Dmal4ev Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 Здравейте от новобранец във форума,.Имам затруднения да възпроизведа звук през задни говорители и субуфер на три-врата а3-ка 2000 година, 1.8т куатро.До колкото разбрах след като извадих радиото, предишният собственик е имал най-вероятно упгрейд на фабричното радио, защото намерих една камара кабелаци, които не принадлежат на фабричното радио. Вероятно преди продажбата на колата е решил/а да си задържи плеъра и е върнат предишният фабричен касетофон. Проблема е, че няма звук отзад.Изчетох доста теми последната една седмица и добих някаква представа защо не работят колоните. Взимат захранване през усилвателя в субуфера и ако има нещо повредено там ще обясни проблема, но какво да направя за да почна да издирвам проблема?Прикачил съм малко снимки на радиото и кабелите, дано някой ми каже дали всичко е свързано правилно и ако е, то проблема ще е в багажника при усилвателя. Затова и ви пиша, да ми потвърдите за кабелаците, дали всичко е ОК, дали имам липсващи(изрязани или изкорубени) кабели, преди да премина в разглобяване на багажника(които на скоро гледах, няма да е лесна работа).Благодаря за вниманието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 Така са кабелите, и по цветове и по разположение. Забелязвам, имаш и нефабричен USB чейнджър или нещо от този род (което си е голям плюс). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dmal4ev Публикувано 12 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 Има чейнджър, който не е фабричен. На Сони и има осем гнезда за дисковете, от които само шест работят )) Значи щом всички кабели са ОК, нямам липсващи или нещо не редно зад радиото, това ме изпраща да търся из багажника проблема. Прав ли съм?Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 (Редактирано) Радиото ти приема до 6 диска, за това два не ги чете.Преди да се прехвърлиш при усилвателя, може да провериш дали при пуснато радио по белия кабел с черна нишка има 12 волта. Също така може да се прихванеш със стари слушалки за червения кабел с зелена нишка и един от двата кафяви кабела с червена нишка. Или към синия с зелена нишка и кафяв с червена нишка. Трябва да чуеш сигналът към усилвателя. Ако при проверката на описаните изходи (аудио и активиращ сигнал) всичко е точно, прехвърляш се към усилвателя в багажника.Малко помагало от мен, за да ти е по-нагледно кой кабел за какво е:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=178212#entry2524081И леко помагало за усилвателя в багажника: Редактирано 12 Ноември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dmal4ev Публикувано 12 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 Благодарско, надявах се да случа на кадърен човек , точно така и стана.Утре работя до обед най-вероятно и ще погледна кабелаците както ме посъветва, ако не, ще през уикенда.Ще пиша до къде съм стигнал.Благодаря още веднъж и за схемите също, ще са ми от полза със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dmal4ev Публикувано 15 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Здравей bsdnikolov,Направих теста както ми каза, имам ток по белия кабел с черна ивица(12v). Също така пробвах и прослушването със слушалки, както ми препоръча, но за съжаление, не чух нищо.Какво следва сега? Щом не чувам сигнал към усилвател, какво трябва да означава това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Виж кодировката на радиото с VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dmal4ev Публикувано 15 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Това какво трябва да означава, за този етикет който е залепен при резервната гума ли говориш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Не. Радиото има кодировка. Със 7-битов двуичен код се "програмира" към функциите които трябва да изпълнява и към конфигурацията в която е поставено. Но за да провериш как е кодирано, също така и да го прекодирао ти е необходим диагностичен кабел. Аз ползвам VCDS примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dmal4ev Публикувано 15 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 По разгледах на бързо из нета, трябва да я вържа колата към компютър и да разчете грешките на радиото. Така ли е? Ще пробвам да намеря начин да го погледна, мислиш ли че е програмирано да не сеири нищо отзад? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 (Редактирано) Нещо ми се върти, че може и да е от кодинг. Закачи го и ми напиши с каква текуша кодировка е. До тогава, не ти пречи и да прегледаш усилвателя в багажника.Единия от битовете на кодировката е за говорителите. Ето и опциите:хх?xx: Speakers0 = Sound System (No passive Speakers)1 = 1 passive Speaker (Front Left for Bose Sound System with Telephone)2 = 2 passive Speakers (Front) and 2 active Speakers (Rear)5 = 2 passive Speakers (Front) and no active Speakers (Rear)Ако при теб е зададено 2 passive Speakers(Front) and no active Speakers (Rear), няма да има сигнал към задните. Редактирано 15 Ноември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dmal4ev Публикувано 15 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Това ли ми трябва за да мога да проверя кодовете? Намерих го в eBay http://m.ebay.co.uk/itm/161717467805 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 За твойта кола ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dmal4ev Публикувано 18 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Здравей отново, купих кабел с инсталация(не от линка по горе, а пълната версия) инсталирах всичко както беше по описание свързах към колата и нищо....Windows ми спира програма и я изключва не ми дава никакъв шанс за каквото и да е било! Знам че малко отклонявам темата, но пак проблеми. Ето снимка 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 От къде намери VAG-COM. От години софта е VCDS. Набарал си архив. Нищо чудно че не работи. На мен VCDS 12.12 ми прави проблем с Win8.1 x64, пък какво остава за VAG-COM. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dmal4ev Публикувано 18 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Ясно.. Ще трябва да намеря друг софтуер. Мерси много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dmal4ev Публикувано 19 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Нема да се занимавам с тия кабели, явно не ми се отдава.Отидох при един приятел в сервиза му, закачи я на неговата система и тва показа. Снимките не са много ясни за съжаление дано се вижда какво пише. Тва тва са ми кодовете.Те даже са наобратно. Извинявам се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 (Редактирано) Кодировката ти е като трябва. Сигурен ли си, че провери по правилен начин сигналът със слушалките? Питам защото:Нема да се занимавам с тия кабели, явно не ми се отдава. Редактирано 19 Ноември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dmal4ev Публикувано 19 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Уместен въпрос! Какво направих, срязох кабела преди 3.5мм жак, заголих жиците и ги свързах със цветовете както ми беше написал, пробвах със спряно радио, с пуснато, без звук със звук, всякакви комбинации въртях. На първите снимки в началото на темата се вижда как кабелите заголени леко от преди, там свързвах слушалките.Един приятел ме посъветва да съм свържел 9v батерия вместо слушалките, колоните щели да бръждят или нещо подобно.Има ли нещо вярно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Да не опукаш усилвателя! Това важи, когато проверяваш говорители. А в твоя случай, проверяваш връзка към крайно стъпало на усилвател.Проверка можеш да извършиш и като пуснеш сигнал от изхода за слушалки на телефон или нещо подобно, но все пак трябва да си доста наясно как и какво правиш. Жалко че си чак в Казанлък. Можеше да минеш и за 10 минути нещата щяха да са ясни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dmal4ev Публикувано 19 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Май ще трябва да я закарам на някой, който се занимава с авторадиа, макарче от многото теми, които изчетох има доста пакостници. Ще пробвам да отворя корите отзад за да стигна до буфера, като последно предизвикателство този уикенд. Днес погледнах на бързо как стоят нещата, май няма да е много лесна операция. Дано има някакви жокери из форума как да разглобя багажника най-лесно и да повредя възможно най-малко компоненти . Няма да загърбя темата(още ще досаждам на отзивчивия bsdnikolov ) и ще се опитам до доведа нещата до желания край. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване