Jump to content

Вибрации в купето в ниски обороти


Ivaylo Mitakov

Recommended Posts

Здравейте,

въпреки, че открих една тема в която е описан сходен проблем, реших да пусна нова, понеже все пак има разлики, а и споменатата тема не предлага конкретно решение/диагноза. За справка ето я и темата: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=138113&st=0&p=1993461&hl=+%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0%20+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BD%D0%B0%20+%D0%BA%D1%83%D1%82%D0%B8%D1%8F%20+%D0%B2%D0%B8%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8&fromsearch=1entry1993461

Колата ми е Audi A6 4F 3.0 TDI quattro 2005 година на 217000 км.

От известно време (около 2 месеца) колата се появи вибрация в купето на обороти между 1500 и 2000. Най-често проблема се появява, когато колата е достигнала работна температура и при изкачване (не се сещам да се е случвало при спускане и доста по-рядко на равен път). Нямам наблюдения, дали се случва на 1ва скорост, но при другите е налице. Също така ми се струва, че при по-висока скорост (на 6та) е проблема се появява по-рядко.

В първия сервиз направиха диагностика на двигателя и карето, но при тях нямаше проблеми. Майстора спекулира, че най-вероятно е от скоростната кутия. След това посетих Порше Варна, където след пробен пробег, консултанта усети въпросните вибрации и я вкараха за диагностика. Резултата - казаха, че са установили, че проблема е в скоростната кутия, но не могат да определят какъв точно, като разбира се ми препоръчаха смяна на масло на скоростната кутия и адаптация. Също са проверили карето и още няколко неща, които не можах да запомня (едното мисля беше маховик), но били здрави.

Ще съм ви много задължен за всяка препоръка/мнение/съвет/личен опит! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тресе от вътрешни карета когато е натоварена,в баир се усеща наи много.При куатрото има вероятнос и от карета на кардана.Невярвам да е от кутията.Откачи кардана и пробваи така поне да се ориентираш от къде тресе от пред или отзат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

В случай, че някой има подобен проблем и попадне на темата - оказа се, че е хидротрансформатора на кутията. За ремонт с нов хидротрансформатор и останалите нужни неща (масло, филтър и тн.) ми искаха 2500 лв., но на друго място ми намериха от морга и целия ремонт излезе около 1000 лв. Не съм имал никакви проблеми след това :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...