Knight Rider Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Дадоха ми челен кулер с долу упоменатите размери,но без тръбите.На АЕБ до колкото разбрах челен кулер с размери 550/140/65 (Вх./Изх.-51мм) става без рязане или нещо бъркам ?И сега ме интересува нещо повече за размерите на тръбите ? Намерих комплект тръби за 1,8Т АЕБ , но нещо неми се дават 300лв. за 4-тръби ,6-силиконови колена и 12 скоби,а и имам други два варианта да се направят или да си ги взема на бройка,но не им знам точно колко дълги,под колко градуса извити.Също е опция ако някой продава само тръбите да казва. Поздрави !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SYS Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Ако беше само до поставянето на кулер...Имаш ли нещо повече от чип (за да има нужда от челния кулер) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 (Редактирано) Дори и стокова да е колата, няма да има негативи от монтиране на челен кулер. Стоковите кулери са прекалено малки на тези коли и са много забутани. Редактирано 14 Април 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SYS Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Питах го, защото казва, че 300 лева му се виждат много и ако колата е сток може да остане така.Челния кулер няма да влоши нищо, винаги съм бил "ЗА" поставянето на такъв, но нека колегата е наясно с всичко и да реши дали го иска или за 300 лева ще чипне колата (и ще има още 40 коня). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Knight Rider Публикувано 14 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Тя може и да няма чак такава нужда за момента ,но в никакъв случай няма да навреди.Няма да се гонят някой супер грандиозни резултати.Всяко нещо с времето си ще си дойде на мястото.Не че 300лв. са много пари,ама предпочитам да ги дам за друго нещо от колкото за едни тръби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване