Jump to content

CVT

Members
  • Мнения

    8162
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно CVT

  • Рожден ден 1.01.2020

Друго

  • Kaра
     А4 Б7 2.0 TFSI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    Бушонство

Последни посетители

12034 профилни разглеждания

CVT's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Това което наричаш контролер си е целия климатроник - друго няма. Затова трябва да пасва по ВИН. Затова също и идеята на колегата @jordanik по-горе може би е най-добрия вариант - просто да смениш пластмасовите части които са захабени.
  2. Не знам дали твоята е от по-късните или не, но можеш да направиш следното: вадиш стария климатроник и паркираш колата на улицата. След това поръчваш от Мегапартс този с доставка до адрес: https://www.megaparts.bg/product/1472139009 Като пристигне казваш че искаш да го пробваш. Слагаш го и ако не ти хареса как работи го връщаш и плащаш само доставката.
  3. Става, но ще имаш проблем с размразителя на задното стъкло. Виж тук: цък!
  4. Колко ампера ще дърпа уредбата ти? Първо пробвай дали няма да стане от куплунга, защото прекарването на кабели до багажника е голяма играчка. Спомням си когато ми монтираха камерата за задна в един сервиз беше поне 4 часа работа за двама души.
  5. B6-цата няма ли куплунг за запалка в багажника както е при Б7?
  6. CVT

    Скоростна кутия.

    Първата стъпка е да се направи диагностика с VAG-COM и да се види какви грешки са записани.
  7. CVT

    Проблем с ECU multitronic

    Има ги в иБей: https://www.ebay.com/itm/183176977346 Излизат и в https://allegro.pl/ на доста по-ниска цена, но трябва следене.
  8. CVT

    Проблем с ECU multitronic

    Ясно. Ами от това което виждаме в ЕТКА-та на Ауди + това което виждаме в свободната ЕТКА излиза че точния модул за твоя модел е 8Е4 910 155 А: Твоя модел на трансмисията е JZT(SA), така че другите модули които се виждат по-долу за които питаш не стават. Модела на трансмисията ти се вижда като декодираш ВИН-а си: https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/WAUZZZ8E77A238396
  9. CVT

    Проблем с ECU multitronic

    Само че си избрал погрешния модел. Избери този по-долу (в червено) и виж какво дава: Щях да проверя аз, но нямам ЕТКА, а пък тази в Нета я направиха платена: цък!
  10. CVT

    Проблем с ECU multitronic

    Този който започва с 8Е е софтуерния номер. Хардуерния можеш да видиш като направиш диагностика с ВАГ-КОМ и след това погледнеш лога. Ето моя (в червено) за пример: ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl Part No SW: 8E3 910 155 C HW: 01J 927 156 HT Component: V30 01J 2.0TFSI USA 0010 Revision: 00000008 Serial number: 00000000970437 Coding: 0000001 Shop #: WSC 99996 123 66781 VCID: 2855E6799BE83A9 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Така че ако пазиш стари логове, можеш да го видиш от тях.
  11. CVT

    Режим S Мултитроник

    Да, идеята на S e да симулира традиционен автоматик и да превключва колкото се може по-бързо, с цел да не се усеща типичния за Мултитроника еластичен ефект. На S също работи на по-ниски "предавки", пак с цел колата да е колкото се може по-пъргава и отзивчива като натиснеш газта. Ако искаш да нямаш проблеми карай на D 99% от времето и сменяй маслото на вариатора на всеки 60 хил. км. На D натоварването е минимално и Мултитроника ще изкара най-дълго. Моя догодина ще направи 20 безаварийни години и на S почти не е каран.
  12. Моя си е на български. Превода на ColorMFA е един от най-точните които съм виждал на електронно устройство или софтуер. Правен е от българин който е наясно с автомобилната терминология. Вярно че има някои по-нови неща които излизат на английски, но те не са на преден план. Разбираемо че няма как всяка нова функция вендага да излиза преведена на всички езици които ColorMFA поддържа.
  13. Каква търговска мрежа? Можеш да ги поръчаш от 100 места в Нета. Например ето един сайт от Словакия: https://maktrans.net/zaptchasti-akpp/audi-vw/0AW-Multitronic-8-speed/kits-0AW
  14. Колега, карам Мултитроник вече 18 години безаварийно, но смятам че това което си намислил не е добра идея. От къде знаеш на колко хил. километра е този 18-годишен мултитроник, как е поддържан и колко още му остават?? Това е най-големия подводен камък. Другия проблем е че компютъра на мултитроника е програмиран за определен двигател. На моя например като влезна през ВАГ-КОМ в модула виждам следното: Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl Part No SW: 8E3 910 155 C HW: 01J 927 156 HT Component: V30 01J 2.0TFSI USA 0010 Revision: 00000008 Serial number: 00000000970437 Coding: 0000001 Shop #: WSC 99996 123 66781 VCID: 2855E6799BE83A9 Трябва да намериш някой който да го препрограмира от 2.5 TDI на 2.0 TDI. Това не става просто през ВАГ-КОМ.
  15. Пробвай това което ти казах по-горе. Става и с OBDEleven. Много по-лесно е да стигнеш до където си наумил ако тръгнеш от най-близката точка.
×
×
  • Create New...