svdunov Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 Привет, имам въпрос, на който може би има отговор по темите, но падне ли температурата под +10 градуса, колата започва да пали трудно сутрин.Не знам дали ми пада нивото на горивото, но сложих ръчна помпа и подкачвам така и до сега палеше без проблем, а и при топло време даже и не подкачвам ръчно.Колата не харчи масло, въпреки, че е на 300 000 км и разхода на гориво е повече от приличен извън града 5.7-6.0 при нормално каране.Тази сутрин беше 3 градуса и подкачих гориво, но колата не запали, а изпуши отзад тъмен пушек.Свещите ги смених преди 25 000 хиляди километра, но след това пак не палеше и мисля, че не е от тях.Не знам, но от време на време в движение ми присветваше лампата за свещите, но след това гасне и няма проблем.Въпроса ми е дали има проблем в подгряването на свещите който да е от релето /което изключва/ и ако някой има такъв проблем и го е решил да ми даде малко акъл.Предварително благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 тази лампа играе ролята на ЧЕК ЕНДЖИН индикация, като на бензиновите, това че присветва в движение показва че има някаква грешка записана в ЕКУ-то. Закачете я на ВАГ-КОМ и ще разберете. Най-вероятно е ГНП, заминаващо. може да иска само гарнитури. незнам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svdunov Публикувано 31 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 тази лампа играе ролята на ЧЕК ЕНДЖИН индикация, като на бензиновите, това че присветва в движение показва че има някаква грешка записана в ЕКУ-то. Закачете я на ВАГ-КОМ и ще разберете. Най-вероятно е ГНП, заминаващо. може да иска само гарнитури. незнамГНП-то го ремонтирах, днес два пъти подгрях и завъртях продължително. Запали, но като че ли само няколко цилиндъра.Ще проверя свещите и тогава ще видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svdunov Публикувано 9 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2012 Не работеха 3 свещи на едната глава.Беше проблем в бушоните до компютъра.Но вчера избщо не иска да запали и не знам, вече къде е причината.Или помпа или не знам.Ако някой иома акъл...да дава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rabotnika Публикувано 9 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2012 Виж си центровката мисля че колата ти работи на закъснение което е предпоставка за труден студен старт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 9 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2012 (Редактирано) Погледни пак дали не връща горивото в резервоара след престой, или да влиза въздух отнякъде. Лампата за свещите в движение присветва май при проблем с ключето за стоповете на педала на спирачката. Провери си ръчната помпа, която си сложил, да не свива балона и да намаля дебита, аз бях сложил такава и я махнах веднага, защото точно така се получаваше, това бе докато намеря откъде вкарва въздух (горивния филтър). Редактирано 9 Ноември 2012 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svdunov Публикувано 10 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2012 Виж си центровката мисля че колата ти работи на закъснение което е предпоставка за труден студен стартЦентровката ми я правиха преди 2-3 месеца.Мартин, сервиза му е на Ул.Родопи, в София.След като ми я направи, колата заработи по-добре и намали разходаПогледни пак дали не връща горивото в резервоара след престой, или да влиза въздух отнякъде. Лампата за свещите в движение присветва май при проблем с ключето за стоповете на педала на спирачката. Провери си ръчната помпа, която си сложил, да не свива балона и да намаля дебита, аз бях сложил такава и я махнах веднага, защото точно така се получаваше, това бе докато намеря откъде вкарва въздух (горивния филтър).Смених клапана на горивния филтър...същата работа/Помпам на помпата, през прозрачния маркуч се вижда, че има гориво в него, но има и балончета.Или е замонала помпата или лапа вече много въздух от някъде и даже с стази помпа не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 10 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2012 (Редактирано) Клапана на горивния филтър не играе почти, поне не и по начина по който си мислиш - той не спира движението на горивото, освен при много ниска температура. Според мен отнякъде ти влиза въздух, не би трябвало да помпаш. Провери/смени всички горивни маркучи, може да влиза въздух от някой от 6-те за обратното гориво на дюзите.Пробвай да надуваш повече с тази ръчна помпичка и гледай дали отнякъде ще избие нафта. Редактирано 10 Ноември 2012 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svdunov Публикувано 12 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 Клапана на горивния филтър не играе почти, поне не и по начина по който си мислиш - той не спира движението на горивото, освен при много ниска температура. Според мен отнякъде ти влиза въздух, не би трябвало да помпаш. Провери/смени всички горивни маркучи, може да влиза въздух от някой от 6-те за обратното гориво на дюзите.Пробвай да надуваш повече с тази ръчна помпичка и гледай дали отнякъде ще избие нафта.Помпам, нафта не избива.Обезвъздуших през две дюзи и колата запали от раз.Един съсед, сви маркуча преди горивния филтър, колата смени оборотите, а преа прозрачния маркуч започнаха да се виждат множество балончета, което говори, че смуче въздух от филръра или от маркучите..по-точно.Пак ще проверя скобирв на маркучите на горивния филтър и естествено ще го смена..и без това е за смяна и ще видим тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 12 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 Да ти кажа къде точно изби при мен, съответно смучеше въздух - болтчето на пробката на филтъра отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване