Jump to content

Неразрешим проблем със съединителя, ск. кутия или друго - A3 8P 2.0 TDI (2004)


kalina.ivanova

Recommended Posts

Здравейте !Имам много голям проблем който не мога да го реша от доста време..За 1 месец съм със 2000лв вътре ,смених 5 6 майстора...и проблема остава..

Всичко започна със едно трене при натискане на съединителя ,все едно два метала се трият един в друг (на първа предавка при отпускане на съединителя за част от секундата ,и то не всеки път).Ходих ,питах оглеждаха и 2ма майстори ми казват -демферен маховик.Купувам Sachs пълен комплект подменям всичко.Давам маса пари ,вземам колата с надеждата този звук да го няма -Ураааа изчезна !Но педала на съединителя не е наред нещо!?Натискам го ,не пада най отдолу а се връща до средата ,и аз трябва да го върна с крак.Връщам се в сервиза ,обеснявам ,обезвъздушават отново-никва промяна.отивам във друг сервиз.Казват ми може да е горна помпа-купувам -проблема остава.Връщам се във сервиза във който смених съединителя казват ми че единственото което остава като вариант е лагер помпа (почвам да се чудя защо аджаба не я сменихте първия път а сега пак ще отваряме скоростна кутия?!?!).Отивам във 3ти сервиз не могат да ме вмъкнат в графика но им показвам какво съм сменшла до момента.Отварят стария съединител и ми казват че той не е бил за смяна ,перфектен е,маховика не е разбит,присисвателния диск и феродото са 6ца.Не е тръгнал от никъде.Тръгвам си с колата София-Плевен директно 6та и газ..Слизам от магисталата педала е супер лек едвам го докостах да превключа и падна най отдолу..връщам с крак качва се пак горе но пак пада и не може ми вкара която и да е скорост (добре че съм по надолнище и спирам на бензиноснанция Шел на Ябланица...Чакам около 30 мин и нещата се оправят .(вече има така да се каже "налягане" и мога да превключвам скорости).Стигнах си в Плевен..Отивам в 4ти сервиз казват ми същото стария съед. е супер,сменям лагер помпа...още пари пак сваляме скорости кутии...провлема остава..прегледах и за течове няма...

Моля за съвети...отчаяна съм вече... Audi a3 2.0tdi 140hq 2004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да спомена че силното триене (все едно на 2ва метала един в друг беше само при тръгване на първа ) ,но имаше и триене и все още има единствено на 5та (но не толкова силно колкото беше ,и то не всеки път)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставих колата отново във сервиз..незнам този път какво ще направят...сменен е и маншон ...когато е на свободна скорост няма грижи , в момента в който има натоварване ( вкл. на скорост , педала пада) . Трябва да върна педала да го натисна отново , при следващото натискане няма проблем връща се ( той се обезвъдушава сам ) и на следващото натискане отново пада...и пак същото упражнение...дигаш, натискаш (обезвъздушава се) натискаш 1ви път няма проблем , натискаш 2ри път пада...

Редактирано от kalina.ivanova
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...