-
Posts
8,151 -
Joined
-
Last visited
About CVT
- Birthday 01/01/2020
Друго
-
Kaра
А4 Б7 2.0 TFSI
Персонална информация
-
Gender
Мъж
-
Location
София
-
Interests
Бушонство
Recent Profile Visitors
11,409 profile views
CVT's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
1
Community Answers
-
Моя си е на български. Превода на ColorMFA е един от най-точните които съм виждал на електронно устройство или софтуер. Правен е от българин който е наясно с автомобилната терминология. Вярно че има някои по-нови неща които излизат на английски, но те не са на преден план. Разбираемо че няма как всяка нова функция вендага да излиза преведена на всички езици които ColorMFA поддържа.
-
Каква търговска мрежа? Можеш да ги поръчаш от 100 места в Нета. Например ето един сайт от Словакия: https://maktrans.net/zaptchasti-akpp/audi-vw/0AW-Multitronic-8-speed/kits-0AW
-
Колега, карам Мултитроник вече 18 години безаварийно, но смятам че това което си намислил не е добра идея. От къде знаеш на колко хил. километра е този 18-годишен мултитроник, как е поддържан и колко още му остават?? Това е най-големия подводен камък. Другия проблем е че компютъра на мултитроника е програмиран за определен двигател. На моя например като влезна през ВАГ-КОМ в модула виждам следното: Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl Part No SW: 8E3 910 155 C HW: 01J 927 156 HT Component: V30 01J 2.0TFSI USA 0010 Revision: 00000008 Serial number: 00000000970437 Coding: 0000001 Shop #: WSC 99996 123 66781 VCID: 2855E6799BE83A9 Трябва да намериш някой който да го препрограмира от 2.5 TDI на 2.0 TDI. Това не става просто през ВАГ-КОМ.
-
Пробвай това което ти казах по-горе. Става и с OBDEleven. Много по-лесно е да стигнеш до където си наумил ако тръгнеш от най-близката точка.
-
Най-добре първо пробвай всички различни региони с VAG-COM и виж при кой се получава най-близкото до това което искаш.
-
Момче работещо във Фолксваген?? Нещо цялата работа не ми вдъхва доверие. Сервизите които могат да ремонтират Мултитроници в България се броят на пръстите само да едната ръка. Този който ти дадох е най-реномирания. Поразрови се в Нета и сам ще се увериш. Освен това грешката с която започна няма нищо общо с антифриз в Мултитроника или масло на Мултитроника в антифриза. Бъди сигурен че я оставяш на човек който си има представа от Мултитроници.
-
Най-добре се свържи с Мишо и виж какво ще те посъветва: https://multitronic-box.com/contact-us/ Аз не съм специалист по Мултитрониците, просто карам кола с Мултитроник вече почти 18 години, но никога не съм имал проблем с него. Обаче съм сигурен че единствения начин да влезе антифриз в Мултитроника е да се спука радиатора. Мисля че трябва да се смени радиатора и след това да се флъшне с машина за да се изкара антифриза. Не мисля че съединителя може да се износи за един ден от антифриза. Колата трябва да се кара с години и да е минала поне 250-300 хил. км за да се износи. Между другото, как разбра че е влязъл антифриз в Мултитроника?
-
Не знам дали е същото при Б6-ците, но при Б7-ците стъпките за програмиране на дистанционно след откачане на акумулатора или сменяне на батерийката са: 1. Вкарваш ключа в стартера и натискаш и задържаш бутона за отключване. 2. Държейки бутона натиснат, завърташ ключа на контакт и го задързаш 3 секунди без да пускаш бутона. 3. Завърташ ключа обратно в изключено положение, задържаш още 3 секунди и го пускаш. Това е ако искаш да заработи веднага. Другия начин е просто да отключваш през ключалката и да палиш с този ключ и след няколко дни то само се само-обучава. При смяна на комфорт модула обаче до колкото знам дистанционните първо трябва да се добавят през VAG-COM:
-
Проблема не е датчик, а периодично прекъсване на комуникацията между компютъра на Mултитроника и ECU-то и ABS-а. Компютъра на Мултитроника е в постоянна комуникация по CAN-шината със тези два модула, защото във всеки един момент трябва да знае оборотите на двигателя от ECU-то и скоростта на гумите от ABS-a. В най-добрия случай проблема е поради лош контакт при кръглата буксата на компютъра на Мултитроника.
-
Това не е вярно, има и черни: цък!
-
Поръчай си го директно от Алито. Не виждам смисъл от 100-процентова надценка без никаква добавена стойност. https://www.aliexpress.com/item/1005006100220555.html
- 3 replies
-
- audi a4
- audi a4 кабел диагностика
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Значи по някаква причина се е получило прекъсване на акумулатора. Винаги когато това стане, дистанционното спира да отключва/заключва и трябва или да го обучиш ръчно, или да го оставиш да се само-обучи.
-
Дистанционното не работи поради откачването на акумулатора, което си направил. Покарай я няколко дни да се само-обучи и ще заработи отново.
-
След като имаш доен дин, слагай Андроид. Моя работи безупречно вече над 8 години:
-
След като и подсветката на климатроника примигва, проблема може изобщо да не е в таблото. Много прилича на късо което се появява при вибрации. Най-добре прочети грешките с ВАГ-КОМ (а не с OBDII джаджа) и виж дали няма да излязат "интърминтънт шорт ту плъс" или "интърминтънт шорт ту граунд" някъде.