-
Content Count
8,102 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
-
Колегата е прав, добавят го по някое време през 2007 г. Възможно е обаче да се присади табло от по-нова, ако ти се занимава.
-
Да дадеш 500-600 лева за да я засилиш с 20% си заслужава, но след това да дадеш още 5 хил. за да я засилиш с още 17% - не мисля.
-
Човека който прави годишните прегледи там е пич и даже веднъж ми беше намерил проблем в окачването отпред. Иначе при "специалист" там нито съм бил, нито някога бих я закарал.
-
Само защото човека препоръчва този сервиз в един куп форуми, не означава че работи там на длъжност "специалист": цък!
-
Със 200 км/ч няма как да те спаси, но при по-ниски скорости спасяват животи, ако не се пипат от хора които хал-хабер си нямат как работят разбира се.
-
Хмм, нов профил с един пост без никакви подробности - какъв е бил този ремонт за 10 хил., в кой сервиз и т.н. Това повече прилича на нещо което собственика на Крис-3 и Крис-4 би написал по адрес на собственика на Крис-1 и Крис-2. 😆 Бърза проверка в Гугъл показва че този текст се пуска в различни форуми на всеки 2 месеца: цък!
-
Виж тук:
-
Не бих казал че е 100% коректно, но или се работи 100% с оферти така че всичко да е черно на бяло, или без, когато вече познаваш някой добре и си сигурен че думата му е желязна. Оферта + "шъ видим" когато ходиш някъде за първи път никога не е добра идея.
-
Къде ти е офертата за "другите неща"?
-
Дай да видим какво пише и в офертата audi.pdf. Ако списъка и цената от офертата съвпада със списъка и цената от сметката, няма от какво да се оплакваш. Ако обаче офертата съдържа още неща, тогава вече е супер некоректно от тяхна страна да изпълняват само част от офертата без твоето предварително съгласие.
-
Смяната на маслото на Мултитроника се прави ръчно на всеки 60 хил. км. Ако спазваш това ще изкара много дълго време. Моя тази година направи 17 години и все още си работи като нов. Не се притеснявай да я настъпваш от време на време така че конусите да се износват равномерно и карай главно на D.
-
Всички знаем че когато се кара по магистрала с много коли или много дълго време, няма как средната скорост да е равна на скоростта с която искаш да караш. Само че това не променя факта че не можеш да твърдиш че колата гори еди-колко си при 130-140 км/ч, когато средната ти скорост е 100 км/ч. Ако искаш да я засечеш точно колко харчи при 140 км/ч например по таблото, не са ти нужни почти 4 часа, а само няколко минути и равна магистрала без много коли. Слагаш я на автопилот на 140 км/ч, и като достигне тази скорост ресетваш данните. Караш така около 5 минути и тогава правиш снимка на разхода. Ще видиш че средната ти скорост ще е точно 140 км/ч. Ако нямаш значителен попътен или насрещен вятър, вече можеш да твърдиш че харчи горе-долу колкото си показва за тази скорост.
-
Отново си в грешка. И при двустепенните е така.
-
В грешка си. Спада си сам през огромна дупка която е оставена за целта: