Jump to content

Ниско напрежение до бобината и датчик колянов вал.Трудно палене след продължителен престой


borkata86

Recommended Posts

Преди 11 часа, Stoyan_96 написа:

И аз съм от Пловдив и ще се радвам да споделяш развитие и как да проверя тези сигнали по 5V при бобината. Благодаря предварително. 

Преди 11 часа, Stoyan_96 написа:

С мултицет проверяваш двата крайни пина (5v), а другият край ги даваш на маса (там където е гайката)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Малко развитие по темата.

Така, вчера ми присигна новото/втора употреба ЕКУ от Англи със съшия номер, но за съжаление всички майстори вече са зпразнили и няма кой да ми обучи ЕКУ-то.

Пробвах по този начин 

Install the new ECU in the car
[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
Leave channel at "00"
[Read]
[Save]

2.

[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
[Exit]

3.

Turn ignition OFF for 15 seconds. Start vehicle.
Но не иска да се обучи, а на А3-ката от 97год.на баща по същия начин се обуяаваше.Ако има нещо което пропускам пишете и веднага ще кажа какво е полужението.
Редактирано от borkata86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...