 8100 - Равенол VST и всички намират разлика - при палене, в шум на мотора и в работна температура.
  12. Аз не съм впечатлен от ксенона. С оригинални крушки съм. Възможно ли е в тях да е проблема? И тогава има ли смисъл да купя някакви усилени?
  13. В крайна сметка каква е прогнозната сума?
  14. Не съм виждал халогенните фарове как светят....но едва ли са толкова зле, за да има смисъл от биксенона. Моят биксенон е в отлично здраве и въпреки това светлината не е нещо, което си заслужава разправията и минаването към относително нестандартните D3S крушки.