Jump to content

Ауди А 6, 2.5 тди, 98г.-пали трудно сутрин


svdunov

Recommended Posts

Привет, имам въпрос, на който може би има отговор по темите, но падне ли температурата под +10 градуса, колата започва да пали трудно сутрин.Не знам дали ми пада нивото на горивото, но сложих ръчна помпа и подкачвам така и до сега палеше без проблем, а и при топло време даже и не подкачвам ръчно.Колата не харчи масло, въпреки, че е на 300 000 км и разхода на гориво е повече от приличен извън града 5.7-6.0 при нормално каране.

Тази сутрин беше 3 градуса и подкачих гориво, но колата не запали, а изпуши отзад тъмен пушек.

Свещите ги смених преди 25 000 хиляди километра, но след това пак не палеше и мисля, че не е от тях.

Не знам, но от време на време в движение ми присветваше лампата за свещите, но след това гасне и няма проблем.

Въпроса ми е дали има проблем в подгряването на свещите който да е от релето /което изключва/ и ако някой има такъв проблем и го е решил да ми даде малко акъл.

Предварително благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази лампа играе ролята на ЧЕК ЕНДЖИН индикация, като на бензиновите, това че присветва в движение показва че има някаква грешка записана в ЕКУ-то. Закачете я на ВАГ-КОМ и ще разберете. Най-вероятно е ГНП, заминаващо. може да иска само гарнитури. незнам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази лампа играе ролята на ЧЕК ЕНДЖИН индикация, като на бензиновите, това че присветва в движение показва че има някаква грешка записана в ЕКУ-то. Закачете я на ВАГ-КОМ и ще разберете. Най-вероятно е ГНП, заминаващо. може да иска само гарнитури. незнам

ГНП-то го ремонтирах, днес два пъти подгрях и завъртях продължително.

Запали, но като че ли само няколко цилиндъра.

Ще проверя свещите и тогава ще видим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не работеха 3 свещи на едната глава.

Беше проблем в бушоните до компютъра.

Но вчера избщо не иска да запали и не знам, вече къде е причината.

Или помпа или не знам.

Ако някой иома акъл...да дава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни пак дали не връща горивото в резервоара след престой, или да влиза въздух отнякъде. Лампата за свещите в движение присветва май при проблем с ключето за стоповете на педала на спирачката. Провери си ръчната помпа, която си сложил, да не свива балона и да намаля дебита, аз бях сложил такава и я махнах веднага, защото точно така се получаваше, това бе докато намеря откъде вкарва въздух (горивния филтър).

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си центровката мисля че колата ти работи на закъснение което е предпоставка за труден студен старт

Центровката ми я правиха преди 2-3 месеца.

Мартин, сервиза му е на Ул.Родопи, в София.

След като ми я направи, колата заработи по-добре и намали разхода

Погледни пак дали не връща горивото в резервоара след престой, или да влиза въздух отнякъде. Лампата за свещите в движение присветва май при проблем с ключето за стоповете на педала на спирачката. Провери си ръчната помпа, която си сложил, да не свива балона и да намаля дебита, аз бях сложил такава и я махнах веднага, защото точно така се получаваше, това бе докато намеря откъде вкарва въздух (горивния филтър).

Смених клапана на горивния филтър...същата работа/

Помпам на помпата, през прозрачния маркуч се вижда, че има гориво в него, но има и балончета.

Или е замонала помпата или лапа вече много въздух от някъде и даже с стази помпа не става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана на горивния филтър не играе почти, поне не и по начина по който си мислиш - той не спира движението на горивото, освен при много ниска температура. Според мен отнякъде ти влиза въздух, не би трябвало да помпаш. Провери/смени всички горивни маркучи, може да влиза въздух от някой от 6-те за обратното гориво на дюзите.

Пробвай да надуваш повече с тази ръчна помпичка и гледай дали отнякъде ще избие нафта.

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана на горивния филтър не играе почти, поне не и по начина по който си мислиш - той не спира движението на горивото, освен при много ниска температура. Според мен отнякъде ти влиза въздух, не би трябвало да помпаш. Провери/смени всички горивни маркучи, може да влиза въздух от някой от 6-те за обратното гориво на дюзите.

Пробвай да надуваш повече с тази ръчна помпичка и гледай дали отнякъде ще избие нафта.

Помпам, нафта не избива.

Обезвъздуших през две дюзи и колата запали от раз.

Един съсед, сви маркуча преди горивния филтър, колата смени оборотите, а преа прозрачния маркуч започнаха да се виждат множество балончета, което говори, че смуче въздух от филръра или от маркучите..по-точно.

Пак ще проверя скобирв на маркучите на горивния филтър и естествено ще го смена..и без това е за смяна и ще видим тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...