dinamito Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Здравейте, колеги! Напоследък забелязвам странен звук от колата. Сутрин като тръгвам за работа и е студена все още, и ускорявам по-рязко над 2400-2600 оборота, се чува едно отчетливо "Цък" от таблото, и падна ли под споменатите обороти, се чува отново едно "Цък". Това го прави в първите десетина минути след паленето. Възможно ли е да се изключват свещите над определени обороти ? И още един въпрос. С нови свещи съм, нов акумулатор, обаче сутрин пали трудно, след 4-5 секунди въртене, и това при условие, че оставям 20-30 секунди свещите да греят. Колата е 1.9 TDI AHU 90 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Това което ти цъка е релето за подгрева на свещите,понеже то подава ток към тях още известно време докато е студена и след като дигнеш 2500 об то изключва,затова чуваш цъкане,така е при всички.За второто може да погледнеш на ваг ком тайминга как ти е и тогава да гледаш останалите работи . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване