Evgenw Genev Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 Колеги имам следният проблем с който не мога да се справя. И така: светеща лампа за не работещ ABS на таблото на ТТ 1,8 Т куатро 2000г. от време на време. ВАГ даваше датчик на надлъжното ускорение - смених го. Продължи да светва като сега даде слабо напрежение - смених акумулатора. Същата работа. Сега грешката е слабо напрежение в клема 30. Смених средният бушон 30 А от плочата върху акумулатора - нищо. Лампата светва когато си иска и угасва след рестартиране на двигателя. Грешката се изтрива и от компа, но след това си става пак абсолютно същото.Моля знаещите за съвет. Благодаря Ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 (Редактирано) Еднакъв размер ли са ти гумите,НА КОЛКО ВОЛТА ТИ ЗАРЕЖДА АКУМУЛАТОРА? Редактирано 5 Април 2013 от комбито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsveti4kaaa Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 И при мен се е появявал този проблем, миналата зима на 2-3 пъти и си спря от само себе си . Даже бях забравила за това :nixweiss: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 някви датчици ще да са... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlladii Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Колега почисти гнездата на 30А бушони на АБС са или направо ги байпасирай с нови външни гнезда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsveti4kaaa Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 при мен го направи няколко пъти ...едва ли са датчици и вече повече от година не се е случвало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgenw Genev Публикувано 10 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 30 А бушон го смених, акумулаторът е чисто нов, Гумите са еднакви точно по размер, а проблемът съществува?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 интересна история. може би най добре да попиташ във форума на тт в англия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgenw Genev Публикувано 12 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 Във форума на фолксваген прочетох, че тези датчици /G251/ трябва да се калиброват. Сега ще направя това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 (Редактирано) давай и кажи резултата :zustimm:/> Редактирано 12 Април 2013 от jim1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 13 Април 2013 Доклад Share Публикувано 13 Април 2013 Колеги имам следният проблем с който не мога да се справя. И така: светеща лампа за не работещ ABS на таблото на ТТ 1,8 Т куатро 2000г. от време на време. ВАГ даваше датчик на надлъжното ускорение - смених го. Продължи да светва като сега даде слабо напрежение - смених акумулатора. Същата работа. Сега грешката е слабо напрежение в клема 30. Смених средният бушон 30 А от плочата върху акумулатора - нищо. Лампата светва когато си иска и угасва след рестартиране на двигателя. Грешката се изтрива и от компа, но след това си става пак абсолютно същото.Моля знаещите за съвет. Благодаря Ви.провери и масите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване