BeeFeaTeR Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 (Редактирано) Здравейте колеги, Имам проблем, забелязах го по трудния начин, аварирах на пътя преди няколко дена, скобата на турбото изтърва и маркуча излезе, докато се мъчих да я ремонтирам на пътя видях, че капе масло от турбината (директно от охльова). След като се прибрах, започнах да човъркам и видях, че маркуча от филтъра към турбото е много омаслен след малкото маркуче, което идва от към капака на главата. Оста на турбото няма луфт. Оградил съм мястото от където мисля, че тече въпроса ми е, възможно ли да е само от там проблема? Редактирано 26 Ноември 2015 от BeeFeaTeR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Danov Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 Това ти е маркучът на картерната вентилация, а там си е нормално да има масло. Все пак смени пластмасовото клапанче и гумената му втулка и има вероятност количеството да намалее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeeFeaTeR Публикувано 26 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 (Редактирано) Как мога да я намеря като част, как се нарича? Редактирано 26 Ноември 2015 от BeeFeaTeR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Danov Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 (Редактирано) Клапан картерни газове. Не знам как е при твоя мотор, но предполагам го има като резервна част. Редактирано 26 Ноември 2015 от Daniel Danov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване