Jump to content

slona

Members
  • Мнения

    528
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    ....

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

4092 профилни разглеждания

slona's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, някой продава ли десен фар за aуди купе б4? Или поне здраво стъклото на фара.
  2. До предното стъкло има 3 езичета, таблото с меката с част трябва да влезе между стъклото и езичето, а то като го бутам отива под езика. Как да го накарам да отиде между стъклото и езика?
  3. Здравейте, при монтаж на табло, което е било демонтирано езичетата при стъклото ли могат да са причина, таблото да не се напасне в позиция за завиване на страничните болтове? Сам човек може ли да го монтира, или трябват двама?
  4. реших проблема, просто с много опити го вкарах. Сега при монтажа на таблото не мога да го докарам с 2 см на мястото му, освен бутане има ли още нещо, например сам човек може ли или трябват двама?
  5. Здравейте, претапицирах си клапите, колата е с климатик. При ваденето на кожуха с клапите счупих задните 2 щипки.Частта с вентилатора и радиатора на климатика не съм пипал. Проблемът е, че сега кожуха не иска да влезе на мястото си, след като го бутах часове, двете тръбички на радиаторчето влизаха в моторния отсек и една от двете шпилки също. Но другата не излизаше откъм мотора. Накрая разбрах, че се е изкривила и след няколко изправяния и с отвертка я вкарах в отвора. И пак кутията не ще да се прилепи за другата част - на 5 мм е и се опъва. Щом е била там кутията, трябва пак да може да дойде на мястато си. Някой имал ли е такъв проблем?
  6. тези фолиа при отрицателни температури не работят почти сякаш а да не работи едно фолио какво ли означава, освен да се отлепи? и за друго се чудя - тия немци не е ли било по-лесно да направят клапите без дупки, защо са им тия дупки.
  7. Здравейте, къде в София мога да си купя дунапрен за претапициране на клапите?
  8. Използвам момента, когато става дума за развиване на пробки да попитам за мнението на колегите дали сте срещали трудности при това. Т.е. чувал съм мнение, че при много стари коли метала на пробката има тенденция да се сраства в корпуса и е възможно пробката да се скъса при развиване. Според мен това е трудно да стане, или ако пробката е без капачка и е ръждясала е по-възможно да се случи. Затова превантивно било добре да се пръсне пробката със спрей за клеясали болтове и преди развиването да се почука корпуса няколко пъти с малък чук. Имал ли е някой проблеми при развиване на пробките за обезвъздушаване на спирачните апарати на кола B3, B4?
  9. OK, още веднъж благодаря за точните обяснения! От полза са.
  10. обезвъздушаването при работещ двигател ли се прави, или не?
  11. до тази пробка(на долната помпа) как се стига - от горе може ли да се бръкне, или под колата? И да кажа, че колата е audi coupe, но това ABK дали е на ауди 80 или купе - би трябвало ситуацията да е еднаква. ...за обезвъздушаването и волана се обърках - това съм чувал за хидравликата на волана, че се прави.
  12. обезвъздушаването как става - при работещ двигател се върти волана отляво на дясно няколко пъти?
  13. valeri2636 , "Тръбичката към долната помпа се развива без нищо да се сваля" - горна или долна помпа имаш предвид в това изречение? А щом караш с двигател ABK и два пъти си сменял горната помпа и казваш, че става да се бръкне зад сервото, то единствено остава да се знае кое е гаечното ключе - вероятно 12 мм и с напипване се вкарва и се развива? А как подхождаш с маркучето за казанчето - откачаш го от казанчето и го издърпваш с помпата в купето? ABS модулатора също пречи, колата ти с ABS ли е?
×
×
  • Create New...