CVT

Members
  • Content Count

    7,560
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About CVT

  • Rank
     
  • Birthday 01/01/2020

Друго

  • Kaра
     А4 Б7 2.0 TFSI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София
  • Interests
    Бушонство

Recent Profile Visitors

7,493 profile views
  1. Преди 5 месеца ти обясних че колата ти е с Мултитроник. Не знам как още мислиш че е ZF.
  2. Тогава ще е още по-скъпо. Упълномощеното лице не продава колата на себе си. Продавача може да упълномощи купувача да извърши продажбата, но самата продажба пак е от едно физическо лице на друго.
  3. Разпиновката на фабричното Симфони можеш да видиш от тук: цък! За да имаш силен бас от суб-уфера в багажника през фабричния усилвател в задната кора трябва да вземеш сигнала от крайното стъпало на мултимедията за задните говорители и го прекараш през адаптер от високо към ниско ниво: цък! Има ги и в Авител на малко по-висока цена: цък!
  4. Е, този от Сан Диего поне го изчакай да се събуди! Мисля че има голям шанс да ти помогне. Малко са хората които питат за проблем и после се сещат да напишат как са го решили.
  5. Питай го с коя версия го е сменил. Може единствено да е нужен софтуерен ъпдейт (цък!). Аз бих се допитал до тези пичове (имат Абритес и могат да ти ъпдейтнат гейтуея ако трябва): https://www.keyplus-bg.com/контакти/
  6. Виж това (същия проблем решен) : цък!
  7. Гадно - и VAG-COM не казва. Пробвай да отстраниш другите грешки. Започни с тази в огледалото.
  8. U112200 - Databus implausible message означава че някой модул изпраща нонсенс по CAN шината. Проблема е че тъпия OBDeleven не ти казва по коя. Трябва да направиш диагностика с VAG-COM да видиш за коя от трите CAN шини става въпрос. Ако съдим по останалите грешки, спекулирам че е в Комфорт CAN-a (заради огледалото) или Инфотейнмънт CAN-a (заради антената и суб-уфера), или и двете.
  9. Направи пълна диагностика с VAG-COM/OBDeleven и дай лога.
  10. Ето клипче на цялата хирургия за тези които си мислят че е толкова сложно и трябва да струва 10% от цената на колата и наполовина на основен ремонт на автоматика. 😆
  11. Последното (четвърто) поколение на Мултитроника и много по-надеждно от това поколение на S-троника. Почти всички проблеми на Мултитроника бяха при първото поколение. В този форум например никога се съм виждал някой да се оплаче от повреда в четвърто поколение Мултитроник. Не мога да кажа същото за първото или второто поколение на S-троника.
  12. Ако е с 8-степени когато лоста е на S или в ръчен режим значи е Мултитроник. Също ако е Куатро значи е S-троник, ако не е - Мултитроник.
  13. Даже и да я поддържа (както е при мен), няма как да се активира/деактивира през VAG-COM или OBDeleven.