CVT

Members
  • Content Count

    8,006
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About CVT

  • Rank
     
  • Birthday 01/01/2020

Друго

  • Kaра
     А4 Б7 2.0 TFSI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София
  • Interests
    Бушонство

Recent Profile Visitors

8,353 profile views
  1. Не си първия с този проблем: цък!
  2. Трябва да се свали бронята и да се види какво става. Може маската да е счупена и да не са я сменили или самата броня да не е закачена както трябва.
  3. Ако се прекодира, трябва да се смени циферблата. Този в мили е различен.
  4. Тази е канадка, или американка със сменено табло. Скоростомера на американките е в мили, докато канадките са в км.
  5. Това е сирената за фабричната аларма и/или за Panic бутона на ключа. След като е американка значи я имаш. Намира се под кората на задния десен калник.
  6. Едва ли. 200 лв. са вече в Алито. Склада ги продава с поне 100% надценка.
  7. CVT

    Грешка p1724

    При теб обаче тази грешка няма нищо общо с датчика на педала. Губиш си времето да започваш от него. Едно от нещата които можеш да направиш е да се свържеш с Ауди и да им поискаш оферта за ремонта като визираш номера на техническия бюлетин. По самата оферта мисля че ще можеш да се ориентираш точно как можеш сам да отстраниш този проблем и дали изобщо си заслужава.
  8. CVT

    Грешка p1724

    Не е някакъв сериозен проблем и няма нужда от интервенция според този технически бюлетин: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2012/MC-10122802-9999.pdf
  9. Този праг не винаги е 70%, а се определя от законодателството на всеки щат и варира. В Тексас например е 100%, докато в Оклахома само 60%. В някои щати пък се определя от формула. Как станаха от 26К на 260К?
  10. Търси го в Settings -> Driver Settings. Същото място от където се разрешава видео в движение. Може също да се настои да не я спира, а само да я намаля.
  11. Всичко става автоматично.
  12. Това е във самото стъкло??? Сигурен ли си че не е просто резултат от махнат стикер и трябва само да се измие със спирт или със стъргалка?
  13. Просто прочети стария код с VAG-COM, запиши си го някъде и като сложиш новия компютър го кодирай да е същия. Най-важното е компютъра който вземеш също да е от Б6-ца с 1.9 TDI. Ако е от 1.8Т бензинка няма да стане. От VAG-COM като влезеш в 02 - Auto Trans в полето Component ти казва точно за какъв мотор компютъра на кутията е фабрично програмиран. На моята например пише: Component: V30 01J 2.0TFSI USA 0010 Това не е нещо което можеш да промениш с кодиране.
  14. Трябва да се отвори и да се види дали някое бутало не е изтряскало и изкривило някой клапан.