AUDIMANIA Публикувано 6 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2016 Здравейте, имам проблем с подкарването на газ на този двигател на ауди. Това е 5 цил 20в двигател с многоточков секвенциален инэекцион на Хитачи. Монтирах компютър Фобос 5, тръгнахме е един приятел да настойваме системата и в момента в който решим да пре върлим на газ колата гасне. След проверка на окабеляване и т.н. забелязахме, че бензиновите времена са много ниски -1.0 до 1.5 мс грубо казано и най вероятно фобоса не ги възприема. Дайте съвет какво да правя та да станат нещата. На първо четене инжекторите за газта са за смяна - биаджиоти фаст на бигаз 3.0 ома са прекалено бавни, но това май няма да реши само по себе си проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Я първо проверете да не би случайно да сте обърнали кабелите при рязането на бензиновите инжектори. Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIMANIA Публикувано 7 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 (Редактирано) Проверено е , не са сбъркани, а не са и рязани, сабелажа е с преходни букси, и него проверихме дали съответства, ок е. Проверено е , не са сбъркани, а не са и рязани, кабелажа е с преходни букси, и него проверихме дали съответства, ок е. Редактирано 7 Юни 2016 от AUDIMANIA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Фобоса няма проблеми с ниските бензинови времена. Сигурни сте че с преходните букси не прекъсвате плюсовите крачета на бензиновите инжектори. Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 (Редактирано) Кой няма проблем с ниските бензинови времена,хайде да не се самозалъгваме,точно там има проблем понеже много бавно чете инжекторни времена самия компютър колкото и да го настройваш си е направо налучкване.Да сравнено с някои други известни ГИ е супер но вече сме 2016 г където навлязоха много бързи ГИ с автокорекция където настройката е за 5 минути а не няколко бутилки газ и т.н. Не искам да споря но за 2 часа демонтирам Фобос и слагам друг ГИ и след 5 мин всичко е настроено.Алтернативата е 2-3часа настройки и опити и бутилка газ и докарване на задоволителен вариант с допълнително впръскване на бензин на високи обороти което не е ОК и след седмица сме на изходно ниво заради вредни адаптации на бензиновото ЕКЮ заради лоша настройка.Е ако си Мапер ще се справиш но трябва ли е въпроса ? Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 9 Юни 2016 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 Може и да си прав, но аз все още смятам че проблема е в монтажа. Така обаче без снимков материал няма как да съм 100% сигурен. Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIMANIA Публикувано 9 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2016 (Редактирано) На първо четене обърнат плюс на преходните букси, а като ги оправя ще пиша какво се случва и с времената. Благодаря ви за съветите. Редактирано 9 Юни 2016 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 9 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2016 [emoji6] Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване