blade76
Members-
Мнения
28 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно blade76
- Рожден ден 10.10.1976
Друго
-
Kaра
audi 80 B3 1.8 NE
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
разград
blade76's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Привет колега, мисля че се сещам какъв може да е проблема.Номер 26 е като топка с вилка отстрани,едното рогче на вилката е по-късо и трябва да е надясно,тъй като при натиск за задна лоста го накланяш в нея посока. Аз като сменях моя съм го поставил обратно и имах проблеми , подобни на твоите.След като го завъртях всичко си е ОК.Дано съм ти полезен,успех.
-
Привет колега,преди да го свалиш опитай с директен кабел да му подадеш на голямата гайка.Ако завърти,може да се окаже,че се е прецакал шалтерът както беше при мене.Когато го сваля стартерът си работеше,а на място не-само цъка.Когато си е на място,бендиксът не отива до края на оста и когато се износят пластините на шалтера не могат да контактуват и няма завъртане.
-
Здравей,контактният ключ,заедно с конзолата цена?
-
Скорости, не иска да включи от 4та на 3та.
blade76 отговори в темата на nikolaykrastev - 80/90/Coupe
Здравей,според мен не е нормално.При мен се беше разкъсала гумата(това което е останало по ябълката-черното).Тя стои по планката и уплътнява ябълката.Аз се свързах с колегата dominator и си купих от него това цялото което си снимал и вече нямам ядове.Цената си е изгодна.Успех!- 9 отговора
-
Здравей,като го прекараш през планката се слага една пластмасова гривна,която има крачета отвътре.Те влизат в един улей на оста,която минава през дупката на планката и закопчават смукача да не потъва а да се движи само жилото.При мене се беше счупила и аз взех един шплент и го разтворих леко,надянах го в улея и така вече две години не е мръднал.Дано ме разбра.Успех!
- 4 отговора
-
- ръчен смукач
- проблем
-
(и %d още)
Тагове:
-
Здравей,мисля ,че към всмукателния колектор отиваха маркучи с антифриз(да топлят горивната смес или нещо подобно).Евентуално тапи по блока от нея страна,ако имаш АГУ и изпарителя е от нея страна и там има маркучи.Аз също имам такъв проблем но отляво-тече ми радиатора,някъде измежду питите и предстои смяна.Ако вдигнеш на колата на трупче(или на канал) мисля,че ще намериш откъде губи антифриз.Успех!
-
колегите dominator,more,emsi_audi
-
В талона ми за ГТП е записано-вид гориво бензин и втечнен нефтен газ.Имам и паспорт на самата АГУ в който са записани всички прегледи(как са извършени е отговорност на сервиза и тема на друг коментар).Явно имат нужда от още пари и като няма откъде,хайде от файтонджиите!Ако в стикера за ГТП пише изправна АГУ,нещата са ясни,ако ли не търпиш си наказанието.Ама не-пари че пари.Свещи от църквата си купете с тях!Извинете ме колеги за острия тон,ама ми писна вече от алчни некадърници!И последната ми дума е О-СТАВ-КА!Поздрави на всички форумци!
-
и при мен беше така,като е свален върти,като го сложа-няма никой.След почистването(до метален блясък),всичко си дойде на мястото.Ето начин да провериш-стартера на мястото му,кабелите подвързани(може да почистиш клемите преди това),намираш парче кабел,колкото може по-дебел и единият край свързваш към минуса на акумулатора-СТАБИЛНО,а другия го допираш на корпуса на стартера,викаш приятел който да завърти контактния ключ.Ако завърти-процедурата от по горния ми пост.Някои хора умишлено пускат такъв минус,за да нямат такива проблеми.Ако не стане,надявам се някой да ти даде съвет.Успех!
-
Имах подобен проблем,но със старата ми кола.Няма маса-почисти допирните повърхности между статора и главата на стартера(конуса през който се вижда бендикса),както и мястото,където се монтира стартера,тъй като взема маса от там.
-
благодаря колега!днес отново разглеждах кабелите и видях че наистина изводите на клапата са от едно от релетата,обаче нямам гараж,а вънка си е студено при нас,а пък и след нощна смяна си е чисто харакири.още веднъж благодаря.
-
здравейте!установих че клапата е с разкачена букса на моторчето както и откачена рейка която движи самата клапа.проверих дали работи-днес беше 11 градуса,климатика заработи но клапата не.след проба на моторчето с директен кабел започнах проследяване на кабела от клапата назад.не открих проблем,обаче стигнах до две релета с надпис диавиа точно зад музиката и им проверих клемите защото ако не съм сбъркал там ме отведоха кабелите от клапата.после видях прекъсвач някакъв и неговите проверих.направих проба и клапата помръдна,после затвори на цяло.после полуотвори и така и не разбрах къде е проблема.тоя прекъсвач има една пластинка която се движи от жило което е вързано за степените на парното,когато е изкл.напълно парното сигурно прекъсвача подава и клапата се затваря и обратно.така си мисля защото моторчето е със смяна на поляритета за вкл.и изкл.двете релета мисля са за климатика но не знам.някой ако се е сблъсквал с тоя проблем моля да ми помогне че май пропускам нещо.предварително благодаря.колата е от профила.
-
промоция на нови гуми
blade76 отговори в темата на Goro Petrov - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Здравей колега,миналата година си купих такива Dayton DW 510.Много добре потеглям и спирам.При завой предницата е много послушна и не изправя завоите.В коварната киша също не се предават.Интересното е че на пипане са твърдички,а имат голямо сцепление.Малко са шумни,но това са бюджетни гуми и не може да искаме много от тях.Но за мен и моята Б3 са добър избор(цена/качество).Производителът е Бриджстоун.Успех като падне снега! -
малко инфо и от мен-преди около 2 седмици и аз имах същата повреда.По моргите е пълно с такива клапани,но понякога клапана е на самото серво(кръглата кутия),а назад продължава тръбата.Понеже съм с вакуумен изпарител на газовата,ми се наложи да удължавам тръбичките за изпарителя.Иначе мястото на клапана да не те притеснява.Клапанът е запресован мисля към тръбата-аз го купих за 3лв.успех