Jump to content

slona

Members
  • Posts

    520
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    ....

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

2,571 profile views

slona's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Използвам момента, когато става дума за развиване на пробки да попитам за мнението на колегите дали сте срещали трудности при това. Т.е. чувал съм мнение, че при много стари коли метала на пробката има тенденция да се сраства в корпуса и е възможно пробката да се скъса при развиване. Според мен това е трудно да стане, или ако пробката е без капачка и е ръждясала е по-възможно да се случи. Затова превантивно било добре да се пръсне пробката със спрей за клеясали болтове и преди развиването да се почука корпуса няколко пъти с малък чук. Имал ли е някой проблеми при развиване на пробките за обезвъздушаване на спирачните апарати на кола B3, B4?
  2. OK, още веднъж благодаря за точните обяснения! От полза са.
  3. обезвъздушаването при работещ двигател ли се прави, или не?
  4. до тази пробка(на долната помпа) как се стига - от горе може ли да се бръкне, или под колата? И да кажа, че колата е audi coupe, но това ABK дали е на ауди 80 или купе - би трябвало ситуацията да е еднаква. ...за обезвъздушаването и волана се обърках - това съм чувал за хидравликата на волана, че се прави.
  5. обезвъздушаването как става - при работещ двигател се върти волана отляво на дясно няколко пъти?
  6. valeri2636 , "Тръбичката към долната помпа се развива без нищо да се сваля" - горна или долна помпа имаш предвид в това изречение? А щом караш с двигател ABK и два пъти си сменял горната помпа и казваш, че става да се бръкне зад сервото, то единствено остава да се знае кое е гаечното ключе - вероятно 12 мм и с напипване се вкарва и се развива? А как подхождаш с маркучето за казанчето - откачаш го от казанчето и го издърпваш с помпата в купето? ABS модулатора също пречи, колата ти с ABS ли е?
  7. Това го разбирам. Само искам да разбера как се развива холендеровото съединение(гайката) на входа на помпата, при положение , че това е скрито зад вакуумния сервоусилвател за спирачките. С ръка не мога да бръкна за да развия.Най-вероятно трябва да се махне вакуума, а пък за да се махне той трябва и спирачната помпа да се махне и става голямо приключение, затова питам дали на двигател ABK някой е успял да бръкне от някъде и да освободи помпата от хидравличния маркуч? А иначе ако предложението просто да я освободя от педала и да дърпам вътре в купето заедно с входния маркуч и после да го откача от помпата не знам колко е добре за хидравличния маркуч и за разбазикване преградата между купето и моторния отсек, т.е. ако има някакво гумено уплътнение да не го разпокъсам.
  8. Здравейте, който е сменял горна помпа на съединител при двигател ABK, моля да сподели как достигна до помпата от страната на мотора?
  9. Здравейте, може ли някой да каже разликата между предна броня 895 807 105К и 895 807 101В? Тук са изброени и двете, но от текста нищо не мога да извадя като извод: https://audicoupecabrio.com/en/audi-original-80-b4-coupe-cabriolet-front-bumper-4-5-cylinder-895807105k.php
  10. Благодаря колега. Ще попитам човека, защото разбрах, че има 2 разновидности на бронята. Моята почти сигурно е 895807105К.
  11. Здравейте, някой да продава ауди купе на части? Предна броня по-точно.
  12. Здравейте, под трите уреда, вижте картинката има плъзгащо се капаче за монетник/пепелник. Поставих една пластмасова карта върху капачето, но без да искам за да извадя монети плъзнах капачето(без да махам картата от капачето) навътре и после като го издърпах навън видях, че картата ми и останала някъде вътре в процепа и сега се чудя как да я извадя. Може ли без да свалям цялата конзола да извадя само трите уреда и така да мога да бръкна и да си извадя картата?Усещам, че като бутна навътре докрай капачето то опира в картата, значи тя е още там, а не е изпаднала някъде надолу в "небитието". В горната част на трите уреда има една много тънка лайсничка. Дали тя не се изтръгва(някак си) и под нея да се крият 2-3 винта, които държат тройката циферблати? П.С.: Каквото сам си направиш, никой не може да ти го направи...
  13. Не греша.Това, което казваш е при работещ двигател.Аз не съм споменал работещ двигател, а само акумулатора.Т.е. когато дадеш на контакт уредите ще отчитат захранени само от акумулатора.А той теоретично и практично максимум е около 12,7 V.Иначе за при работещ двигател цифрите, които споменаваш са точно така.И като сложиме факта, че човек обикновено си гледа приборите при работещ двигател, когато акумулатора се зарежда от алтернатора, то няма основание да смятаме, че акумулатора е виновен за грешно отчитане на стрелките. Най-логично изглежда това което каза Chitatelia: "Често се пукат писти и спойки. Трябва да се огледа добре. Уредите за гориво и температура се захващат към платката с винтчета или гайки. Е точно там от вибрацията се пукат пистите и не си личи на пръв поглед."
  14. Стабилизатора на напрежение е 10V(колкото им трябва на уредите).Отличен акумулатор е 12,7V, а полускапан акумулатор е 12-12,4 V. Дори от полускапан би трябвало да се извадят 10 V. Затова мисля, че не запътил се към Надин акумулатор е възможна причина за грешно показание на уредите, а изваден дълбоко отдолу от най-голямата купчина с отпадаци в Надин акумулатор би могло да бъде:). Така ми звучи логично, може и да греша.
×
×
  • Create New...