Peev 1.8t Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Здравеите колеги имам едно въпросче относно този проблем . Колата е ауди А4 1.8т АЕБ двигател . Та както си карах онзи ден и изведнъж ми светна лампата за маслото и когато погледнах колата беше загряла на 100 градуса и като отворих капа буза в казанчето на пръчката за масло нямаше нищо . Въпросът е възмойно ли е проблемът да е от спукан маслен охладител или да се насича към гарнитура или евентуално спукана глава ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 бОза... С вода ли караш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Дали кара с вода или антифриз.....винаги ще има бОза в казнчето при наличието на проблем.Причините за бОзата са две1. Проблем в гарнитурата на цилиндровата глава2. Проблем в топлообменника на маслото(алуминиево тяло през което преминават охладителна течност и масло) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Питам, не за друго, ами защото ако кара с вода може да е замръзнала и да е сцепил блока.Топлообменник - маслен охладител... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Ако е сцепил блока тогава бозата ще е в картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peev 1.8t Публикувано 27 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Колеги с антифриз съм . Значи като по просто да започна първо от топлообменника ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Започването е като го шунтираш или казано на прост език да извадиш двата маркуча, които влизат в него, да ги съединиш един към друг чрез някакъв преход и да следиш дали ще потече масло от двете тръби от които си махнал маркучите. За целта ще трябва да покараш колата няколко дни по гореописания начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peev 1.8t Публикувано 28 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 Благодаря много за помощта !!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване