Jump to content

rpg22

Members
  • Мнения

    53
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.8T

Последни посетители

975 профилни разглеждания

rpg22's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не е оставало време за съжаление. Само да добавя, че най-забива при натискане и превключване на предавка. Все едно изключва 1-2 цилиндъра.
  2. На втората ми кола Субару Форестър имам газова Agis m210 от по-стария вид със зелен надпис. Въпроса е, че понякога докато си карам и при превключване на скорости във високи обороти заива и почва да работи като трактор и да мирише зверски на газ. При изключване на газовата и повторно включване от копчето се оправа. Обаче не записва грешка за да покажа на газаджията. На някой случвало ли му се е нещо подобно?
  3. Колеги, спрял съм се на Континентали за размер 195/65/15. Въпроса е къде в София са най-евтини(ако има някакви отстъпки за форума)?
  4. Интересува ме полуоска на 1.8Т и на 1.9ТДИ 110 коня с еднакви шлици ли влизат към шенкела? Оказа се, че има два вида шенкели, на едните супортите са на винтове, на другите са част от шенкела. А не искам да разглобя всичко и да разбера, че и полуоските са различни...В интернет не успях да намеря достоверна информация. Ако някой има идея ще съм му много благодарен
  5. Колеги, пробвах с един дебитомер втора ръка, като моя и няма абсолютно никаква разлика в отчетения въздух и в прекъсването, едва ли е точно като моя прецаках, шанса е малък. Все пак детонациите и прекъсването си останаха. Чистих с ултразвук дюзи и никаква промяна. Имам съмнения за налягането на бензина и търся манометър да пробвам, ама и това ме съмнява. Турбината я чувам доста шумна, някой има ли идея от къде може да е това? Има ли шанс вътре да има счупено примерно по уейстгейта и да не се разбира отвън с местене на оста от клапана?
  6. Колата се пооправи. Проблема е в дебитомера като цяло, но засега ще търся втора ръка, нов е прекалено скъп. Оказа се някакъв супер рядък произвеждан само една година с код 0280217112 на Бош. Газаджията я настрои според ситуацията и сега на газ е самолет. На бензин пак си прекъсва, ама ще покарам така докато събера 400лв за нов дебитомер или изпадне втора ръка.
  7. Засега според мен не е проблема в теч по турбо пътищата. Запуших картерна вентилация и въздушен филтър и не успях да я накарам да протече от никъде. Дебитомера има ли как да се тества?
  8. Първо да опиша ситуацията. Колата беше с лек удар, но стоя да чака бояджия 3 месеца. Само интерколера беше заминал от към работните органи. Има газ, чипосана е. Преди удара нямаше проблеми. Като я взех от бояджията я карах и на бензин и на газ. На следващият ден на газ категорично отказва да върви. Само прехвърля и на празен ход над 2000 оборота не иска. На бензин пък студена на ниски обороти си върви доста прилично. Загрее ли понамалява вървенето, а на високи обороти прекъсва и студена и загряла. Четох с ваг ког. Беше натрупала няколко грешки, изтрих ги. После се появяваше 1-2 пъти N75 open. Реших да го сменя, взех гарантирано работещ от кола като моята. Никаква разлика, същите драми. Сега се появява mixture adaptation limit exceeded. Като гледам стойности в реално време ми прави впечатление, че ламбдата коригира 25%. Това на празен ход. Дебитомера и с откачена и със закачена букса няма разлика. Сега съм се насочил към бубините да ги видя с дигитален осцилоскоп дали са здрави напълно, че е имало случаи да ми умре наполовина бубина. Някои има ли идея какво може да е? Или пък сервиз където са наясно с 1.8Т и могат да го разберът без да сменям като луд здрави части и след 1000лв да намерим проблема. И сервиза да е в или около София. Мерси за отделеното време да изчетете това и мерси на помогналите предварително.
  9. Елементите имат одирания и леки вдлъбнатини но нищо сериозно. Карани са така, но биха били пребоядисани лесно без нужда от изправяне или лепене. Вратите са по 20лв, 35 ако някой вземе двете. Задна броня 50лв Предна броня 90лв Скоростния лост е без капачката и е 10лв. Тел. 0886 398429. Нещата се намират в София, Младост 1
  10. Значи да кажа как се реши проблема-оказа се че като съм ги запалил на акумулатор единия баласт е бил с прекъснат кабел и е било на късмет. Оправихме кабела и пална. Другия освен, че със скъсан кабел се оказа, че и баласта е заминал. Пали и след малко гаси. Сменихме го и сега е ден. Ако на някой му се случи да знае, че не трябва никакво обучаване и т.н. Пали и не дава грешки...като всичко е здраво
  11. Ами и аз се замислих за това, ама нещо не мога да намеря какъв код да и задам, иначе имам ваг ком...Ако някои знае, че с гугъл не успях да се справя
  12. Намерих фейслифтови фарове за А3 с оригинален ксенон на Хелла. Всичко 6, пробвах ги на акумулатора, светят си(едната крушка малко на н жълто, явно е на края на живота си). Сложих ги на колата и нито едната не светна. Изкарва ми изгоряла крушка. Надеждата ми беше, че като е оригинален ксенона няма да има такива неща, но не се сбъднаха. Идеи за разрешаване на проблема?
  13. rpg22

    хидравлика

    Виж след сериозния удар и дали не е протекла случайно. Предполагам говориш за 8P?
  14. От няколко месеца климатроника почна да си прави каквото иска. Независимо колко чертички има на дисплея оборотите на вентилатора падат и се качват като ускоря или намаля колата. Явно нещо се е разпоило и от лашкането прави или отделя контакт. Къде да търся модула за оборотите? До вентилатора или до управлението?
  15. rpg22

    Тресене на 1.8Т

    Ами явно съм от по-заспалите, не съм го прочел никъде това с безплатната смена, не мислех, че е актуално за кола 1997-ма година Мерси все пак за пояснението
×
×
  • Create New...