Jump to content

bsdnikolov

Members
  • Мнения

    6011
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно bsdnikolov

  • Рожден ден 11.12.1980

Друго

  • Kaра
    A3 8PA 2.0TDI DSG

Контакти

  • Website URL
    http://vagretrofits.com/

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    Електроника

Последни посетители

38151 профилни разглеждания

bsdnikolov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

8

Community Answers

  1. Точно така. @evg_eni ти каза къде е спирането за префейс таблата.
  2. Здравей. Не е нужно да добавяш товарни съпротивления по стоповете. Има много по-прост и ефективен начин за спиране на грешката. Трябва да укажеш на таблото, че стоповете ти са наред. Това се прави, като към червения кабел на 14-ти пин от сивата букса на таблото, свържеш маса. Така ще кажеш на таблото, че стоповете ти работят коректно и грешката няма да се появява повече. Ако в бъдеще сложиш светодиодни крушки на задната и/или късите, грешката и за тях можеш да я спреш, като към сивия кабел на 16-ти пин от сивата букса на таблото, свържеш маса. Това е, "просто кат' боб"!
  3. Имаш съобщение, колега.😅😅😅

  4. Даже и ColorMFA-то ми е сетнато на английски, въпреки че в него има и български.
  5. Да не вземе да се окаже таблото (френските са известни с това). Засече ли температурата и по климатроник?
  6. bsdnikolov

    А3 sb needle swap

    На 2006-та, не. От 2007-ма на горе го поддържат.
  7. На фейсов 8L километраж, не помня да съм сменял диоди. Те са си бели от завода. По темата. Държа си един фейсов километраж, за тестове, когато се съмнявам в таблото (или трябва да покажа, че проблема е от таблото). Може да се пробва с него. Няма смисъл от обучаване на нова ампула. А също така, ако VDO-то е обучено по стандартния начин с VCDS, не би трябвало да може да пали с Jaeger-a. Това което правя аз е да направя клонинг на иммо данните от Jaeger-a на VDO-то. Това го правя на бюрото и после просто се уверявам, че колата пали и с новото табло и със старото. Ампули, не виждам защо трябва да се сменят и при стандарното обучение, както и при клонирането на иммо данните.
  8. bsdnikolov

    Isofix a3 sportback 2006

    8Р нямат пластмаси. Металните уши са ISOFIX. Когато се сдобиеш с детското столче, ще разбереш, че имаш всшчко нужно на колата. Честито. Няма по-хубаво нещо от детето.
  9. Дросел. Неговата роля е "клапа меко гасене". Самото му име и заглавието на темата ти, говорят сами. И със сигурност имаш записана грешка: "19558- motor for intake manifold flap"
  10. Според мен, датчика не е точния или е най-евтиния и ментелив. На кабелите, няма какво да ем се обърка. Има входящ 12 волта кабел, ключ втраден в датчика и изходящ кабел. Даже и да се обърнат, ключа пак ще прекъсва веригата.
  11. Цялото фоново осветление на таблото мига и на климатроника без вратите.Може ли помощ.Телефон за връзка?

    Сменени са реле 382 ,табло с VDO без резултат продължава да мигат.Сега даже е с бензинов километраж който също продължава да мига

  12. bsdnikolov

    Проблем с табло VDO

    Нямаш абсолютно никакъв проблем с VDO таблото, а с човека, който ти го е слагал. Обяснявам защо. Ти преди си бил с HalfFIS. При тях няма функционалността "следене за изгоряла крушка" и съответно нямаш и релето, което ги следи. Тоест, когато слагаш табло с FullFIS, то си търси това реле. Но, понеже ти го нямаш, всички които правят тази интервенция, връзват пинове 14,15 и 16 от сивата букса на маса, за да спрат тези грешки. Така е било направено и при теб, но по някаква причина, 14-ти пин (който отговаря за стоп светлините) се е откачил и сега ти дава грешка. Може да отидеш и в Порше да ти проверят светлините, но докато не оправиш работата на "майстора" който ти е новръзвал синята букса, все ще си имаш грешка. А е "сервиза", в който си ходил, явно си нямат и хал хабер от тези коли, щом са започнали да се оправдават с CAN-овете, само и само да се оплавдаят некомпетентността. Те нямат абсолютно нищо общо с това. Виждам, че си от София. Ако не се справиш, пиши на лично.
  13. bsdnikolov

    Гуми и джанти за A3 8P

    Зимните ми гуми са 15-ки. Аз също съм с дискове 288 и не опирам в апаратите. Джантите по предписание за нашия модел трябва да са 6Jx15H2 5x112 ET 47, а тези които сложих аз са с ЕТ45, защото тогава такива намерих (от Пасат 6). Паснаха идеално и вече 8 години нямам никакви проблеми с тях. За ЕТ39 при това 7J, трябва да провериш дали не се изнасят много на вън и да не ти опират в калниците при дупки.
  14. bsdnikolov

    Audi A3 8P - VCDS

    Не те разбирав. В какъв смисъл? Ако иимаш предвид, че в момента нямаш предни фарове за мъгла и искаш да си поставиш, то тогава отговорът ми е "да". Ще са ти нужни: фаровете за мъгла капаците около фаровете ключ за фарове, с функция предни фарове за мъгла 1,5 кв. кабели от модула до фаровете (приблизително около 5-6 метра) два пина с номер A 013 545 78 26 за централ електрик модула буксите с пиновете към двата фара кабел 0,35 кв за от модула до ключа за фарове два пина с номер 12 52 7 510 672 за кабела от модула до ключа за фарове
×
×
  • Create New...