manolov55 Публикувано 31 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 (Редактирано) Здравейте, честита коледа на всички. Някой знае ли цената на филтъра за картерни газове на ауди а8 4.2 335 коня. Днес чух шум от мотора и като свалих пластмасовия капак-горния забелязах че има една кръгла кутияв която влизат 2 маркуча от нея се чуваше бучене. свалих я, отворих я и вътре има една мембрана с пружина, мембраната е скъсана и много шуми, това предполагам е въпросния филтър за картерната вентилация, та въпроса ми е някой сменял ли го е това и колко струва. благодаря ви. Редактирано 31 Декември 2012 от manolov55 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 31 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 Здравейте, честита коледа на всички. Някой знае ли цената на филтъра за картерни газове на ауди а8 4.2 335 коня. Днес чух шум от мотора и като свалих пластмасовия капак-горния забелязах че има една кръгла кутияв която влизат 2 маркуча от нея се чуваше бучене. свалих я, отворих я и вътре има една мембрана с пружина, мембраната е скъсана и много шуми, това предполагам е въпросния филтър за картерната вентилация, та въпроса ми е някой сменял ли го е това и колко струва. благодаря ви.колега да не е точно зад мотора и единия маркуч е отстрани другия отдоло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 31 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 Това не е филтър, а клапан. Шом е скъсана мембраната, имаш пропуск в смукателната система и затова се чува шум. На старата 8-ца, клапана струва 140лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manolov55 Публикувано 31 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 (Редактирано) колега да не е точно зад мотора и единия маркуч е отстрани другия отдоло :bia:/>/>същия, единия маркуч се вкарва отстрани а другия отдолу Редактирано 31 Декември 2012 от manolov55 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 31 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 същия, единия маркуч се вкарва отстрани а другия отдолу :bia:/>при мене съска като го пипам само даже е по силно от съскане а като е студена колата при първи старт пъдат оборотите все едно ще загасне после се дигат и се нормализират нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване