CVT

Members
  • Content Count

    4,395
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About CVT

  • Rank
     
  • Birthday 01/01/2019

Друго

  • Kaра
     А4 Б7 2.0 TFSI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

4,677 profile views
  1. Единственото нещо което може да се направи през VAG-COM за да се изключи индикацията за чистачките, е да се изключи бордовия компютър. Да, няма да свети, ама няма да имаш и бордов компютър. Варианта с кабелчето към маса е най-лесния начин.
  2. Трябва ти това: цък!, но става и с полиуретанов силикон. Ако няма наблизо спойки, може и с обикновен черен високотемпературен силикон.
  3. Всичко може, но фара трябва да има капачка която не позволява крушката да свети право напред. Иначе ще заслепява жестоко.
  4. С ремък е, не е с вериги. Маслото което е за предпочитане е 10W40 пълна синтетика. Иначе +1 че има значителен риск да налетиш на маслояд при Б8 TFSI. Така че Б7, или направо скачаш на Б9. Можеш да сложиш газ, но системата ще гори и около 15% бензин заедно с газта. За другите въпроси виж тази тема:
  5. Едната процедура отнема минути, другата часове.
  6. Има и още един: BUL. Имат някакви малки разлики, в компресията например. Вземаш който ти се падне. Не съм срещал до сега данни някой от тях да е по-добър или по-лош от останалите. Моя е BPG.
  7. Не трябва. Всеки сладоледаджия може да развие теория колко е полезен сладоледа.
  8. Високовъглеродна стомана ще рече чугун, или нещо близко до границата между стоманата и чугуна, но най-вероятно от страната на стоманата. Вътрешно-вентилиран значи има нещо като перки между двата диска - като тези:
  9. Ако самото устройство е боклук и не е точно, или не хваща достатъчно сателити ще дава колебание в двете посоки, демек понякога ще показва по-ниска скорост от реалната, друг пък по-висока. Няма как обаче да дава отклонение само в едната посока и да показва винаги по-ниска скорост от реалната, освен ако не е сгрешен самия софтуер в чипа, който изчислява скоростта от позициите, което едва ли може да стане. Иначе и най-евтините китайски GPS + ГЛОНАСС чипове от $5 на чип дават колебание в скоростта под 1% при скорост 100 км/ч.
  10. Разликата в изминатото разстояние (в проценти) = разликата в скоростта (в проценти) = разликата в обиколката на гумата (в проценти).
  11. Първо засечи с GPS каква е разликата на скоростомера спрямо реалната скорост сега. Чак тогава изчислявай разликата между обиколката на новите гуми и старите.
  12. Даже и да сложи обиколка която е с 4% по-голяма няма никакви притеснения с показанията на скоростта. Фабрично километража е настроен да показва с около 5% по-висока скорост от реалната, така че той като я свали с 4% ще стане по-точен от сега. А тук става дума за разлика в обиколката само 2%.
  13. Благодаря колега, но както вече споменах по-горе проблема вече го реших като монтирах ColorMFA на оригиналното табло.