Jump to content

CVT

Members
  • Мнения

    8151
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно CVT

  • Рожден ден 1.01.2020

Друго

  • Kaра
     А4 Б7 2.0 TFSI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    Бушонство

Последни посетители

9549 профилни разглеждания

CVT's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Моя си е на български. Превода на ColorMFA е един от най-точните които съм виждал на електронно устройство или софтуер. Правен е от българин който е наясно с автомобилната терминология. Вярно че има някои по-нови неща които излизат на английски, но те не са на преден план. Разбираемо че няма как всяка нова функция вендага да излиза преведена на всички езици които ColorMFA поддържа.
  2. Каква търговска мрежа? Можеш да ги поръчаш от 100 места в Нета. Например ето един сайт от Словакия: https://maktrans.net/zaptchasti-akpp/audi-vw/0AW-Multitronic-8-speed/kits-0AW
  3. Колега, карам Мултитроник вече 18 години безаварийно, но смятам че това което си намислил не е добра идея. От къде знаеш на колко хил. километра е този 18-годишен мултитроник, как е поддържан и колко още му остават?? Това е най-големия подводен камък. Другия проблем е че компютъра на мултитроника е програмиран за определен двигател. На моя например като влезна през ВАГ-КОМ в модула виждам следното: Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl Part No SW: 8E3 910 155 C HW: 01J 927 156 HT Component: V30 01J 2.0TFSI USA 0010 Revision: 00000008 Serial number: 00000000970437 Coding: 0000001 Shop #: WSC 99996 123 66781 VCID: 2855E6799BE83A9 Трябва да намериш някой който да го препрограмира от 2.5 TDI на 2.0 TDI. Това не става просто през ВАГ-КОМ.
  4. Пробвай това което ти казах по-горе. Става и с OBDEleven. Много по-лесно е да стигнеш до където си наумил ако тръгнеш от най-близката точка.
  5. Най-добре първо пробвай всички различни региони с VAG-COM и виж при кой се получава най-близкото до това което искаш.
  6. Момче работещо във Фолксваген?? Нещо цялата работа не ми вдъхва доверие. Сервизите които могат да ремонтират Мултитроници в България се броят на пръстите само да едната ръка. Този който ти дадох е най-реномирания. Поразрови се в Нета и сам ще се увериш. Освен това грешката с която започна няма нищо общо с антифриз в Мултитроника или масло на Мултитроника в антифриза. Бъди сигурен че я оставяш на човек който си има представа от Мултитроници.
  7. Най-добре се свържи с Мишо и виж какво ще те посъветва: https://multitronic-box.com/contact-us/ Аз не съм специалист по Мултитрониците, просто карам кола с Мултитроник вече почти 18 години, но никога не съм имал проблем с него. Обаче съм сигурен че единствения начин да влезе антифриз в Мултитроника е да се спука радиатора. Мисля че трябва да се смени радиатора и след това да се флъшне с машина за да се изкара антифриза. Не мисля че съединителя може да се износи за един ден от антифриза. Колата трябва да се кара с години и да е минала поне 250-300 хил. км за да се износи. Между другото, как разбра че е влязъл антифриз в Мултитроника?
  8. CVT

    Комфорт модул

    Не знам дали е същото при Б6-ците, но при Б7-ците стъпките за програмиране на дистанционно след откачане на акумулатора или сменяне на батерийката са: 1. Вкарваш ключа в стартера и натискаш и задържаш бутона за отключване. 2. Държейки бутона натиснат, завърташ ключа на контакт и го задързаш 3 секунди без да пускаш бутона. 3. Завърташ ключа обратно в изключено положение, задържаш още 3 секунди и го пускаш. Това е ако искаш да заработи веднага. Другия начин е просто да отключваш през ключалката и да палиш с този ключ и след няколко дни то само се само-обучава. При смяна на комфорт модула обаче до колкото знам дистанционните първо трябва да се добавят през VAG-COM:
  9. Проблема не е датчик, а периодично прекъсване на комуникацията между компютъра на Mултитроника и ECU-то и ABS-а. Компютъра на Мултитроника е в постоянна комуникация по CAN-шината със тези два модула, защото във всеки един момент трябва да знае оборотите на двигателя от ECU-то и скоростта на гумите от ABS-a. В най-добрия случай проблема е поради лош контакт при кръглата буксата на компютъра на Мултитроника.
  10. Това не е вярно, има и черни: цък!
  11. Поръчай си го директно от Алито. Не виждам смисъл от 100-процентова надценка без никаква добавена стойност. https://www.aliexpress.com/item/1005006100220555.html
  12. CVT

    Проблем с Б6

    Значи по някаква причина се е получило прекъсване на акумулатора. Винаги когато това стане, дистанционното спира да отключва/заключва и трябва или да го обучиш ръчно, или да го оставиш да се само-обучи.
  13. CVT

    Проблем с Б6

    Дистанционното не работи поради откачването на акумулатора, което си направил. Покарай я няколко дни да се само-обучи и ще заработи отново.
  14. След като имаш доен дин, слагай Андроид. Моя работи безупречно вече над 8 години:
  15. След като и подсветката на климатроника примигва, проблема може изобщо да не е в таблото. Много прилича на късо което се появява при вибрации. Най-добре прочети грешките с ВАГ-КОМ (а не с OBDII джаджа) и виж дали няма да излязат "интърминтънт шорт ту плъс" или "интърминтънт шорт ту граунд" някъде.
×
×
  • Create New...