Jump to content

Ауди А4


Recommended Posts

Добър ден :) Прочетох темата за ауди 2ра ръка. Ние си имаме едно Ауди 80 ,но вече издъхва милото и сега търсим нещо. хвърлили сме око на едно Ауди А4 1998 година 1.8 125 коня комби. Бихте ли ми казали как е тази кола какви проблеми има. Мерси на всички отзовали се . ПОЗДРАВИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е за улегнали шофиори, но си има мощтност и до към 150 160 няма проблеми. Лесно се монтира ГИ и също няма ядове, но дотук.

Има електронен обтегач на веригата на валовете, който струва 1000лв.

Дебитомера също прави проблеми и е около 400лв (оригинален) има и заместители на около 160лв без отстъпка.

Дросела е електронен и е проблемен, но ако си го почистваш поне 1 път годишно ще е добре. 

Носачите сигурно са ти ясни, но аз си ги сменям, когато зачука някой по единично. За равносметка  за 1,5год съм сменил само 4бр.

Много е важно да няма шумове и вибрации от двигателя, че съединителя е една торба с пари.

Бобината е скъпа, но прави проблеми рядко.

Рейката и тя издава багажа.

Когато я купуваш задължително провери дали духа топло парното и дали клапите работят коректно, защото става страшно после. 

И МНОГООО дреболии ще трябва да отремонтирваш като: водачи на седалкикте, водачи на ел.стъклата, смазване на прибиращите се ел. огледала, и др.

Имат си много болежки тези Аудита. Свикнал съм вече, че всеки месец ще трябва да ходя до сервиза и това е.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

от това което имаш по безпроблемен автомобил няма .малко инвестираш дъъъъъъъълго време ползваш.многократно се е доказвало и доказва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Имат си много болежки тези Аудита. Свикнал съм вече, че всеки месец ще трябва да ходя до сервиза и това е.  

Явно не си попаднал на читав автомобил! 

90к съм навил на моята 1.8Т и веднъж в годината ходя до сервиз и то не поради трошене , а за консумативи.В това число лагери на главини, маншони и др. неща които видимо и невидимо се издават че ще сдават багажа. Масла  и филтри сменям в къщи сам.

Митовете за скъпото окачване съм ги чел мнооого е няма !!! Всичко зависи от задкормилното устроиство ! 80% от окачването е от както съм я купил и не мърда.

Частите са скъпи да, но когато всичко се сменя навреме проблеми няма! Колата я карам всеки ден и си иска своето!

1.8 е по надежден заради липсата на турбо системата , но всеки си решава дали иска турбо или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...