Tira Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Взех си 3 с което си карам сега, но и с него не мога да вляза в нито един контролер. По гадно което е че е от 2.5 и оборотомера си ми седи на 300 оборота като запаля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Предполагам ,че настройките на компа ти са ОК,както и че си пробвал кабела на др.кола както и др.кабел натвоята кола?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 С моя кабел вчера влязох в една Шкода без никакъв проблем. С друг ваг-ком не съм пробвал понеже нямам, а и чакам да дойде влизал съм с ваг-тахото и с Делфин. Просто не знам къде може да е проблема. В друга тема бях писал че ведна след като купих колата и изгоря динамото, а от там и самото (1) табло и от там се почна едно ходене по мъките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Да добавя днес ми пристигна кабела от склад66 и за сега си влизам на всякъде двигател абц инструменти, но в централното заключване не ще пробвах от старото ми ауди модула с него се върза а с неговия не може, както и да е за сега видях само че тайминга ми е на закъснение и ще се прави тия дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Ня бях обърнал внимание, че е премахнат имобилайзера(външен е) и буксата му стой свободна. Сложих и мостче и вече си говорим с двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване