Sc00by Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 (Редактирано) Скоро не бях писал тука , но ето че ми се наложи отново да се допитам до вас. Проблема е следния сипах нафта от петрол и на следващото запалване на колата , изцяло загубих 3-ти и 1-ви цилиндър (според Ваг-ком) 1-ви ми пишеше ,че съм -2.9mg 3-ти беше +2.82мг. При гасена на колата и припалване на ново нещата се оправиха и 4-те цилиндъра бачкаха г/д адекватно. Днес си взех добавка за дюзи на Кастрол, сипах я в резервоара разбира се предозирах и след бясно каране по околомръсното паркирах пред нас и закачих ваг-кома отново. Колата вървеше перфектно през целия тест дюзите бяха перфектни на живите данни -0.20мг -.0-15мг 3-ти цилиндър проблемния беше -0-78мг и 4-ти +0.20 . Нещо е такова по спомен. Оставих я колата и преди малко реших пак да слезна да видя какво е положението и ОТНОВО запалвам и съм на 2 цилинъра , след 2-3 запалвания нещата се кротнаха и колата си вървеше идеално....Та въпроса ми е какво подяволите се случва??? Ква е тая дюза която хем се оправя хем се насира. Да добавя , че горивния не съм го сменял от миналата година и съм си поръчал 1 за утре с надеждата от него да е PD unit injector cylinder 3 (n240) regulation range exceeded , тази грешка ми я изписа преди малко , а преди това беше някаква друга ,но не я заснех.. Редактирано 14 Май 2015 от Sc00by Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Някой по запознат от мене , може ли да сподели информация с датчиците , който са свързани с работата на дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Новата информация от днес е , че колата беше прегледана в сервиз и диагноза не се даде... Бях сипал отново кофти дизел (доста намаляха бензиностанциите от който бих зареждал) и цял ден колата ми беше много зле... изразходих целия стар дизел и му налях отново този път от ЕКО след известно време каране ето какви стойности показа Ваг-кома. А през целия ден 1-ви и 3-ти бяха над 2.20mg/str сега се кротнаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване