jus7user

Изгаряне на бушон за предни чистачки - Audi A4 Avant 97

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

В събота реших да си регулирам чистачките и при един от опитите ми да видя как са, едната се закачи за капака и ми изгоря бушона. Смених го и като дадох на контакт, изгоря отново. Смених го отново и отново същото. Съответно реших да разглобя предните чистачки. Свалих захранването и разкачих акумулатора, за да се зачисти програмата за въртене. Пробвах и всичко си работеше. След това тръгнах с колата и си пуснах чистачките, тъй като валеше. Всичко беше наред. По едно време реших да пусна и задната да видя, дали всичко работи и отново ми изгоря бушона. Реших, че проблемът е в задните. На другия ден отново разглобих колата - отново "рестартирах" системата и закачих само задните чистачки. Всичко си работеше. Закачих и предните и отново всико беше наред. Оставих ги да поработят малко и нямаше проблеми, при което сглобих всичко. Тъй като не установих къде точно е проблема, реших да оставя само предната с цел да изолирам проблема и да мога да си карам колата в дъжд. Днес тръгвам с колата и си пускам чистачките да си почистя прозореца, всичко точно. Спрях ги и след време реших пак да си почистя чистачките и установявам, че бушонът отново е изгорял. Сега поне знам, че проблемът е в предните чистачки. Имам съмнение, че или имам проблем с релето или в моторчето на предните.

Бих се радвал, ако някой може да ми даде някакви насоки за проблемът и неговото отстраняване.

 

Поздрави

 

 

Грешно формулирах темата. Бушонът за предните и задните чистачки е един и същ.

Edited by jus7user

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега,

 

Мисля че проблема е механичен. Просто имаш по-голямо триене поради несмазани оси на чистачките. В програмата за поддръжка се препоръчва да се смазват на всеки 20 хиляди километра, но много хора не го правят. По-голямото триене кара електромотора на чистачките да дърпа повече ток и затова гори бушона.

 

P.S. След като прочетох по-внимателно виждам че проблема е започнал след като едната чистачка се е затъкнала. Ако е така има вероятност изолацията на кабела да се е стопила преди да успее да ти изгори бушона. В следствие на това като караш при определен вид вибрация дава на късо и ти гори бушона.

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.