Jump to content

A4 B5 1.9 ТДИ налягане на турбото


jmucito

Recommended Posts

ходих на диагностика и ми казаха че турбото надувало на 0,4 а трябвало да надува на 0,6 проблема бил в датчика за турбото.Дали наистина е това проблема и къде се намира този датчик за да го сменя и да видя дали ще се оправят нещата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да 110 коня е днес един друг "разбирач" ми каза че бил до радятора долу и наистина има датчик там но не знам дали е за това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя година е автомобила? Рядко са датчици при загуба на мощност? Такива ли са ти оплакванията? А каква грешка ти :gruebel: дава? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даваше 00575 смених дебитомера и колата тръгна но ми казаха на диагностиката че и този датчик бил за смяна за да надува турбото в норма понеже сега на 0,4 надува иначе е 98г

Редактирано от jmucito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От '98 се намира на тръбата, която идва от интеркуулер заедно с датчика за температура на засмуканият въздух. При твоят мотор налягането след турбото трябва да е между 1850-2200 bar. Така че си направи нови измервания за моментното ти налягане, че това 0,4 не се връзва с никакви стойности. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замерва се ВАG ком или VCDS налягането по време на тестово пътуване и тогава се прави някакъв анализ. Така не може да се каже къде би могъл да ти е проблемът. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...