icecold Публикувано 9 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2007 (Редактирано) Здравейте.Имам един малък проблем.Скъса ми се болта на коляновия вал дето държи ремъчната шайба.Та въпроса ми е:като ми паднаха всички ремъци,ангренажният и той ли е паднал или си стои. И има ли защита двигателя като се скъса ангренажа да не се срещнат бутала и клапани.Двигателя е AAD Редактирано 9 Февруари 2007 от icecold Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cocko Публикувано 9 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2007 Здравейте.Имам един малък проблем.Скъса ми се болта на коляновия вал дето държи ремъчната шайба.Та въпроса ми е:като ми паднаха всички ремъци,ангренажният и той ли е паднал или си стои. И има ли защита двигателя като се скъса ангренажа да не се срещнат бутала и клапани.Двигателя е AADvse 6te ima nqkoi klapan izpi6tql. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roodys Публикувано 10 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2007 при работещ двигател ли стана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icecold Публикувано 10 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2007 Да по време на движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roodys Публикувано 10 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2007 и на мен ми се слу4и тва преди година....на един светофар както си работи на празен ход ми се с4упи шпонка и долното ангренажно колело превартя....имаше ударени клапани смениат се заедно с повдигачите....шлаифане не глава...смениах и коланов вал....буталата не бяха спукани...смениат се и вси4ки сегменти щом си го отворил....ми тва е....дано при теб е по малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icecold Публикувано 10 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2007 и на мен ми се слу4и тва преди година....на един светофар както си работи на празен ход ми се с4упи шпонка и долното ангренажно колело превартя....имаше ударени клапани смениат се заедно с повдигачите....шлаифане не глава...смениах и коланов вал....буталата не бяха спукани...смениат се и вси4ки сегменти щом си го отворил....ми тва е....дано при теб е по малкоМерси.Направо ме разби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts