jmucito Публикувано 26 Април 2014 Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 ходих на диагностика и ми казаха че турбото надувало на 0,4 а трябвало да надува на 0,6 проблема бил в датчика за турбото.Дали наистина е това проблема и къде се намира този датчик за да го сменя и да видя дали ще се оправят нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 26 Април 2014 Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 Смени и майсторите, че на 0,6 пак няма да си в норма, а датчика ти е в компютъра ако е 110 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmucito Публикувано 26 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 да 110 коня е днес един друг "разбирач" ми каза че бил до радятора долу и наистина има датчик там но не знам дали е за това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 26 Април 2014 Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 Коя година е автомобила? Рядко са датчици при загуба на мощност? Такива ли са ти оплакванията? А каква грешка ти дава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmucito Публикувано 26 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 (Редактирано) даваше 00575 смених дебитомера и колата тръгна но ми казаха на диагностиката че и този датчик бил за смяна за да надува турбото в норма понеже сега на 0,4 надува иначе е 98г Редактирано 26 Април 2014 от jmucito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 От '98 се намира на тръбата, която идва от интеркуулер заедно с датчика за температура на засмуканият въздух. При твоят мотор налягането след турбото трябва да е между 1850-2200 bar. Така че си направи нови измервания за моментното ти налягане, че това 0,4 не се връзва с никакви стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmucito Публикувано 27 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Благодаря колега.А дали изобщо може да е той причината или да продължавам да търся нещо друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Замерва се ВАG ком или VCDS налягането по време на тестово пътуване и тогава се прави някакъв анализ. Така не може да се каже къде би могъл да ти е проблемът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване