Jump to content

ghostdog

Members
  • Posts

    7,392
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About ghostdog

  • Birthday 04/01/1985

Друго

  • Kaра
    S6 4.2, BMW S1000R

Контакти

  • Website URL
    http://9gag.com/
  • Skype
    ghostdog1035

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    в и около София

Recent Profile Visitors

11,372 profile views

ghostdog's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

3

Community Answers

  1. Така и не разбрах какво точно разбираш под разлуфтени коли. Какъв автомат, какви напрежения, какви глупости се пишат. За 14-15 години ми минаха през ръцете 8 це5-ци като лични коли. Автомат и ръчка, с бензинови и дизелови двигатели, на предно и квадро. Ясно е, че моделът остарява все по-сериозно с всяка следваща покупка, аз до сега не съм карал нито притежавал це5-ца, която да усещам като разлуфтена каквото означава това. Затова питах, явно аз съм нещо развален и не ги усещам тези луфтове. Карал съм в це5 дизелова кутия на дизел, бензинова кутия на бензин и дизелова кутия на бензин, нито една не е била драматична, че да не мога да се движа "плавно". Да не говорим, че на 6 степенните кутии при мотор с над 180 коня, съвсем спокойно може да се пропускат предавки, от сорта на 1-2-4-6, 1-2-3-6, без да има каквито и да е затруднения при движение. Явно пак е в мен проблемът или не съм толкова претенциозен. Единствено на малките мотори като 1.8Т в це5, 5 степенната кутия ми се струва ужасно къса, но от друга страна це5 с 1.8Т, квадро, авант не е и много лека, за да слагат по-дълга кутия. Ако някой не може да си подбере кола и се качва само в някакви гробища, не бива да дава определения за всички други коли. Същото важи, ако не знае как се сменят предавки. Разбирам комфорта, който предоставя автоматичната кутия, но просто не е по мой вкус, това не значи, че я определям като гадна, разлуфтена или не плавнодвижеща се, просто не е за мен и толкова. Уважавам напълно желанието на всеки от вас да кара автомат и не го съдя или заклеймявам, нито бих си позволил да му давам разни малоумни определения. Толкова от мен, няма да пиша повече, всеки да се оправя както може.
  2. Всеки си има мнение по въпроса за ръчка и автомат. Перфектно е, ако всички предпочитат автоматите, имам перфектен рециклиран автомат за 4.2, за продаване на по-малко от половината цена от рециклирането. Би ли уточнил какво имаш предвид под разлуфтени, че ми стана интересно. По спомен не го пишеш за първи път това твърдение. И как точно една автоматична кутия ще прикрие това разлуфтване, което толкова отчетливо се вижда при ръчките.
  3. Колата не е лоша, за парите си предоставя звук, визия и прилични екстри, без вървеж в случай, че е автомат. Не съм сигурен дали има смисъл да е фейс или не. Шансът да намериш с ръчна кутия е малък. Първата в мобиле.де преди 2-3 седмици като гледах беше 5000 евро, преди нея автомат имаше над 13, започващи от 2000 евро. Моята е 2004 година, търсих я фейс, заради по-голямата лупа и възможността да се насади афтърмаркет точно определена лупа, която да свети в пъти по-добре. Друг плюс за мен фейса няма, дали автомата ще има S режим или не, няма много голяма разлика. Единственото, което дава S режима е, да ти държи предавката като пуснеш газта, а не да гони по-висока. Кутията като модел е еднаква преди и след фейс, разликата явно е в управлението. Джанти на тази кола 17-ки седят малки, според препоръките за размер гуми, джантите трябва да са минимум 8J и за да не седят като подарени, трябва да са ЕТ35 и пак седят доста прибрани за моя вкус, аз съм на ЕТ25, като така седят нормално, за да са равни с нивото на калниците, трябва да се мине на ЕТ10 сигурно. Моторът е ок като здравина, ако не попаднеш на някое свлачище. Има стандартните за тези години проблеми на веобразните мотор - течове на масло от капаци на клапани и от гарнитурите на обтегачите на веригите в главите. Като допълнение, може да има загуба на антифриз, дори и катастрофална за мотора, тъй като 4.2 е с различно охлаждане на маслото от останалите мотори на ауди в тези години и е използвана една пластмасова тръбичка в цялата система, която е дълга 5-6см и от времето се цепи и в един момент взривява. Продават се метални за 3-4 евро, смяната е куца, но не невъзможна. Ако не е имало проблеми със смените и качеството на маслото, което е слагано, няма да има драми с цилиндрите. Моята харчи точно 400 грама на 8000км, а се кара на цялата газ постоянно, което може да е и от гумички на клапани. Като облсужване, ремъци и ролки струват колкото при 6 цилиндровите мотори или 50-60% повече от на 4 цилиндровите. Свещите са по-специфични и са 8 и има 8 бобини с вградени комутатори. Ако се случи неприятност с челен удар, броня, капак, калници, маската, фаровете, радиатора са специфични за 8 цилиндровите мотори. Носачите са същите като при другите модели на ауди, само единият долен има две допълнителни алуминиеви втулки, затова излиза различен, но може да се свалят от стария носач. Спирачките са под всякаква критика за толкова тежка кола. Амортисьорите и пружините са зле, всичко по-модерно на пазара от билщайн и кони е в пъти по-ефективно и прави колата по-комфортна особено, ако се комбинира с прогресивни пружини. Интериорът е с качеството на всяка останала це5-ца, ако е фейс има проблеми с гумираното покритие. Няма драми със слагането на газ, един съвет само бих дал, газовата да е с обд. Автоматът е много чувствителен при промени в газта и налягането в системата или поне при мен е така. И след всичките простотии до тук, най-голямата екстра за тази кола според мен е ръчната кутия. Редки са, тръдно се намират на добра цена. Ръчната кутия ще даде не един плюс. Колата ще върви повече, харчи по-малко, ще е по-лека с 150кг, което не е малко и ще се избегне евентуален ремонт на автомата, който обикновено е около 3000лв. Допълнително колата ще стане по-рядка, според мен по-желана при евентуална продажба в бъдеще. Моята кола беше закупена със счупен автомат и с целия си акъл го ремонтирах вместо да сложа ръчна кутия. Яд ме е много, сега съм го пуснал да се продава и ръчната кутия е в мазето, чака клиент за автомата, за да я сложим. На теория частите, които трябва да се закупят за конверсията са: ръчна скоростна кутия, лостов механизъм, кардан, диференциал, предни полуоски, конзола с трите педала, маховик, съединител, болтове за маховик, болтове за съединител, болтове за кутията, помпите на съединителя, няколко хидравлични тръбички и датчици. Казвам на теория, защото аз лично на 4.2 не съм го правил и тепърва ще се занимавам. Бонусът при ес6 е, че заводски я има с ръчна кутия, което значи, че има софтуер за екуто за ръчна кутия и абс-а и таблото може да се прекодират. Пак казвам говоря на теория, защото аз лично не съм го правил още. Аз бих погледнал тази https://www.mobile.bg/11560717772425707 от доста време я наблюдавам, ако не е пребита, а не изглежда така на снимките, каквито и забележки да има, на тази цена може да се преглътната и евентуално да се отстранят. Лично аз винаги съм предпочитал да взема по-евтина кола с проблеми и да ги отстраня лично, вместо да залагам на възможността някой друг да го е направил по начинът и с частите, които биха били приемливи за мен. Другата причина е, че съм скъперник.
  4. На всички им се иска да е от масло и никога не е от масло. За ремонт е кутията, 100%. Виж си кода, имам рециклирана 5HP24A за продаване, ако те интересува.
  5. Дай телефон за връзка на лс, да се разберем къде мога да ги видя.
  6. Дайте ги тези напомпани душегуби да ги видим. Гледам по клипчетата само чужди коля, няма една българска. Доктореца едно време пуска някакви клипчета на напомпани дизели 300+ по беге пътищата правени от тях и даваха абсолютно същите времена на 80-160(доколкото си спомням) като стоковата ми ес4-ка, която влизаше в авариен режим и главите бяха -4/-11 градуса. Не знам колко вървят, но ще ми е адски интересно да ги видим на живо тези еднорози на беге пътищата, известни като 300+ коньови душегуби.
  7. Джантите са четири броя, с капачки, прави, с дребни забележки. Две имат заварки. Цена: 300лв. С тях мога да дам и четири броя фланци 20мм. Цена: 200лв на фланците 500лв с джантите. От София съм, за връзка лс или 0885 877716 При желание мога да дам и зимни гуми Nokian WRA4 235/45/17 на два сезона с над 6мм грайфер. Цена на гумите 300лв.
  8. Цената е за кутия, торк конвертор, кардан, еку на автомата и селектор.
  9. Продавам автоматична кутия ZF 5HP24 и торк конвертор от Audi S6 C5 2003 година, кутията е след основен ремонт, направен преди 2 000км. Още е на колата и може да се тества. Цена 1 500лв От София съм, за връзка 0885 877716 или лс.
  10. Истината е следната, ако и двата модела те устройват като размер и тн. Обикаляш обявите и взимаш най-добрата кола, която намериш. Безсмислено е да пропуснеш например много кола от единия модел, защото си се съсредоточил в търсене на другия, а примерно от него има само гробища.
  11. Не, но с предварително уговорка може да се измисли нещо.
  12. Вече може да се предложат и курсове за цяла България в с начална или крайна точка София. Вече има възползвали се колеги, надявам се да са останали доволни от услугата.
  13. Здравейте, Мога да предложа услуга пътна помощ за София и София област. Цената за курсове в София е 30-40лв в зависимост от курса и автомобила, за София област цената е по договаряне. Камиончето е ниско и дъгло (5метра), с двойна гума, може да качва и по-тежки коли, бусове, джипове. Телефон за връзка с шофьора 0877 555 275. Когато не изпълнява курс, камиончето е в района на автоборсата в Горубляне.
×
×
  • Create New...