Jump to content

bsdnikolov

Members
  • Мнения

    6039
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно bsdnikolov

  • Рожден ден 11.12.1980

Друго

  • Kaра
    A3 8PA 2.0TDI DSG

Контакти

  • Website URL
    http://vagretrofits.com/

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    Електроника

Последни посетители

44912 профилни разглеждания

bsdnikolov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

8

Community Answers

  1. Щом е жърт с оранжево, значи е верния. Явно лентовия кабел е скъсан. Това лесно можеш да го провериш. Сложи си стария лентов кабел (1К0 959 653) и провери, дали се появиха клаксуна и бутоните. Ако да, значи новия кабел (1К0 959 653 D) е скъсан. Разликата между двата е само в зъбците за G85 сензора.
  2. Този проблем не произлиза от лентовия кабел (освен ако не са ти дали скъсан такъв, но това е много малко вероятно). Просто ползваш волан, който не е свален от A3 8P и схемата на окабеляването е различна. 8Р използват оранжева заключалка, докато твоята вероятно е лилава или зелена. Ето нагледно за какво говоря: Кабел за А3 8Р: Неподходящи кабели за А3 8Р: Има основателна причина да са с различни цветове. А основната причина да не работи клаксуна и бутоните е, че подредбата на кабелите в буксата е различна. Сега ти остава, или да си намериш подходящия кабел, или да пренаредиш пиновете в буксата.
  3. Груба грешка! Твойте 100% сигурност, са чиста 100% грешка, която ти коства време и пари! Модул 8P0 953 549 К се поставя на Audi A3 8P от МоделГодина 2010 на горе. Разликата с предходните модули е, че при този модул датчика за ъгъл на волана (G85) вече не се намира в модула, тъй като той работи с рейка поколение 3, където е преместен датчика. Версиите, които ще ти свършат работа са: 8P0 953 549 В + 1К0 959 653 (стария ти лентов кабел). или 8P0 953 549 C или 8P0 953 549 D или 8P0 953 549 E или 8P0 953 549 F + 1К0 959 653 D (новия ти лентов кабел). Версии на модули, започващи с 1К0 също не ти вършат работа. Тези от тях, които са HighLine, работят с мултиволаните на VW/Skoda/Seat, чиито CAN фреймове са с адрес 1C0, а не както на Ауди 3С0.
  4. Така се държи. И при мен на Sport влиза в 4500 оборота. За това и не я ползвам, а когато се дърпам, минавам на ръчно и чрез перата.
  5. bsdnikolov

    Color fis display audi a4 b6

    Audi A3 8PA. Таблото е фейсово. Последното излязло, преди да спрат модела и да минат на 8V. Оригинално на FIS-а показваше страшно много неща, но ColorMFA-то си е друга бира.... Просто следвай инструкциите: wiki.colormfa - VW Polo (9N) lowline или Отчет об установке ColorMFA v3.4 в Volkswagen Polo 2008
  6. bsdnikolov

    Color fis display audi a4 b6

    Баси! От една и съща партия ги поръчахме. Ти сега го получи, а аз в петък вече на трето табло го прехвърлих .....
  7. Здравей, имам проблем с километраж на Ауди А3 2.0тди 140кс 2004год BKD мотор. Преди 3 седмици тръгнах да запалвам колата и не стана, не светна нищо по километража. И тогава установихме ,че бушона F17 , който е за таблото е изгорял, разглобиха ми километража и се видя ,че буксата е стопена. Взех ново табло и го сменихме,обучихме и всичко беше наред до преди 5 дена, когато запалих колата и установих,че прозорците не ми се свалят и забелязах,че километража пак не работи. Проверихме ,бушона кой е 5А беше изгорял и при слагане на нов бушон таблото изпуши цялото и се стопиха отново буксата и кабелите. Също така от доста време на сам задните светлини ту гаснат , ту святкат ( не знам до колко има връзка това). Колата няма никакви проблеми. Замерили са ми инсталацията и ми казаха,че всичко е наред, сега трябва да взема нов километраж , но малко се притеснявам дали няма да изгори и той. Дали сте се сблъсквали с такъв проблем?

    IMG_5504.jpeg

    IMG_5499.jpeg

  8. Светят, защото е необходима адаптация на сензори Steering Angle Sensor (G85), Lateral Acceleration Sensor (G200) и Brake Pressure Sensor 1 (G201). Адаптацията се извършва със секюрити аксес.
  9. Здравейте! Имам проблем с едно "полудяло" табло Jaeger на Audi A3. Стрелките се държат неадекватко, отпадат изведнъж, пищи за всякакви проблеми - масло, липса на водя, прегряване. Бензиновата стрелка въобще не показва реалното състояние на горивото. Тя беше първата, която се прецака. Дали можем да се свържем по някакъв начин за помощ?

    1. bsdnikolov

      bsdnikolov

      Здравейте.

         Изпратих лично съобщение с телефона си.

  10. bsdnikolov

    Духалки 8P към 8V

    https://www.drive2.ru/l/669871962738148243/ https://www.drive2.ru/l/560872977030185384/
  11. bsdnikolov

    Audi A3 8P - VCDS

    На 30 процента не заслепяват.
  12. bsdnikolov

    Audi A3 8P - VCDS

    Ема как, но е свързяно освен с кодировка, и с малък хардуерен хак.
  13. bsdnikolov

    Audi A3 8P - VCDS

    Някъде си уклепал кодировката, като си я правил на новия модул. Виж си по стария, какво си объркал.
  14. bsdnikolov

    Audi A3 8P - VCDS

    @sex_niki качвам картинка с буксите на CECM-а. Ето и обяснението: От 6-ти пин на букса Е от модула прокарваш 0.35 кв. кабел до 5-ти пин на буксата на ключа за фаровете. Необходимите пинове, които трябва да кримпнеш от двете страни на кабела са: От 4-ти пин на букса А от модула, прокарваш 1.5 кв. кабел до десния "халоген". От 2-ри пин на букса D от модула, прокарваш 1.5 кв. кабел до Левия "халоген". Необходимите пинове, които трябва да кримпнеш на кабелите от CECM-а към "халогените", от страната на модула са : За масите до "халогените" си има точки за закачане на маси, точно до роговете. Също така, предполагам халогените си си ги купил с буксите на тях.
  15. bsdnikolov

    Audi A3 8P - VCDS

    Здравей, момче! Да, 8PO-907-297-K е 30 байтов high клас модул. Има "всички екстри за модела", че и от горе.
×
×
  • Create New...