CVT

Members
  • Content Count

    7,787
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About CVT

  • Rank
     
  • Birthday 01/01/2020

Друго

  • Kaра
     А4 Б7 2.0 TFSI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София
  • Interests
    Бушонство

Recent Profile Visitors

7,905 profile views
  1. Тази я брой за българска. Има навъртяни повече километри в България отколкото в Щатите.
  2. Най-вероятно от ключалката. Моя Central Conv. модул е 8E0 959 433 CG, номера на оригиналното дистанционно е 8Е0 837 220 L, честота 315 MHz.
  3. Този метод с бобината и светодиода е само първата стъпка и ти позволява да разбереш дали ампулата в ключа получава безжично захранване. Може проблема да е в захранването, но може и да е другаде. До колкото си спомням обаче когато се опиташ да запалиш с ключ без ампула не се появяваше SAFE, така че май проблема няма да е в захранването.
  4. До колкото знам колегата работи (или е работил) във фирма която произвежда GPS-и. Мисля че ще може да се справи сам.
  5. Даже и да направиш така че по емисии колата ти да отговаря на Евро 4, няма как по документи да стане Евро 4.
  6. На много гадно място са - трябва да свалиш бронята.
  7. От статично електричество едва ли, а и ти няма защо да пипаш самите голи жици, които си имат букса. Откачи обаче едната клема на акумулатора.
  8. Съветвам те да сложиш нов - изобщо не са скъпи. Старите са с частично изгоряла пита и не охлаждат добре. Преди 3 години се наложи да сменя моя ляв. Поръчах от авто-морга, но като пристигна и видях колко е нагорял реших да го изпратя обратно и да си взема нов от AUTODOC. Излезе ми около 140 лв. с доставката от Германия.
  9. За най-лесно и най-елегантно - в жабката.
  10. Ясно. Аз имам само един код от типа A XXXXXX. Беше ми обяснено преди доста години че може да се използва само от представителство на Ауди и е парола за някаква вътрешна система на Ауди която след това е спряна, тъй като е била компрометирана. Така че не може да ти послужи. Също да уточня - ключа ти не е с аларма. Колата ти си има фабрична аларма и тя нищо общо няма с ключа. Самия ключ който си показал на снимката се състои от три неща: физически ключ, ампула (транспондер) и дистанционно. За да караш колата не ти е нужен ключ с дистанционно, а само с транспондер. Такъв могат да ти извадят тук и да ти програмират транспондера: https://www.keyplus-bg.com/контакти/ Мисля че имат и ключове с дистанционно за Ауди А4, трябва да ги питаш.
  11. Няма никакъв проблем с това.
  12. Когато N80 (EVAP) клапана замине, вакуума в резервоара веднага се усеща - като отвориш капачката на резервоара засмуква доста въздух. Няма как да има съмнения че се получавал вакуум - ако има веднага се разбира. Другия симптом на повреден N80 е че колата пали много трудно веднага след като я изгасиш, но си пали нормално когато е студена. Това е защото се дави при самото изгасяне.
  13. И физическо лице може да е "кухо" и да няма никаква собственост и приходи на негово име.
  14. Точно така е и при мен.