slona Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 (Редактирано) Здравейте,имам теч от маркуч на хидравликата на волана, точно на тънкия щуцер на казанчето.Опитвам се да си изясня тези маркучи и имам някои неясноти.На схемата(001):-№4( номер на ауди 894422891C) е възвратен маркуч(точно той ми тече- прилагам снимка 002 с маркуча ограден в червено);-№17 е входящ маркуч(893422887AA или 8А0422887F) за хидравличната помпа;-№23 е маркуча под налягане от помпата към рейката( 893422893AB, или 8A1422893B, или 8A1422893D). Неяснотите са следните:1/ само от 3 маркуча ли е системата при АБК мотор, на схемата има един маркуч, който съм означил с въпросителен знак - това друг вариант на №23(маркуча под налягане) ли е, или някакъв 4-ти маркуч?2/ маркуч №4 само гумен ли е и как се надява(развива, или кримпва по някакъя начин - снимка 003) на металната тръбичка - към хидравличната рейка?(Прилагам снимка -004 на ауди 894422891C от интернет, на която се вижда само гумен маркуч, а не гумен снаден с метална тръба?)3/маркучи №17 и №23 - изглеждат неразглобяемо гумено-метално съединение(гумен маркуч+метална тръба), така ли е; снимки 005 и 006?4/Какво е налягането в тези маркучи, конкретно - възвратния - мога ли спокойно да го развия?5/ И последно, че стана много питане - колко литра събира системата и коя е вярната хидравлична течност?Като начало мисля само да го притегна щуцерчето(тънката тръбичка на казанчето),а не да сменям маркучи.Благодаря предварително на всички, които отговорят. Редактирано 27 Март 2015 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване