Jump to content

Проблем с оборотите и придърпване на празен ход


Gman

Recommended Posts

Здравейте колеги !

Наскоро си купих Audi A3 1.6 LPG с заводски ГИ (не съм сигурен колко точно е заводски). Всичко беше ОК, но по едно време почна да ми гасне на газ като е, и я заведох при газаджия да я види. Човекът ми бутна едни маркучи и се оправиха нещата, каза, че било от вакуума. Но имам друг проблем сега, оборотите ми не са постоянни, в смисъл, че на празен ход скачат между 850-920 (движи се лекичко стрелката нагоре-надолу) и в някои случай скачат до 1500-2000(без да натискам газ, на празен ход с натисната спирачка се случва) и колата гасне. Дори ми се е случвало докато съм спрял на наклон да ме придръпне нагоре по него. Мисля скоро да сменя филтъра на газовото и да погледна и останалите маркучи, да не би да дърпа пак въздух.

От какво може да е проблема колеги? Трябват ми съвети  :unsure: .

 

Благодаря предварително  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм майстор, така че мнението ми не е много компетентно! Но все пак може да се вземе под внимание, защото миналата година имах подобна грижа :)

Обаче моята кола пак е 1.6, но бензин и не е с фабричен, а гаражен (най-вероятно) ГИ. Същите симптоми с разликата, че поради дефектиралото табло, оборотите не мога да ги цитирам. След като почна да играе мотора на газ и аз като теб отидох на газаджия, но с разликата, че този излезе човек и директно ми каза, че проблема не е в ГИ, нахалствах и поисках поне филтъра на газта да ми смени, така и така съм там, а кой знае на колко време са. Човека обаче много сериозно ми каза "Виж ся, ще ти ги взема 10-20 лева, ама няма да ти се оправи проблема, колата ти проблем с ГИ - няма. Няма смисъл да ти сменям филтъра, да ти въртя кранчето и да почне да гори по 15-20 градско на газ, а после да ме разнясаш, че не си разбирам от работата. Отиди в сервиз да ти погледнат кабели, свещи и т.н., те си знаят. Аз се занимавам само с газови уредби, а ти проблем с твоята нямаш. Просто газта е претенциозна."

Отидох в сервиза, където принципно си поддържам колата, те пък не се занимават с газови уредби, от там само вдигнаха капака, махнаха корите на мотора и ми показаха как излизат искрите от запалителната бобина - "Ей ти го проблема, нова или от моргата?". Тук вече сам решаваш, аз лично си купих от морга, 7 месеца нямам грижи, а филтрите на газта са ми на над 16 000 км, поне толкова съм минал аз.

Та оставяш я в сервиз и на хора дето разбират и така ;) Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, че какво има общо запалителната бобина с оборотите ми? Ще се погледне все пак. Благодаря !

Редактирано от Gman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...