Jump to content

blade76

Members
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно blade76

  • Рожден ден 10.10.1976

Друго

  • Kaра
    audi 80 B3 1.8 NE

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    разград

blade76's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет колега, мисля че се сещам какъв може да е проблема.Номер 26 е като топка с вилка отстрани,едното рогче на вилката е по-късо и трябва да е надясно,тъй като при натиск за задна лоста го накланяш в нея посока. Аз като сменях моя съм го поставил обратно и имах проблеми , подобни на твоите.След като го завъртях всичко си е ОК.Дано съм ти полезен,успех.
  2. blade76

    За стартер на ауди 80

    Привет колега,преди да го свалиш опитай с директен кабел да му подадеш на голямата гайка.Ако завърти,може да се окаже,че се е прецакал шалтерът както беше при мене.Когато го сваля стартерът си работеше,а на място не-само цъка.Когато си е на място,бендиксът не отива до края на оста и когато се износят пластините на шалтера не могат да контактуват и няма завъртане.
  3. За много години !Като бивш кадър на веригата бензиностанции и малко личен опит ти препоръчвам STP(diesel injector cleaner).Има и една против замръзване на горивото,но не сещам вече.Редекс също не са лоши,но клиенти са ми казвали,че STP са по-добри.Успех!
  4. Здравей,контактният ключ,заедно с конзолата цена?
  5. Здравей,според мен не е нормално.При мен се беше разкъсала гумата(това което е останало по ябълката-черното).Тя стои по планката и уплътнява ябълката.Аз се свързах с колегата dominator и си купих от него това цялото което си снимал и вече нямам ядове.Цената си е изгодна.Успех!
  6. Здравей,като го прекараш през планката се слага една пластмасова гривна,която има крачета отвътре.Те влизат в един улей на оста,която минава през дупката на планката и закопчават смукача да не потъва а да се движи само жилото.При мене се беше счупила и аз взех един шплент и го разтворих леко,надянах го в улея и така вече две години не е мръднал.Дано ме разбра.Успех!
  7. Здравей,мисля ,че към всмукателния колектор отиваха маркучи с антифриз(да топлят горивната смес или нещо подобно).Евентуално тапи по блока от нея страна,ако имаш АГУ и изпарителя е от нея страна и там има маркучи.Аз също имам такъв проблем но отляво-тече ми радиатора,някъде измежду питите и предстои смяна.Ако вдигнеш на колата на трупче(или на канал) мисля,че ще намериш откъде губи антифриз.Успех!
  8. В талона ми за ГТП е записано-вид гориво бензин и втечнен нефтен газ.Имам и паспорт на самата АГУ в който са записани всички прегледи(как са извършени е отговорност на сервиза и тема на друг коментар).Явно имат нужда от още пари и като няма откъде,хайде от файтонджиите!Ако в стикера за ГТП пише изправна АГУ,нещата са ясни,ако ли не търпиш си наказанието.Ама не-пари че пари.Свещи от църквата си купете с тях!Извинете ме колеги за острия тон,ама ми писна вече от алчни некадърници!И последната ми дума е О-СТАВ-КА!Поздрави на всички форумци!
  9. blade76

    стартер

    и при мен беше така,като е свален върти,като го сложа-няма никой.След почистването(до метален блясък),всичко си дойде на мястото.Ето начин да провериш-стартера на мястото му,кабелите подвързани(може да почистиш клемите преди това),намираш парче кабел,колкото може по-дебел и единият край свързваш към минуса на акумулатора-СТАБИЛНО,а другия го допираш на корпуса на стартера,викаш приятел който да завърти контактния ключ.Ако завърти-процедурата от по горния ми пост.Някои хора умишлено пускат такъв минус,за да нямат такива проблеми.Ако не стане,надявам се някой да ти даде съвет.Успех!
  10. blade76

    стартер

    Имах подобен проблем,но със старата ми кола.Няма маса-почисти допирните повърхности между статора и главата на стартера(конуса през който се вижда бендикса),както и мястото,където се монтира стартера,тъй като взема маса от там.
  11. благодаря колега!днес отново разглеждах кабелите и видях че наистина изводите на клапата са от едно от релетата,обаче нямам гараж,а вънка си е студено при нас,а пък и след нощна смяна си е чисто харакири.още веднъж благодаря.
  12. здравейте!установих че клапата е с разкачена букса на моторчето както и откачена рейка която движи самата клапа.проверих дали работи-днес беше 11 градуса,климатика заработи но клапата не.след проба на моторчето с директен кабел започнах проследяване на кабела от клапата назад.не открих проблем,обаче стигнах до две релета с надпис диавиа точно зад музиката и им проверих клемите защото ако не съм сбъркал там ме отведоха кабелите от клапата.после видях прекъсвач някакъв и неговите проверих.направих проба и клапата помръдна,после затвори на цяло.после полуотвори и така и не разбрах къде е проблема.тоя прекъсвач има една пластинка която се движи от жило което е вързано за степените на парното,когато е изкл.напълно парното сигурно прекъсвача подава и клапата се затваря и обратно.така си мисля защото моторчето е със смяна на поляритета за вкл.и изкл.двете релета мисля са за климатика но не знам.някой ако се е сблъсквал с тоя проблем моля да ми помогне че май пропускам нещо.предварително благодаря.колата е от профила.
  13. Здравей колега,миналата година си купих такива Dayton DW 510.Много добре потеглям и спирам.При завой предницата е много послушна и не изправя завоите.В коварната киша също не се предават.Интересното е че на пипане са твърдички,а имат голямо сцепление.Малко са шумни,но това са бюджетни гуми и не може да искаме много от тях.Но за мен и моята Б3 са добър избор(цена/качество).Производителът е Бриджстоун.Успех като падне снега!
  14. малко инфо и от мен-преди около 2 седмици и аз имах същата повреда.По моргите е пълно с такива клапани,но понякога клапана е на самото серво(кръглата кутия),а назад продължава тръбата.Понеже съм с вакуумен изпарител на газовата,ми се наложи да удължавам тръбичките за изпарителя.Иначе мястото на клапана да не те притеснява.Клапанът е запресован мисля към тръбата-аз го купих за 3лв.успех
×
×
  • Create New...