robobug

Members
  • Content Count

    16,079
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

3 Followers

About robobug

  • Rank
    Ауди сноб

Друго

  • Kaра
    Мултипла

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

9,687 profile views
  1. Лесната поддръжка на стара кола зависи най-вече от пробега. На всеки автомобил, който харесаш, взимаш ВИН-а и проверяваш. ....колкото по-малко е "поддържана" колата в БГ, толкова по-добре . При еднаква експлоатация 1.9 е по-надежден от 2.0.....но при пробег над 200к (над 300к за повечето обяви) км разлика в поддръжката на практика няма. 2.0 комън рейл е по-тих, по-еластичен, една идея по-нисък разход от 2.0 ПД....но за малка работна кола, аз бих предпочел по-стария и по-евтин за поддръжка мотор. 1.6 ще гори половин литър по-малко, със сигурност ще е комън рейл.
  2. аз съм още по-краен - автомобил, на който цената на докарването не е съизмерима със стойността му, си заслужава да бъде търсен в чужбина. Т.е. всичко над 4-5к лева. ....имам предвид автомобил за каране, не за продаване. И за това не са виновни търговците. Те са на пазара, за да изкарат пари. Виновни са(сме) клиентите, който имат занижени критерии към техническото състояние на колата и същевременно претенции за наличие на екстри и цена.
  3. Винаги съм се чудел - каква е логиката "частно лице" да може да намери по-добър автомобил от фирма, която пазарува И пакети с коли.... .....сега, ако се има предвид, че частното лице продава хубав автомобил на загуба, защото му е омръзнал...ама за още по-хубаво този автомобил е и нов внос ....
  4. Това е оригиналния размер. Пробвал съм 16" - разликата в комфорта е минимална. Т.е. няма накъде повече да се слиза в размера.
  5. F1 са разумен компромис - не блестят с нищо конкретно, но комплексно са много балансирани. Возят една идея по-лошо от континентала, но са по-добре от дънлоп. Износват се забележимо по-бавно от континентал и мишелин. Спирането им не е по-лошо от цитираните гуми и забележимо по-добре от разни потенци. Сравнително здрави бордове, с прилична реакция на волана....по-добре са от континентал. Дори да има изпускане в завой, то е предсказуемо, плавно и контролируемо. Не искат загряване, за разлика от пилотспорта, работят и при температури към нулата. Накратко - с нищо не изпъкват, просто работят.
  6. Има....и често следващата им покупка е шкода на лизинг.
  7. Даже не е просто Аско, а "Аско-2" от с.Труд
  8. Да, датчикът на разпределителния вал има по-скоро контролна функция.
  9. Ами всъщност за 2500 може да се вземе прилично Б6 2.0i. Именно защото гори масло и не може да се оправи, защото двигателя е фрапиращо "по-слаб" от масовите, колите с него са по-базови. Възможна стратегия е да се купи такава кола, да се кара няколко години без да се наливат пари в нея и после да се бракува....или подари.
  10. Преди години до Руски паметник имаше един майстор, който шлайфаше глави с дискове. С познат му занесохме чугунена глава от мерцедес и човекът започна да ни обясни как ще я шлайфа, колко важна е ръката и че накрая не трябва много да се натиска, защото ще се заобли😀 Ние гледахме изумени и втрещени.....но буса после се сглоби и мина много километри с тази глава.
  11. Какво го дъвчете този вискозитет. Мотор, който се товари иска масло, което не се разпада на 120+ градуса. Последната грижа за такъв мотор е дали гори масло и колко е тихо някакво масло....ама последната грижа. Мотор, който държи маслото си под 100 градуса може да се кара с всичко....колкото е по-добро маслото, толкова по-дълго. На практика - едно масло може да издържа 30к км на 2.0Д без никакви последици за мотора....същото масло може да блокира пипнато 335 за 1000км.....от друга страна маслото за "правен" мотор няма да изкара 30к км с 2.0Д.
  12. sklad66 твърдят, че продават истински v2, което трябва да означава, че е със stm32f405.
  13. Веригата може да се провери и с диагностика, и визуално. При диагностика - 6 градуса е граничната стойност за смяна на верига. При визуален преглед - из нета пише колко зъба на обтегача трябва да са се показали, за да е разтегната веригата. Като километри - може да изкара 100, може и 300к км....зависи най-вече как и какво масло е използвано. По ВИН се проверява с какви бутала е. Ако е с 23мм бутален болт е с по-устойчиви на блокиране от масло сегменти. Ако е с трикомпонентен маслен сегмент, може да е карана с всякакво масло и пак няма да са запекли сегмените.