iliq73 Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Колеги проблем със стартера.След смяна на четки,втулки,шалтер,стартера не зацепва.Свален и захранен с неговите кабели върти'изхвърля бендикса.Като го монтирам неможе дазавърти двигателя.Иначе стартера върти.Моля помогнете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blade76 Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Имах подобен проблем,но със старата ми кола.Няма маса-почисти допирните повърхности между статора и главата на стартера(конуса през който се вижда бендикса),както и мястото,където се монтира стартера,тъй като взема маса от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliq73 Публикувано 26 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Благлдаря.Но едвали е от това защото стартера върти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blade76 Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 и при мен беше така,като е свален върти,като го сложа-няма никой.След почистването(до метален блясък),всичко си дойде на мястото.Ето начин да провериш-стартера на мястото му,кабелите подвързани(може да почистиш клемите преди това),намираш парче кабел,колкото може по-дебел и единият край свързваш към минуса на акумулатора-СТАБИЛНО,а другия го допираш на корпуса на стартера,викаш приятел който да завърти контактния ключ.Ако завърти-процедурата от по горния ми пост.Някои хора умишлено пускат такъв минус,за да нямат такива проблеми.Ако не стане,надявам се някой да ти даде съвет.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spooln Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Колега провери посоката в която върти стартера когато е свален от автомобила дали съвпада с посоката която трябва. Трябва да има стрелка някаде по корпуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dany77 Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 И аз имам същият проблем , със сменени четки, втулки и шалтер, при загрял двигател чак не иска да завърти и голяма консумация на ток. При студен двигател нямам проблем. Така че колега ако намери решение на проблема ще се радвам да го сподели че и аз да пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dany77 Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 А възможно ли е от прекалено стегната втулка, като загрее двигателя да не иска да върти стартера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spooln Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Да възможно е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 (Редактирано) Втулките е хубаво да се минат с райбер, съответстващ на размера! Процедурата се прави поради простата причина че в повечето случаи, същите тези лагери се набиват с чук и квото има а не с подходящ дорник и безчуков метод Редактирано 27 Октомври 2013 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване