bsdnikolov

Members
  • Content Count

    5,919
  • Joined

  • Last visited

About bsdnikolov

  • Rank
    BSD
  • Birthday 12/11/1980

Друго

  • Kaра
    A3 8PA 2.0TDI DSG

Контакти

  • Website URL
    http://vagretrofits.com/

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София
  • Interests
    Електроника

Recent Profile Visitors

26,361 profile views
  1. Жички 1-2-3-4 са за реглажа на фаровете. Щом са 4, значи колата фабрично е излязла с ксенонови фарове. Интересното е, че тези фарове фабрично се поставят до МоделГодина2006, след това преминават на би-ксенонови, които са с 12 пинова букса.
  2. До тук добре. Но, не стига. Трйбва и да пуснеш антена на модула, за да ти хващат дистанционните. Всичко това съм обяснявал именно на @s7r3l0k в една негова тема. Нека той ти я изрови, защото на него ще му е много по-лесно. После за обучаването на дистанционните ще ти е полезна и още една негова тема, където отново му обяснявах на дълго и на широко.
  3. За нищо, пак заповядай. Май трябва да си ъпдейтна цените. Аз за обучаване на място, взимам 40 лева. Това включва не само обучаването на имобилайзера, но и прехвърляне на кодировката, километрите, сервизния интервал (километрите и времето до смяна на масло) и т.н. При обучаване по куриер (с двете табла), взимам 50 (там си е по-сложно). Та се питам, дали аз не съм актуален в ценообразуването или теб са ощавили.
  4. Причината е в грешната кодировка. "майстора" не е успял да я промени, защото толкова и разбира. Таблото няма да му позволи да коригира кодировката, докато е на над 100 изминати километра. Просто връща километрите на 0, прави промяната и после пак ги връща на колкото са си били (например на 200 хил). Това е.
  5. Грешиш. Точно този модул е за Audi лостчето за темпомат. Поставя се фабрично на 8p с темпомат от 2006-та година чак да 2010-та.
  6. Когато се разбие повечко вътрешното каре, вибрацията е и при поддържане да скорост. Аз от дясно вътрешно каре, накрая имах постоянни силни вибрации при поддържане на140.
  7. Нищо по ключа не трябва да бара.
  8. Кодировката спокойно може да се промени и с китайски VCDS и с оригинален такъв (притежавам и двата). При колегато грешката се трие, но се появява отново, именно заради грешната кодировка. Тук проблема според мен се корени не в кабела или софта, а в оператора.
  9. Напротив. Става и с VCDS. Дори и с китайски.
  10. Проверих му кодировката, на "халоген" е зададена. Някой е монтирал допълнително фаровете и е пропуснал кодировката. Нужно е да се промени кодировката на:
  11. @Петя П., когато си намериш табло и стигнеш до обучаването му, пиши ми на лично. Ще избегнеш глупави обяснения, че не става.
  12. Няма токова нещо. Ти си без FIS и няма къде да гледаш нищо друго, освен час, външна температура, временни километри и общи километри. Сменяш таблото с такова с FIS и чак тогава получаваш бордови компютър.
  13. Здравейте, да Ви попитам, можете ле да ми свържете дисплей за външна температура на таблото?Имам дисплейчето и буксата към него.От София съм.Плащам коректно.

    Лек и успешен ден Ви желая.Поздрави.

  14. Параметрите ти са перфектни! Така и трябва да работи. Твърде висок волтаж е. Получава се обикновенно при заминал акумулатор, който алтернатора бързо се опитва да "натъпче" след старт. Стандартните параметри при изправен алтернатор са14.2-14.4 при стандартни консуматори и 14.0-14.2 при всички консуматори.