CVT

Members
  • Content Count

    5,446
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About CVT

  • Rank
     
  • Birthday 01/01/2020

Друго

  • Kaра
     А4 Б7 2.0 TFSI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София
  • Interests
    Бушонство

Recent Profile Visitors

5,684 profile views
  1. Отлично казано! Едно е да се говори за специфични проблеми на определен мотор, друго е да му се предписват всички болежки на двигателите с вътрешно горене, сякаш той е единствен с маслена цедка.
  2. Сам си противоречиш: И аз да потретя: ако шофьора знае какво да прави когато светне червената лейка, последиците са минимални.
  3. Идеята е че този проблем с горене на масло се среща и при 1.8Т мотора, но няма нищо общо с фабричния проблем на 2.0 TFSI на Б8-ците. Ето още един пример - тема от днес:
  4. Само да подчертая че в тази тема постоянно се бъркат понятията дистанционно и ключ. Автора пита за дистанционното на което е сменил батерията, въпреки че го нарича ключ. Не говорим за нов транспондер. Не говорим също и за ново дистанционно, а просто за сменена батерия. Та и моето дистанционно се самообучава някак-си, но след доста каране.
  5. Както вече казах по-горе, тези стъпки се отнасят ако това дистанционно вече е работило и само му е сменяна батерията.
  6. И двете са мудни, но Б5-цата с пет коня по-малко и с куатро ще е с една-две идеи по-мудна.
  7. Ако е между тези двете, вземай Б6-цата и после на тапицер.
  8. И при мен се самообучава, но чак след седмица - две каране, не веднага. Още не мога да разбера точно как става това.
  9. То даже и не е 100% сигурно дали антифриза е син, или просто така се вижда на снимката заради замърсен разширителен съд.
  10. И моето се прецака, но остана в отключено положение. Майната му, не ми се занимава.
  11. В иБей предлагат ремонт на компютъра за 150 паунда: цък! Също има ги на старо в Алегрото за около 700 лева с доставката с 3 годишна гаранция: цък!
  12. Изобщо не е нужен ВАГ-КОМ. Обучението е много просто, ако това дистанционно вече е работило и само си му сменял батерията: 1. Вкарваш ключа в стартера и натискаш и задържаш бутона за отключване. 2. Държейки бутона натиснат, завърташ ключа на контакт и го задързаш 3 секунди без да пускаш бутона. 3. Завърташ ключа обратно в изключено положение, задържаш още 3 секунди и го пускаш. Това е!
  13. Мишо ли ти каза 3000 лв. за компютъра? Има и един сервиз във Варна където могат оправят компютъра - питай и тях: https://www.softelectronic.com/prodCat/Автомобили-1.html Ако твърдо си решил да минаваш на ръчка, започвай да търсиш донор. Излиза значително по-евтино ако всички части са от една кола.
  14. Ако става дума за Мултитроник обади се на Мишо за да разбереш горе долу колко ще ти струва ремонта. Ако е компютъра, това е един от по-лесните ремонти, защото не се изисква отваряне на самия автоматик. Мишо: http://multitronic-box.com/ Иначе минаването към ръчка излиза в порядъка на 1000 - 1400 лева. Това обаче не е от личен опит, просто проучване и груби изчисления.