-
Мнения
8162 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
CVT's Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
1
Community Answers
-
Това което наричаш контролер си е целия климатроник - друго няма. Затова трябва да пасва по ВИН. Затова също и идеята на колегата @jordanik по-горе може би е най-добрия вариант - просто да смениш пластмасовите части които са захабени.
-
Не знам дали твоята е от по-късните или не, но можеш да направиш следното: вадиш стария климатроник и паркираш колата на улицата. След това поръчваш от Мегапартс този с доставка до адрес: https://www.megaparts.bg/product/1472139009 Като пристигне казваш че искаш да го пробваш. Слагаш го и ако не ти хареса как работи го връщаш и плащаш само доставката.
-
Става, но ще имаш проблем с размразителя на задното стъкло. Виж тук: цък!
-
Колко ампера ще дърпа уредбата ти? Първо пробвай дали няма да стане от куплунга, защото прекарването на кабели до багажника е голяма играчка. Спомням си когато ми монтираха камерата за задна в един сервиз беше поне 4 часа работа за двама души.
-
B6-цата няма ли куплунг за запалка в багажника както е при Б7?
-
Първата стъпка е да се направи диагностика с VAG-COM и да се види какви грешки са записани.
-
Има ги в иБей: https://www.ebay.com/itm/183176977346 Излизат и в https://allegro.pl/ на доста по-ниска цена, но трябва следене.
-
Ясно. Ами от това което виждаме в ЕТКА-та на Ауди + това което виждаме в свободната ЕТКА излиза че точния модул за твоя модел е 8Е4 910 155 А: Твоя модел на трансмисията е JZT(SA), така че другите модули които се виждат по-долу за които питаш не стават. Модела на трансмисията ти се вижда като декодираш ВИН-а си: https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/WAUZZZ8E77A238396
-
Само че си избрал погрешния модел. Избери този по-долу (в червено) и виж какво дава: Щях да проверя аз, но нямам ЕТКА, а пък тази в Нета я направиха платена: цък!
-
Този който започва с 8Е е софтуерния номер. Хардуерния можеш да видиш като направиш диагностика с ВАГ-КОМ и след това погледнеш лога. Ето моя (в червено) за пример: ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl Part No SW: 8E3 910 155 C HW: 01J 927 156 HT Component: V30 01J 2.0TFSI USA 0010 Revision: 00000008 Serial number: 00000000970437 Coding: 0000001 Shop #: WSC 99996 123 66781 VCID: 2855E6799BE83A9 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Така че ако пазиш стари логове, можеш да го видиш от тях.
-
Да, идеята на S e да симулира традиционен автоматик и да превключва колкото се може по-бързо, с цел да не се усеща типичния за Мултитроника еластичен ефект. На S също работи на по-ниски "предавки", пак с цел колата да е колкото се може по-пъргава и отзивчива като натиснеш газта. Ако искаш да нямаш проблеми карай на D 99% от времето и сменяй маслото на вариатора на всеки 60 хил. км. На D натоварването е минимално и Мултитроника ще изкара най-дълго. Моя догодина ще направи 20 безаварийни години и на S почти не е каран.
-
Моя си е на български. Превода на ColorMFA е един от най-точните които съм виждал на електронно устройство или софтуер. Правен е от българин който е наясно с автомобилната терминология. Вярно че има някои по-нови неща които излизат на английски, но те не са на преден план. Разбираемо че няма как всяка нова функция вендага да излиза преведена на всички езици които ColorMFA поддържа.
-
Каква търговска мрежа? Можеш да ги поръчаш от 100 места в Нета. Например ето един сайт от Словакия: https://maktrans.net/zaptchasti-akpp/audi-vw/0AW-Multitronic-8-speed/kits-0AW
-
Колега, карам Мултитроник вече 18 години безаварийно, но смятам че това което си намислил не е добра идея. От къде знаеш на колко хил. километра е този 18-годишен мултитроник, как е поддържан и колко още му остават?? Това е най-големия подводен камък. Другия проблем е че компютъра на мултитроника е програмиран за определен двигател. На моя например като влезна през ВАГ-КОМ в модула виждам следното: Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl Part No SW: 8E3 910 155 C HW: 01J 927 156 HT Component: V30 01J 2.0TFSI USA 0010 Revision: 00000008 Serial number: 00000000970437 Coding: 0000001 Shop #: WSC 99996 123 66781 VCID: 2855E6799BE83A9 Трябва да намериш някой който да го препрограмира от 2.5 TDI на 2.0 TDI. Това не става просто през ВАГ-КОМ.
-
Пробвай това което ти казах по-горе. Става и с OBDEleven. Много по-лесно е да стигнеш до където си наумил ако тръгнеш от най-близката точка.