CVT

Members
  • Content Count

    4,610
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About CVT

  • Rank
     
  • Birthday 01/01/2019

Друго

  • Kaра
     А4 Б7 2.0 TFSI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

4,824 profile views
  1. На теория е по-добре сигнала да се усили само веднъж, отколкото да се усилва, да се намаля и пак да се усилва. Но понякога сигнала който излиза от RCA чинчовете не е достатъчно силен за усилвателя и тогава е най-лесно да се мине по този път. Когато слагах моята андроидна мултимедия точно това се получи със фабричния усилвател на задните говорители и суб-уфера в багажника. Иначе ако има някаква реална разлика в качеството трябва да си аудиофил за да я усетиш. Също този преходник който намаля нивото е пасивен елемент и няма транзистори или захранване, така че ако има някакви загуби те са минимални. Има още нещо: ако пренасяш сигнал на ниско ниво до багажника, трябва да е по коаксиален кабел. Ако е на високо ниво, става и с обикновен, тъй като даже и да има смущения, съотношението сигнал-шум си остава доста високо. Затова ако слагаш този адаптер е по-добре да е в багажника до усилвателя.
  2. Изглежда че са го свързали неправилно от изхода на плеъра за говорителите (високо ниво) директно към входа на усилвателя, който е ниско ниво. Когато се свързва по този начин задължително трябва да е през преходник от високо към ниско ниво: цък!
  3. Ако си с от по-новите, където малкия е на 2 страници - и в двата, иначе само в големия.
  4. Някои типове фолиа имат металическо покритие, което нарушава конфигурацията на радио антената или направо я екранира.
  5. От всяко. Но в талона ти какво пише? Там трябва да пише че е Евро 4. Този документ ти трябва единствено ако в талона под графата на еврокатегорията имаш "*" или е празна.
  6. Коя е тази букса на плеъра от която е взет сигнала?
  7. Малко ниско идва, но е доста близко и не е проблем акумулатора да се зареди до 100%.
  8. Закачаш акумулатора през амперметър който е с достатъчно дълги кабели, така че да може да се затвори капака. Заключваш и чакаш компютъра да изключи всички модули наблюдавайки консумацията на ток. За да няма утечка, консумацията трябва да пада под 150 mA след 10, максимално 20 минути (зависи доста от модела). След това почваш да вадиш бушони един по един и т.н. докато я локализираш.
  9. Нямам кривата на твоя акумулатор, но за обикновен акумулатор точно 12V горе-долу съответства на 50% заряд. Имаш утечка, или просто караш по малко всеки ден и не успява да се зареди. Виж също колко е при запален двигател на самия акумулатор. Ако е под 14 волта значи имаш проблем със зареждането.
  10. Мери се под товар, иначе не може да се каже дали е добре или не. Просто включи късите.
  11. Под товар ли го мери? (С пуснати фарове или поне на контакт?) Ако да, вижда ми се добре. Ако не е под товар, не може да се каже.
  12. Към автора на темата @Mamchur.tanya96: забравих да добавя по сервизите да използваш термина "вариаторна кутия", "вариатор", или "Мултитроник", защото както кажеш "автомат със 7 скорости" веднага води до мисълта че става дума за някакъв обикновен автоматик и от там произлиза голямото объркване. Мултитроника реално няма 7 скорости, а просто е програмиран да емулира 7 скорости, и то само когато си на S или на +/-.
  13. Ако искаш да продаваш менте масло, купуваш Кастрол и го щамповаш като Ауди оригинално. Хем си удвояваш парите, хем няма да има разлика в качеството спрямо истинското оригинално. 😆
  14. Само дето не се препоръчва да се сменя с машина, а просто да се източва от пробката и после да се налива на принципа на скачените съдове. Даже и има специален кран с адаптер за тази цел: цък!