Jump to content

Audi Q5 tfsi 2.0 , Fsi 3.2


Recommended Posts

Здравейте преди време пуснах подобна тема за дизеловите варианти но поради ред причини по скоро клоня към бензиновите варианти и дори си бях харесал конкретна обява - Ауди кю 5 2.0 тфси . При интересуване малко повече за него обаче директно от Порше Пловдив автомонтьор каза че бензиновия 2.0 не трябва да се купува тъй като имал дефект ( или нещо подобно ) с това че е с верига и се случвало тя да "прескочи" или нещо подобно ( не си спомням точно как го обясни ) и да отиде целия двигател .... В този ред на мисли имате ли някаква информация за подобно нещо ? Нещо да знаете за мотора 3.2 Фси ? ( с верига или ремък ?)Важно смятам да отбележа е че смятам да сложа газова уредба от последно поколение която гори бензин + газ ( мнения за това също ? ).  Иначе за конкретната обява която харесах доста е. Ауди кю 5. 2.0 тфси ръчни скорости 2009 година. На 125 000 км купена и внесена преди 3 месеца от Италия (километрите са трудно доказуеми тъй като човека дори ми каза че само първите 2 или 3 госини е поддържана в официален сервиз и при проверка на рама ще излезне че към 2011 (мисля) е на 50 000 км. Така че е доста възможно да е на 150 000+ . Състоянието поне от снимки изглежда обаче изключително добре , шофира се в момента и е движение с бг регистрация . Просто се намира супер далеч от мен и трябва да бия 300км само да е видя така че събирам възможно най- много информация първо .) случайно някой ако има информация и за infinity 2010 ex 35 / 37 бензин или Мазда cx 5 2013 ? Общо взето съм свел избора до нещо от тези трите ( най много клоня към Ауди ) видял съм ги на живо и трите ми харесват доста . Всички мнения биха били полезни , благодаря :) 

Link to comment
Share on other sites

Всичките обяви в мобиле специално ги знам наизуст , но все пак да имате някакво инфо за нещата които съм написал ? (т.е. за двигателите , някакви дефекти  , добро решение между колите които съм решил ) ? :)  Тези специално във враца са внесени май от америка (ако не се лъжа поне километражите са им в мили а не в КМ , което ме дразни лично мен , има други варианти за 3.2 :) )

Link to comment
Share on other sites

Да имаме. Основният проблем на 2.0тфси е, че мотора харчи масло заради конструктивен дефект, верига се сменя сравнително евтино. 3.2 е хубав мотор, стига да е на малко км. Като мине 300к каквито са в БГ дават проблем вериги и при него смяната е  сериозна 4 цифрена сума.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, johnny_ said:

Като мине 300к каквито са в БГ дават проблем вериги и при него смяната е  сериозна 4 цифрена сума.

Дори и без да е минал 200к км има случки :hilezh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...