Jump to content

Изгаряне на бушон за предни чистачки - Audi A4 Avant 97


jus7user

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

В събота реших да си регулирам чистачките и при един от опитите ми да видя как са, едната се закачи за капака и ми изгоря бушона. Смених го и като дадох на контакт, изгоря отново. Смених го отново и отново същото. Съответно реших да разглобя предните чистачки. Свалих захранването и разкачих акумулатора, за да се зачисти програмата за въртене. Пробвах и всичко си работеше. След това тръгнах с колата и си пуснах чистачките, тъй като валеше. Всичко беше наред. По едно време реших да пусна и задната да видя, дали всичко работи и отново ми изгоря бушона. Реших, че проблемът е в задните. На другия ден отново разглобих колата - отново "рестартирах" системата и закачих само задните чистачки. Всичко си работеше. Закачих и предните и отново всико беше наред. Оставих ги да поработят малко и нямаше проблеми, при което сглобих всичко. Тъй като не установих къде точно е проблема, реших да оставя само предната с цел да изолирам проблема и да мога да си карам колата в дъжд. Днес тръгвам с колата и си пускам чистачките да си почистя прозореца, всичко точно. Спрях ги и след време реших пак да си почистя чистачките и установявам, че бушонът отново е изгорял. Сега поне знам, че проблемът е в предните чистачки. Имам съмнение, че или имам проблем с релето или в моторчето на предните.

Бих се радвал, ако някой може да ми даде някакви насоки за проблемът и неговото отстраняване.

 

Поздрави

 

 

Грешно формулирах темата. Бушонът за предните и задните чистачки е един и същ.

Edited by jus7user
Link to comment
Share on other sites

Колега,

 

Мисля че проблема е механичен. Просто имаш по-голямо триене поради несмазани оси на чистачките. В програмата за поддръжка се препоръчва да се смазват на всеки 20 хиляди километра, но много хора не го правят. По-голямото триене кара електромотора на чистачките да дърпа повече ток и затова гори бушона.

 

P.S. След като прочетох по-внимателно виждам че проблема е започнал след като едната чистачка се е затъкнала. Ако е така има вероятност изолацията на кабела да се е стопила преди да успее да ти изгори бушона. В следствие на това като караш при определен вид вибрация дава на късо и ти гори бушона.

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...