Jump to content

Проблем при запалване


zoomaka

Recommended Posts

Здравейте колеги.Автомобила е Ауди А3 2.0 FSI. Преди седмица сутринта при палене автомобила запали трудно. Чека започна да мига и веднага угасиха колата. Запалих и нямаше проблем. Всичко си работеше и беше нормално. След седмица отново тръгвайки опитах да запаля и пак същия проблем. Угасиха автомобила, но солата повече не поиска да запали. Качихме я на диагностика и излезе грешка че първи и четвърти цилиндър не работят. В последствие компютъра угасна и не можах да видя номерата на грешките. Проверихме свещите, бубините  никакъв проблем. Свалихме дюзите изчистихме ги. Акумулатора е на ред, има бензин в автомобила... Просто не знам какво да правим повече, тъй като искам да избегна отварянето на двигателя. Благодаря предварително за съветите.

Редактирано от zoomaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Без диагностика няма как да стане ясно. Щом чека е светнал значи има причина за това и тя е записана като грешка в паметта. Трябва оттам да почнете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблема го намерих след около месец. Като за начало смених свещите .. проблема остана.  Проверихме бубините работят. Смених датчик на хол. Изчистих дюзите,ремонтен комплект за тях. Проблема остана. Смених помпата за високо налягане. Проблема остана. На 4 места я карах за диагностика грешки няма колата е перфектна. Навсякъде едно и също. Компресия мерих между 10.5 и 12. Накрая един ден колата запали както трябва и след триста метра започна да работи на 3 цилиндъра. По грешка излезе втори цилиндър не работи. Обадих се на едно място и изненада. Трябвало да сменям северинг, лагери гарнитура на глава .. а бе с две думи основен ремонт. Тогава както казват в приказката ... неволята учи. Оказа се че едната дюза не работи добре. Смених ги 4 те. Проблема остана ! Навсякъде диагностиката казва ... всичко е наред. И накрая по селския начин се установи че едната бубина не е като хората. Смених среща на друг цилиндър, заедно с бубините. Поканих я 60 километра свалих видях, че света е леко мръсна. Смених бубината и накрая колата заспа. На 5 места ги гледаха диагностики  кво ли не и накрая я хванахме по метода на изключването. Нещо толкова елементарно и никъде не могат да го хванат. Оставях я с дни на ляво и на дясно. Защото проблема беше първите 20 секунди при първото палене като е преседяла поне 24 часа. Общо взето беше навсякъде сменяй нещо различно и резултат никакъв. Тестове, дигностики и накрая нещо съвсем елементарно.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, намерили сте го по трудния начин. Просто в първия пост си писал, че е светнал чека и сте видяли грешка на първи и четвърти цилиндър, но компютъра е изгаснал и не сте могли да довършите диагностиката. Вероятно проблема се е индикирал в запалването, но явно грешките не са на правилния цилиндър :nixweiss: иначе щяхте лесно да го хванете. По принцип тези двигатели имат доста електроника и датчици и ако има електронен проблем със запалването, би трябвало да излезе при диагностиката. Но явно не се е получило така и сте карали по стария изпитан метод на елиминирането, което е и правилния подход в случая. Важното е че си оправил колата. Само не разбрах за основния ремонт - правил ли си, или ти го предложиха като решение в някой сервиз?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...