valkov_p Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Карам Audi A4 1997 B5. От около година забелязвам как гасне на празен ход. Добре ускорява. Извънградско няма проблеми, докато не се наложи да изчакам на някой разклон. Налага ми се да карам като ученичка из града, защото ако мина през някоя дупка и спра на светофар, може да изгасне. По разни сервизи ми сменяха мобилайзера и нещо по ключа, но проблемът остана. Реших да махна кората над въздушния филтър. Отдолу има 2 джаджи, които не знам какви са, но при почукване с отверка по някоя от тях, машината почва да прекъсва по същия начин и често гасне. Гледах теми из форума и насам натам из нета. Голямата джаджа прилича на MAF сензор. Дано не греша. Червената стелка на снимката. Малката джаджа изобщо не знам какво трябва да представлява. Жълтата стрелка на снимката. Знаете ли какви са тези неща за да ги търся нови или употребявани? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 За дебитомера си се ориентирал. Другото е клапан за бензиновите пари. Трябва да го чуваш да цъка. Ако не го чуваш значи се е прецакал. Закачи я на една диагностика тая кола. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valkov_p Публикувано 26 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2018 (Редактирано) Благодаря. Ходих на диагностига. Дебитомерът показа много високи стойности. Едва ли не, че минава прекалено много въздух. Отворих го. Вътре са 2 много тънки джиджавки. Може би термистори. Не съм сигурен. Пробвах се да ги почистя внимателно с една четчица за рисуване. Нямаше подобрение. Принципно термисторите и позисторите са полупроводникови елементи, и с времето се скапват. Очевидно трябва да сменя дебитомера. Но, имам питане за този клапан за бензиновите пари. Когато съм на празен ход, някой път цъка синхонно с двигателя ~4 пъти в секунда, друг път цъка от време на време, а някой път изобщо не цъка. И последно забелязах че понякога резервоарът се вакуумира и започва да съска през капачката. Отворя ли я, двигателят изгасва. Така ли трябва да цъка при празен ход? -> около 4 пъти в секунда. Редактирано 26 Октомври 2018 от valkov_p Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 26 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2018 (Редактирано) Като за начало му напръскай буксата с контактен шпрей, понякога помага, ако не, клапана е за смяна.Не е лошо да си погледнеш и дросела в какво състояние е.Не си писал обаче за кой мотор става дума. Редактирано 26 Октомври 2018 от skype68 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valkov_p Публикувано 26 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2018 1,6 бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване