slona

Members
  • Content Count

    511
  • Joined

  • Last visited

About slona

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    ....

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

2,278 profile views
  1. Здравейте, може ли някой да каже разликата между предна броня 895 807 105К и 895 807 101В? Тук са изброени и двете, но от текста нищо не мога да извадя като извод: https://audicoupecabrio.com/en/audi-original-80-b4-coupe-cabriolet-front-bumper-4-5-cylinder-895807105k.php
  2. Благодаря колега. Ще попитам човека, защото разбрах, че има 2 разновидности на бронята. Моята почти сигурно е 895807105К.
  3. Здравейте, някой да продава ауди купе на части? Предна броня по-точно.
  4. Здравейте, под трите уреда, вижте картинката има плъзгащо се капаче за монетник/пепелник. Поставих една пластмасова карта върху капачето, но без да искам за да извадя монети плъзнах капачето(без да махам картата от капачето) навътре и после като го издърпах навън видях, че картата ми и останала някъде вътре в процепа и сега се чудя как да я извадя. Може ли без да свалям цялата конзола да извадя само трите уреда и така да мога да бръкна и да си извадя картата?Усещам, че като бутна навътре докрай капачето то опира в картата, значи тя е още там, а не е изпаднала някъде надолу в "небитието". В горната част на трите уреда има една много тънка лайсничка. Дали тя не се изтръгва(някак си) и под нея да се крият 2-3 винта, които държат тройката циферблати? П.С.: Каквото сам си направиш, никой не може да ти го направи...
  5. Не греша.Това, което казваш е при работещ двигател.Аз не съм споменал работещ двигател, а само акумулатора.Т.е. когато дадеш на контакт уредите ще отчитат захранени само от акумулатора.А той теоретично и практично максимум е около 12,7 V.Иначе за при работещ двигател цифрите, които споменаваш са точно така.И като сложиме факта, че човек обикновено си гледа приборите при работещ двигател, когато акумулатора се зарежда от алтернатора, то няма основание да смятаме, че акумулатора е виновен за грешно отчитане на стрелките. Най-логично изглежда това което каза Chitatelia: "Често се пукат писти и спойки. Трябва да се огледа добре. Уредите за гориво и температура се захващат към платката с винтчета или гайки. Е точно там от вибрацията се пукат пистите и не си личи на пръв поглед."
  6. Стабилизатора на напрежение е 10V(колкото им трябва на уредите).Отличен акумулатор е 12,7V, а полускапан акумулатор е 12-12,4 V. Дори от полускапан би трябвало да се извадят 10 V. Затова мисля, че не запътил се към Надин акумулатор е възможна причина за грешно показание на уредите, а изваден дълбоко отдолу от най-голямата купчина с отпадаци в Надин акумулатор би могло да бъде:). Така ми звучи логично, може и да греша.
  7. Запояване на крачетата на стабилизатора на напрежението е решението на проблема, но не напълно, а донякъде. Пълното решение, според мен е всички писти и спойки по таблото да се ревизират и поправят от много техничен с поялника човек. Стабилизаторът на моето табло го запои много талантлив човек с поялник, в резултат - започнаха стрелката на бензиномера и температурата на антифриза да отчитат правилно.Но скоро след това се появиха сривове в показанията - т.е. на моменти отчита вярно, на моменти - не. Особено това важи за бензиномера. При показанието на антифриза сривовете са по-редки. Вероятно това се дължи на някоя друга скрита в таблото студена спойка, или нарушена писта, а може и стабилизатора на напрежението да се е леко повредил след 30 години работа. Заради този дразнещ ефект някои си продават колата, но не и аз.Просто си играя на тото с количеството бензин в резервоара и всяко отиване в бензиностанция ми е задача с едно неизвестно - колко точно бензин да сипя.
  8. Благодаря на Костадин1975, head_up и Chitatelia за много подробния отговор!
  9. Костадин1975 и head_up може ли да изброите - например1,2,3...5 - какво демонтирахте и монтирахте после обратно за това облепване. За да се знае, какво е нужно за достъп до клапите без да се правят излишни движения?
  10. Здравейте, да използвам темата за следния въпрос - на същия мотор клапите на парното са ми с издухани тапицерии. Има нужда от претапициране.Но това е огромна работа, някои казват дори, че трябва цялото табло да се извади от колата, конзолата между седалките и т. н. Не съм убеден, че за такава стара кола си заслужава това усилие. Затова въпроса ми е - възможно ли е да се свалят само 3-те врътки, или жалузите за входа на въздух в купето/ и/или радиото и от там да се бръкне с някаква пригодена, примерно дълга 40-50 см "маша"(пръчка) и да се претапицира(по-скоро облепи с метално фолио) само тази клапа, която смесва топлия със студения въздух, за да има добър климатик през лятото и добро парно през зимата?
  11. Здравейте, намира ли се втора употреба предна броня за автомобил audi coupe(1991-1995)? Вероятно същата е и от audi cabrio(1991-2000).
  12. ....ако въобще сигнализира за изгорели крушки?
  13. Щом си Отличен, защо не вземеш да си смениш бобината - крепи се на 2 винта и се сменя за няколко минути? А ако нямаш друга бобина, може с мултицет да и измериш съпротивлението на двете намотки(така с 50% сигурност може да откриеш проблем в нея).
  14. Здравейте, коя крушка трябва да изгори за да покаже миничек системата?