His Shadow Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Ами симптомите са... сутрин в студа тресе... не чак толкова колкото казваш но се усеща ужасно във волана и леко по вратите и то най вече на 900-1000 оборота... като позагрее мотора вибрациите намалят много като загрее до 90 градуса почти изчезват... но като натисна педала съвсем леко и вдигна на 900-1000 пак си ги има но не са толкова осезаеми... говорим за 1.8 АЕБ иначе в движение нищо не се усеща... всичко е на място до 1000 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaloyanov79 Публикувано 23 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Все едно слушам себе си. Почти съм сигурен, че е маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
His Shadow Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 то излиза че колкото и да ми говориха че автоматиците били проблемни... тука съединител маховик и тем подобни пак си е маса пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaloyanov79 Публикувано 24 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 Абе маани, автоматика си е по-дебело.Гледай на тия ремонти като на консуматив. Трябва да се направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
His Shadow Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 То какви може да са последствията ако продължа да я карам така ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaloyanov79 Публикувано 25 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 консултирай се в сервиз, незнам, ама трябва да го оправиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване