Jump to content

1.8Т код AGU проблем във високи обороти


rpg22

Recommended Posts

Първо да опиша ситуацията. Колата беше с лек удар, но стоя да чака бояджия 3 месеца. Само интерколера беше заминал от към работните органи. Има газ, чипосана е. Преди удара нямаше проблеми. Като я взех от бояджията я карах и на бензин и на газ. На следващият ден на газ категорично отказва да върви. Само прехвърля и на празен ход над 2000 оборота не иска. На бензин пък студена на ниски обороти си върви доста прилично. Загрее ли понамалява вървенето, а на високи обороти прекъсва и студена и загряла.

Четох с ваг ког. Беше натрупала няколко грешки, изтрих ги. После се появяваше 1-2 пъти N75 open. Реших да го сменя, взех гарантирано работещ от кола като моята. Никаква разлика, същите драми. Сега се появява mixture adaptation limit exceeded. Като гледам стойности в реално време ми прави впечатление, че ламбдата коригира 25%. Това на празен ход. Дебитомера и с откачена и със закачена букса няма разлика. Сега съм се насочил към бубините да ги видя с дигитален осцилоскоп дали са здрави напълно, че е имало случаи да ми умре наполовина бубина.

Някои има ли идея какво може да е? Или пък сервиз където са наясно с 1.8Т и могат да го разберът без да сменям като луд здрави части и след 1000лв да намерим проблема. И сервиза да е в или около София.

Мерси за отделеното време да изчетете това и мерси на помогналите предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямата корекция в + на празен ход говори за пропуск в турбопътищата. (или дебитомер). Щом колата е претърпяла удар провери всички маркучи отново обстойно. Най-вероятно от това са ти всички драми.

Пробвай с димен тест - с цигара.

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега според мен не е проблема в теч по турбо пътищата. Запуших картерна вентилация и въздушен филтър и не успях да я накарам да протече от никъде.

Дебитомера има ли как да се тества?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата се пооправи. Проблема е в дебитомера като цяло, но засега ще търся втора ръка, нов е прекалено скъп. Оказа се някакъв супер рядък произвеждан само една година с код 0280217112 на Бош.

Газаджията я настрои според ситуацията и сега на газ е самолет. На бензин пак си прекъсва, ама ще покарам така докато събера 400лв за нов дебитомер или изпадне втора ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, пробвах с един дебитомер втора ръка, като моя и няма абсолютно никаква разлика в отчетения въздух и в прекъсването, едва ли е точно като моя прецаках, шанса е малък.

Все пак детонациите и прекъсването си останаха. Чистих с ултразвук дюзи и никаква промяна. Имам съмнения за налягането на бензина и търся манометър да пробвам, ама и това ме съмнява.

Турбината я чувам доста шумна, някой има ли идея от къде може да е това?

Има ли шанс вътре да има счупено примерно по уейстгейта и да не се разбира отвън с местене на оста от клапана?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...