CVT

Members
  • Content Count

    7,957
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About CVT

  • Rank
     
  • Birthday 01/01/2020

Друго

  • Kaра
     А4 Б7 2.0 TFSI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София
  • Interests
    Бушонство

Recent Profile Visitors

8,212 profile views
  1. Най-вероятно е от ъпдейта. Може отново РосТек да са програмирали най-новата версия да не работи с пиратски кабели. Опитай да го върнеш на старата версия и ако тръгне не го ъпдейтвай повече. Няма абсолютно нищо в по-новите версии за стари коли, така че цялото упражнение е ненужно.
  2. Средните количества платина, родий и паладий които могат да се извлекат от катализатор за лека кола: Платина: 3 - 7 грама, актуална цена: 63,26 лева на грам Родий: 1 - 2 грама, актуална цена: 823,60 лева на грам Паладий: 2 - 7 грама, актуална цена: 125,40 лева на грам Източник: цък!
  3. Води се "закопчалка за предпазен колан" ("seat belt buckle") и наистина е най-лесно просто да изключиш алармата с VAG-COM или OBDeleven както колегата по-горе спомена.
  4. Понякога атмосферните условия са благоприятни за добро разпространение на радио-вълните.
  5. Нормалната е от 80 до 100 градуса, не 115. В момента в който мине 100 градуса, стрелката започва да показва реалната температура. Така е на А4 Б7 и предполагам че е същото и при А3 8L. Моето табло е с ColorMFA, който съм настроил да показва и реалната температура на екранчето и съм засичал стрелката в момента в който минава в реален режим.
  6. Нормално е. По тази причина таблото е програмирано да показва точно 90 градуса когато реалната температура е между 80 и 100 градуса.
  7. Ако се направи диспут за пълната цена + доставката със снимка доказваща че изпратената стока нe съответства на описанието, в повечето случаи АлиЕкспрес възстановява платеното след час без даже и да пита продавача. Това ми се случва вече два пъти през последните 3 месеца.
  8. Точно така е. Дигиталните са сигурни единствено до момента в който един човек разбере как се хакват. След това автоматично всички стават 0% сигурни.
  9. След като е с тапи и можеш да го обслужваш, може да те изкара още доста време. Разрови се в малко - продават електролит нерегламентирано на много места: цък!
  10. Така е, не става през VAG-COM.
  11. Това няма как да стане при VAG автомобилите. Никой модул не позволява деактивиране на грешка през диагностиката, така че вече да не се появява. И това е добре, защото ако можеше, джамбазите щяха да го правят масово.
  12. Разбрах те погрешно, демек че кабела не можа да ги изтрие. Иначе моя е от AliExpress и вече 12 години работи безпроблемно.
  13. Това не е от кабела или софтуера му! 😆 Идеята е да видиш каква е грешката и да отстраниш проблема, а не само да я триеш.
  14. Значи да уточня: със VCDS (софтуера и драйвера на Рос-Тек) работи на някои коли които не са VAG през OBDII екрана, както е потвърдено в линка към форума на Рос-Тек който дадох по-горе. Със чужд софтуер обаче не е възможно.