Jump to content

bsdnikolov

Members
  • Posts

    6,006
  • Joined

  • Last visited

About bsdnikolov

  • Birthday 12/11/1980

Друго

  • Kaра
    A3 8PA 2.0TDI DSG

Контакти

  • Website URL
    http://vagretrofits.com/

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София
  • Interests
    Електроника

Recent Profile Visitors

36,416 profile views

bsdnikolov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

8

Community Answers

  1. На фейсов 8L километраж, не помня да съм сменял диоди. Те са си бели от завода. По темата. Държа си един фейсов километраж, за тестове, когато се съмнявам в таблото (или трябва да покажа, че проблема е от таблото). Може да се пробва с него. Няма смисъл от обучаване на нова ампула. А също така, ако VDO-то е обучено по стандартния начин с VCDS, не би трябвало да може да пали с Jaeger-a. Това което правя аз е да направя клонинг на иммо данните от Jaeger-a на VDO-то. Това го правя на бюрото и после просто се уверявам, че колата пали и с новото табло и със старото. Ампули, не виждам защо трябва да се сменят и при стандарното обучение, както и при клонирането на иммо данните.
  2. 8Р нямат пластмаси. Металните уши са ISOFIX. Когато се сдобиеш с детското столче, ще разбереш, че имаш всшчко нужно на колата. Честито. Няма по-хубаво нещо от детето.
  3. Дросел. Неговата роля е "клапа меко гасене". Самото му име и заглавието на темата ти, говорят сами. И със сигурност имаш записана грешка: "19558- motor for intake manifold flap"
  4. Според мен, датчика не е точния или е най-евтиния и ментелив. На кабелите, няма какво да ем се обърка. Има входящ 12 волта кабел, ключ втраден в датчика и изходящ кабел. Даже и да се обърнат, ключа пак ще прекъсва веригата.
  5. Цялото фоново осветление на таблото мига и на климатроника без вратите.Може ли помощ.Телефон за връзка?

    Сменени са реле 382 ,табло с VDO без резултат продължава да мигат.Сега даже е с бензинов километраж който също продължава да мига

    1. jordan40

      jordan40

      1,9 /90 коня ALH

  6. Нямаш абсолютно никакъв проблем с VDO таблото, а с човека, който ти го е слагал. Обяснявам защо. Ти преди си бил с HalfFIS. При тях няма функционалността "следене за изгоряла крушка" и съответно нямаш и релето, което ги следи. Тоест, когато слагаш табло с FullFIS, то си търси това реле. Но, понеже ти го нямаш, всички които правят тази интервенция, връзват пинове 14,15 и 16 от сивата букса на маса, за да спрат тези грешки. Така е било направено и при теб, но по някаква причина, 14-ти пин (който отговаря за стоп светлините) се е откачил и сега ти дава грешка. Може да отидеш и в Порше да ти проверят светлините, но докато не оправиш работата на "майстора" който ти е новръзвал синята букса, все ще си имаш грешка. А е "сервиза", в който си ходил, явно си нямат и хал хабер от тези коли, щом са започнали да се оправдават с CAN-овете, само и само да се оплавдаят некомпетентността. Те нямат абсолютно нищо общо с това. Виждам, че си от София. Ако не се справиш, пиши на лично.
  7. Зимните ми гуми са 15-ки. Аз също съм с дискове 288 и не опирам в апаратите. Джантите по предписание за нашия модел трябва да са 6Jx15H2 5x112 ET 47, а тези които сложих аз са с ЕТ45, защото тогава такива намерих (от Пасат 6). Паснаха идеално и вече 8 години нямам никакви проблеми с тях. За ЕТ39 при това 7J, трябва да провериш дали не се изнасят много на вън и да не ти опират в калниците при дупки.
  8. Не те разбирав. В какъв смисъл? Ако иимаш предвид, че в момента нямаш предни фарове за мъгла и искаш да си поставиш, то тогава отговорът ми е "да". Ще са ти нужни: фаровете за мъгла капаците около фаровете ключ за фарове, с функция предни фарове за мъгла 1,5 кв. кабели от модула до фаровете (приблизително около 5-6 метра) два пина с номер A 013 545 78 26 за централ електрик модула буксите с пиновете към двата фара кабел 0,35 кв за от модула до ключа за фарове два пина с номер 12 52 7 510 672 за кабела от модула до ключа за фарове
  9. Ето ти нагледно, как се прави (променя) кодировката. Instrument Cluster Coding: 00??xxx: Equipment +01 = 2nd Fuel Tank Characteristic (All-Wheel Drive) +02 = Highline without DIS (for Midline variant 9Q3 - Automatic without DIS) +04 = Manual Transmission (not midline variant 9Q3) +08 = 2nd tire circumference pair (e.g. winter tires) +32 = AFS (Advanced Front Lighting System (cornering lights) 00xx?xx: Country 0 = Germany 1 = Rest of World (RoW - Left Hand Steering) 2 = USA / 3 = Canada 4 = Great Britain (Right Hand Steering) 5 = Japan (Left Hand Steering) 6 = Arabien States 7 = Australia 8 = Rest of World (RoW - Right Hand Steering) 9 = Japan (Right Hand Steering) 00xxx?x: Seat Belt Warning 0 - No Seat Belt Warning 1 = Europe-NCAP (permanent visual warning and acoustic warning active for 91 seconds) 2 = USA and Canada OLD (visual and acoustic warning for 6 seconds) 3 = USA and Canada NAR-NEW (permanent visual warning and acoustic warning active every 30 seconds) 4 = Europe-NCAP (including passenger - permanent visual warning and acoustic warning active for 91 seconds) 5 = USA and Canada OLD (including passenger - visual and acoustic warning for 6 seconds) 6 = USA and Canada NAR-NEW (including passenger - permanent visual warning and acoustic warning active every 30 seconds) 00xxxxxx?: Illumination & Washer Fluid Warning 0 = Needles OFF and Scales OFF (Term. 15 ON / Term. 58 OFF) 1 = Needles ON and Scales OFF (Term. 15 ON / Term. 58 OFF) 2 = Needles OFF and Scales ON (Term. 15 ON / Term. 58 OFF) 3 = Needles ON and Scales ON (Term. 15 ON / Term. 58 OFF & 2nd Dimming Characteristic) 4 = Needles ON and Scales ON (Term. 15 OFF / Term. 58 OFF) +5 = Washer Fluid Warning active Ти в момента си го направил на: 0004858 ==> 0004858 ==> Equipment: Manual Transmission (not midline variant 9Q3) 0004858 ==> Country: Rest of World (RoW - Right Hand Steering) 0004858 ==> Seat Belt Warning: USA and Canada OLD (including passenger - visual and acoustic warning for 6 seconds) 0004858 ==> Illumination & Washer Fluid Warning: Needles ON and Scales ON (Term. 15 ON / Term. 58 OFF & 2nd Dimming Characteristic) +5 = Washer Fluid Warning active Предполагам, вече хващаш принципа на промяна на кодировката. Оправи си я. Най-вече си оправи 0004858. Предполагам колата ти не е с десен волан. Според мен, правилната ти кодировка, с активно предупреждение за шофьорски и пасажерски колан, ляв волан, при контакт да светят само стрелките и да имаш предупреждение за течността за чистачките, трябва да бъде 0004146.
  10. Напиши си тук кодировката на 17-Instruments.
  11. Ако нямаш кантар на пасажерската седалка, няма да ти отчита колан там. Кантарът не е задължително оборудване, а екстра.
  12. Не. Микрофона за BOSE не работи като микрофон. Той просто следи шумовия фон в купето и регулира силата на музиката според него. Трябва си ти стандартния микрофон за телефонен модул.
  13. Недей. AirBag модула ще разпознае бутона и ще види липсата на другите компоненти. Като резултат, ще ти светне AirBag лампата на таблото и ще запесва модула грешка. Махни от кодировката, че си с BOSE. Видно, нямаш. Тези две грешки са за това. Тази грешка според мен е от свалянето и слагането. Не се мъчи, няма да успееш. За да подкараш визуализацията, трябва да подмениш CAN Gateway-я с трето поколение, да подмениш парктроника с фейслифтов, комбиниран преден и заден и едва тогава ще получиш визуализация.
  14. За бутона "AirBag off". Заготовка в ел. инсталацията е. Не се ползва. Такъв бутон има, само ако колата е излязла фабрично с "Isofix".
×
×
  • Create New...